Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.
Návrh řešení fluktuace zaměstnanců ve společnosti
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci na téma Návrh řešení fluktuace zaměstnanců ve společnosti se budu zabývat řešením personálních problémů. Vysvětlím problém fluktuace v konkrétní společnosti. Práce bude obsahovat popis současně používaných metod ke snižování fluktuace, jejich analýzu a mé vlastní návrhy.
Franchising in the Czech food market
Macura, Michal
Téma této diplomové práce je “Franchising na českém trhu s potravinami”. Hlavním cílem této práce je především vytvoření modelu vstupu na trh prostřednictvím doporučení potenciálním franchisantům. Tato doporučení budou vycházet z práce autora s daty, která využije k analýze a zhodnocení interní i externí situace na trhu pomocí metod strategického managementu jako jsou SWOT, PESTE, IFE a EFE matice nebo Porterových pět konkurenčních sil. Tyto metody budou podpořeny a doplněny analýzou primárních dat získaných od majitelů obchodů s kvalitními, farmářskými a regionálními produkty. Data budou zpracována mimo jiné pomocí regresní analýzy a dají odpověď na otázku, které faktory jsou důležité pro ekonomický výkon obchodu. Nakonec budou zpracovány a zhodnoceny výhody a nevýhody franchising tak, jak je vidí zkušení franchisanti. Tím budou zkompletovány všechny informace nezbytné k tomu, aby byla na konci přednesena konečná doporučení budoucím franchisantům před vstupem na trh.
"Faces of the Victorian Double: Development of the Doppelganger in the British Literature of the Nineteenth Century"
Macura, Michal ; Beran, Zdeněk (vedoucí práce) ; Wallace, Clare (oponent)
Odpověď na otázku, proč se doppelgänger, čili fenomén dvojnictví, těšil na sklonku devatenáctého století takové popularitě, je třeba hledat jednak v sociálním klimatu doby a jednak ve zrodu psychologie. První psychologové, a jejich předchůdci, vyznavači biomagnetismu, významně přispěli k formulaci teorií o potlačované složce osobnosti, podvědomí, a jejím komplikovaném vztahu k vědomí. Doppelgänger je téměř vždy spojený s potlačením některé složky osobnosti, obvykle v důsledku požadavků a očekávání ze strany společnosti. Doppelgänger je proto pevně svázán s prostředím, které mu dává vzniknout, odráží je a toto prostředí odráží jeho samotného. Doppelgänger není ani tolik literární postavou, jako spíše intenzivním dialektickým vztahem mezi dvěma složkami osobnosti. Doppelgänger může figurovat coby prostředek útěku před svědomím, které je samo o sobě společenským konstruktem. Jak Jekyll, tak Dorian jsou si plně vědomi příležitostí, které jim alter ego skýtá, a jsou díky němu s to ignorovat diktát veřejného mínění a dalších institucí (například právního systému), jejichž cílem je udržovat ve společnosti určitý stupeň konformity. Doppelgänger jim umožňuje realizovat podvědomé ambice. Doppelgänger je většinou, i když ne vždy, výtvorem, a proto je užitečné jej posuzovat i v kontextu díla a umělce. Práce zmiňuje...
Moral, social and psychological issues in the works of Robert Louis Stevenson
Macura, Michal ; Clark, Colin Steele (oponent) ; Beran, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou mravních, společenských a psychologických otázek v díle skotského spisovatele Roberta Louise Stevensona, který je známý především svou novelou Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda a literaturou pro děti, například Ostrovem pokladů nebo Černým šípem. Tato studie se však zaměřuje pouze na díla nějakým způsobem zajímavá z morálního hlediska, jmenovitě na novely Podivný případ doktora Jekylla a pana Hyda (The Strange Case of Dr Jekyll and Mr Hyde) a Odliv (The Ebb-Tide) a povídky "Markheim" a "The Beach of Falesá". Robert Louis Stevenson se narodil roku 1850 do rodiny se silnými presbyteriánskými kořeny. Zároveň však z otcovy strany pocházel ze známé linie stavitelů pobřežních majáků a v jeho zázemí se tak mísily hluboké duchovní tradice s pokrokovým technickým smýšlením. Na přání svého otce Stevenson nastoupil na vysokou školu s úmyslem získat inženýrský diplom, ale studií po roce zanechal a přestoupil na práva. Svá studia sice úspěšně dokončil, ale právnickou profesí se nikdy neživil. Již za svých univerzitních let totiž každé prázdniny odjížděl do Francie, kde vyhledával společnost mladých umělců. Toto bohémského prostředí bylo v přímém rozporu s jeho, téměř bigotním, zázemím a kontrast těchto dvou protichůdných tendencí Stevensona poznamenal i do budoucna. Ve...
Návrh změn systému hodnocení a odměňování obchodních zástupců ve vybraném podniku
Popolanský, Tomáš ; Macura, Michal (oponent) ; Kruntorádová, Markéta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá tématem hodnocení a odměňování obchodních zástupců v konkrétní společnosti. Cílem práce je uvést takové návrhy, které povedou k zefektivnění systému hodnocení a odměňování, a zároveň ke zvýšení produktivity a spokojenosti samotných zaměstnanců.
Návrh řešení fluktuace zaměstnanců ve společnosti
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Mandelík, Petr (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci na téma Návrh řešení fluktuace zaměstnanců ve společnosti se budu zabývat řešením personálních problémů. Vysvětlím problém fluktuace v konkrétní společnosti. Práce bude obsahovat popis současně používaných metod ke snižování fluktuace, jejich analýzu a mé vlastní návrhy.
Marketing internetového obchodu
Popolanský, Jiří ; Macura, Michal (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
V mé diplomové práci se budu zabývat tématem marketingu internetového obchodu. V teoretické části se zaměřím na nalezení vhodných nástrojů marketingové podpory. V praktické části zejména na analýzu současné situace v konkrétním podniku a vlastní návrh marketingové kampaně pro daný internetový obchod.

Viz též: podobná jména autorů
2 Macura, Marek
2 Macura, Martin
1 Macura, Milan
4 Macura, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.