Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Management rizik v organizaci
Novosadová, Petra ; Cibulková, Magda (oponent) ; Hrabová, Kristýna (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se soustředí na problematiku řízení rizik ve specifické firmě. Jedná se o menší společnost, která se specializuje na výrobu a prodej kávových produktů v Brně. Práce se zabývá analýzou rizik této společnosti. První část práce pojednává o základních konceptech rizikologie, zatímco druhá část je věnována praktické implementaci vybraných analýz, které mají za cíl poskytnout čtenáři komplexní pohled na současnou situaci podniku, jak vnitřní, tak vnější. V závěrečné části práce jsou navržena opatření pro snížení nebo eliminaci rizik ve vybrané společnosti.
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
Optimalizace nákladů a kalkulace ve výrobní společnosti
Novosadová, Petra ; Ing.Tereza Ocetková. (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci režijních nákladů ve výrobní společnosti. První část práce se zabývá teoretickými východisky, druhá, analytická, část je zaměřena na popis vybrané společnosti a zhodnocení ekonomické situace společnosti a třetí, návrhová část se zabývá samotnými návrhy na optimalizaci současné situace společnosti.
Optimalizace nákladů a kalkulace ve výrobní společnosti
Novosadová, Petra ; Ing.Tereza Ocetková. (oponent) ; Kocmanová, Alena (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na optimalizaci režijních nákladů ve výrobní společnosti. První část práce se zabývá teoretickými východisky, druhá, analytická, část je zaměřena na popis vybrané společnosti a zhodnocení ekonomické situace společnosti a třetí, návrhová část se zabývá samotnými návrhy na optimalizaci současné situace společnosti.
Historická pracoviště pro šlechtění květin v Evropě
Novosadová, Petra
Pěstování a množení rostlin se lidé věnují od starověku se zvyšováním znalostí a zkušeností a postupným zlepšováním životních podmínek rostly i nároky spotřebitelů na kulturní rostliny, a to jak užitkové, tak i okrasné. Počátky šlechtitelských metod probíhaly ve znamení domestikace a různých forem výběru. K výraznějšímu rozvoji šlechtění docházelo až na přelomu 18. a 19. století, v souvislosti se znovuobjevením Mendelových zákonů. Bakalářská práce sleduje historický vývoj šlechtění okrasných rostlin v Evropě. Úvodní část je rozdělena do třech časových etap a zahrnuje důležité mezníky biologického a botanického výzkumu. Další část popisuje přehled jednotlivých šlechtitelských metod. Hlavní kapitola přibližuje významné osobnosti a šlechtitelská pracoviště ve vybraných evropských zemích, včetně České republiky. Zmiňuje spolupráci i rozdíly ve vývoji šlechtění na našem území a ostatních zemích.
Návrh Elektronického Obchodu a Marketingové Strategie
Novosadová, Petra ; Janková, Martina (oponent) ; Němcová, Zuzana (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem elektronického obchodu a marketingové strategie. Zaměřuje se zejména na zvýšení návštěvnosti jak webových stránek, tak kamenné prodejny lékárny, a jejího obratu. V práci bude zmapována současná situace lékárny pomocí analýz SWOT, SLEPT a Porterova modelu pěti sil a na základě zjištěných údajů bude zvoleno vhodné řešení k dosažení vytyčených cílů.
Tvorba strategie PR
Novosadová, Petra ; Kašparová, Eva (vedoucí práce) ; Hrozová, Silvie (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o tvorbě strategie public relations pro společnost zabývající se zprostředkováním online zájezdů. Cílem diplomové práce je na základě shromažďování primárních a sekundárních dat utvořit cílenou PR strategii. Práce postihuje hlavní zásady při tvorbě strategie PR nejprve na teoretické úrovni a následně aplikuje tyto poznatky do praktické úrovně. Výstupem práce je cílený návrh strategie PR pro konkrétní firmu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.