Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vytvoření elektronického platebního systému
Kořenek, Jan ; Kořenek, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Vzhledem k nedávné finanční krizi se razantně zvedl počet debat o stabilním a bezpečném finančním prostředí. Zaměření bakalářské práce je vytvořit platební systém, který bude moci operovat zcela nezávisle, s pevně daným krytím vkladů a hlavně zajistí stabilní finanční zázemí. Práce pokryje základní návrh řešení, použité technologie a celý princip platebního systému, který zajistí kýženou stabilitu.
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.
Vytvoření elektronického platebního systému
Kořenek, Jan ; Kořenek, Martin (oponent) ; Kříž, Jiří (vedoucí práce)
Vzhledem k nedávné finanční krizi se razantně zvedl počet debat o stabilním a bezpečném finančním prostředí. Zaměření bakalářské práce je vytvořit platební systém, který bude moci operovat zcela nezávisle, s pevně daným krytím vkladů a hlavně zajistí stabilní finanční zázemí. Práce pokryje základní návrh řešení, použité technologie a celý princip platebního systému, který zajistí kýženou stabilitu.
Marketingová strategie firmy El-Port
Kořenek, Martin ; Nejezchleb, Lubomír (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na oblast marketingového plánování a klade si za cíl navrhnout vhodnou marketingovou strategii pro firmu El-Port. V první části jsou uvedena teoretická východiska marketingu a dále postupy pro návrh marketingové strategie. Druhá čast práce je zaměřena na firmu El-Port, konkrétně jsou zde uvedeny základní údaje a popis činnosti firmy. Dále je v této části provedena analýza současného stavu, která slouží jako podklad pro návrh marketingové strategie. Výsledný navrh marketingové strategie je obsahem závěrečné části práce.

Viz též: podobná jména autorů
1 Kořenek, Marek
3 Kořenek, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.