Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategic marketing plan of establishing company
Janíková, Miroslava ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Procházková, Markéta (oponent)
Cílem diplomové práce je vypracování marketingového plánu zakládané studentské agentury, který zabezpečí, aby se společnost dostala do povědomí svých potenciálních zákazníků a v průběhu své existence byla konkurenceschopná. Marketingový plán je vypracovaný tak, aby byl s využitím minimálních a v počátku existence agentury omezených finančních zdrojů, dosažen maximální efekt. K naplnění tohoto cíle navrhnu marketingovou strategii, v rámci které specifikuji jednotlivé nástroje marketingového mixu, s důrazem na optimalizace komunikačního mixu. Práce má dvě části. V teoretické části se věnuji specifikům služeb a popisuji strategické řízení, přičemž se zaměřuj zejména na fázi plánování a marketingový plán. V praktické části představuji společnost a její produkt. Na základě výsledků rozsáhlé analýzy okolí firmy definuji segment a vzhledem k marketingovým cílům a positioningu firmy navrhuji jednotlivé nástroje marketingového mixu.
Metrostav, a.s. financial analysis
Janíková, Miroslava ; Pavlová, Eva (vedoucí práce) ; Krause, Josef (oponent)
Témou práce je Finančná analýza podniku Metrostav a.s. Cieľom tejto práce je preskúmať finančné zdravie podniku v rokoch 2001 ? 2006 pomocou analýzy účtovných výkazov a pomerovými ukazateľmi. Súčasťou práce je porovnanie výsledkov s hodnotami, ktoré dosahovali v danom období konkurenčné firmy od roku 2001 ? 2004.

Viz též: podobná jména autorů
3 Janíková, Magdaléna
1 Janíková, Marie
4 Janíková, Marika
6 Janíková, Martina
4 Janíková, Michaela
4 Janíková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.