Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 33 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nájem bytu
Karásková, Hana ; Salač, Josef (vedoucí práce) ; Pohl, Tomáš (oponent)
Současné možnosti farmakoterapie urtikarie
Karásková, Hana ; Pourová, Jana (vedoucí práce) ; Vopršalová, Marie (oponent)
Univerzita Karlova v Praze Farmaceutická fakulta v Hradci Králové Katedra farmakologie a toxikologie Kandidát: Hana Karásková Konzultant: PharmDr. Jana Pourová, Ph.D. Název diplomové práce: Současné možnosti farmakoterapie urtikarie Abstrakt Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku urtikarie a podává přehled o současných možnostech její terapie. První část je věnována krátkému historickému přehledu, klasifikaci nemoci, etiopatogenezi kopřivky a metodám vyšetření pacienta. Hlavní část práce je věnována jednotlivým typům urtikárií, klinickým projevům, možnostem léčby a užívaným farmakologickým skupinám léčiv. Na závěr práce jsou zmíněny alternativní postupy léčby kopřivky.
Nájem bytu
Karásková, Hana ; Salač, Josef (vedoucí práce) ; Pohl, Tomáš (oponent)
Identifikace a měření výkonnosti procesů ve vybraném podniku
Dobešová, Markéta ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
V diplomové práci jsem identifikovala procesy ve společnosti ENVINET a.s. a navrhla další možnosti měření výkonnosti procesů společnosti ENVINET a.s. Ve své práci jsem použila různé ukazatele měření výkonnosti procesů. Na základě uvedených analýz jsem doporučila nové způsoby měření výkonnosti procesů.
Public Relations a komunikace ve zdravotnictví
Polanecká, Šárka ; Střítecký, Rudolf (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem práce je seznámit s teoretickými poznatky z oblasti Public relations a následně na základě marketingového výzkumu zmapovat situaci řízení Public relations mezi nemocnicemi v České republice.
Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Klabouchová, Daniela ; Lešetický, Ondřej (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Diplomová práce na téma Marketingová komunikace ve farmaceutickém průmyslu se skládá ze dvou částí -- teoretické a praktické. V teoretické části budou představeny jednotlivé atributy marketingové komunikace společně s marketingovým mixem. Podrobněji se v práci zaměříme na 4P -- produkt, cena, distribuce a marketingová komunikace. Každý z těchto atributů bude vztažen ke specifickému prostředí farmaceutického průmyslu. V této části nastíníme také historii farmaceutického průmyslu a dozvíme se základní informace o Státním ústavu pro kontrolu léčiv. Popíšeme si také poslání a činnost následujících organizací -- Česká asociace farmaceutických firem, Asociace inovativního farmaceutického průmyslu. Praktická část je zaměřena na vztahy mezi farmaceutickou branží a lékařskou odbornou veřejností. Cílem je zjistit, zda jsou dodržovány etické kodexy farmaceutických firem včetně etických aspektů reklamy/propagace v prostředí České republiky.
Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Suchanová, Iveta ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Vinšová, Tereza (oponent)
Cílem bakalářské práce byla analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve společnosti Emco spol. s. r. o., charakteristika firmy a marketingového oddělení, provedení situační analýzy a zpracování dotazníku. Na základě zjištěných údajů byla stanovena doporučení a návrhy na zlepšení.
Financování bydlení
Nováková, Veronika ; Karásková, Hana (vedoucí práce) ; Benda, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce je financování bydlení pomocí hypotečního úvěru a úvěru ze stavebního spoření. První část popisuje úvěry z teoretického hlediska. Druhá část obsahuje aplikaci půjček na simulačním příkladu - nákup bytu. V závěru naleznete zhodnocení, která půjčka je pro koupi bytu výhodnější.
Strategická analýza podniku
Dočkalová, Lenka ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Cílem práce bylo provést strategickou analýzu společnosti ROSS HOlding a.s. s použitím dílčích analýz a modelů, které měly ukázat na silná a slabá místa firmy a identifikovat její příležitosti a hrozby. Jejich stanovení bylo základnou pro formulaci strategie, návrhů a doporučení pro další její rozvoj. Po provedených analýzách vyšlo najevo, že společnost má řadu předností, o které se může opírat i do budoucna, jako jsou například její zaměstnanci, a rovněž i řadu příležitostí, které může využít. Závěr práce byl věnován návrhům zaměřených na další rozvoj lidských zdrojů a zlepšení finanční situace firmy.
Strategická analýza podniku
Cihlář, Petr ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Karásková, Hana (oponent)
Analýza okolí, analýza vnitřních zdrojů a schopností podniku a Swot analýza Českomoravské stavební spořitelny, a.s. Doporučení vhodné strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 33 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 Karásková, Hana Bc.
2 Karásková, Helena
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.