Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Konfigurace a diagnostika pro inteligentní sítě
Hrbek, Martin ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje řešení pro konfiguraci a diagnostiku pro inteligentní sítě. Sestavuje diagram případů užití pro diagnostiku a konfiguraci a navrhuje jednotlivé softwarové moduly systému. Práce informuje vývojáře o zařízeních, která jsou vhodná pro konfiguraci a diagnostiku inteligentní sítě, především pak o robustních handheldech. Jsou vybrány vhodné softwarové nástroje pro vývoj navržených modulů a jsou sepsána doporučení pro vývojáře, jak s těmito nástroji pracovat. Realizací jednoho z navržených modulů je ověřena správnost navržených řešení a postupů.
Optimalizace informačního systému pro sledování spotřeb energií
Hrbek, Martin ; Baštán, Ondřej (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je optimalizovat stávající systém pro sledování spotřeb energií a rozšířit možnosti prezentace naměřených dat tak, aby bylo možné přehledně zobrazovat velký objem dat a dlouhé časové úseky. Optimalizace se týkají především zpracování naměřených dat a jejich prezentace.
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje
Hrbek, Martin ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje Abstrakt Tato diplomová práce je věnována konkurenceschopnosti veřejné hromadné dopravy v obcích Pardubického kraje. Konkurenceschopnost je chápána zejména ve smyslu rozdílu ceny a času jízdy mezi prostředky veřejné a individuální dopravy a také z hlediska skutečné poptávky v obcích, tedy podílu vyjíždějících veřejnou dopravou. Dalšími parametry volby dopravního prostředku, která je v této práci brána jako hlavní indikátor konkurenceschopnosti, je počet spojů veřejné dopravy a stupeň automobilizace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak závisí vyjížďka veřejnou dopravou na ostatních dopravních charakteristikách obcí. Pro výběr signifikantních proměnných byla využita analýza vícenásobné lineární regrese, pro vysvětlení podílu vyjíždějících z obcí metoda geograficky vážené regrese. Většina datových podkladů je z veřejných databází (Katastr vozidel Ministerstva dopravy, Sčítání lidu, domů a bytů, digitální geografické databáze ArcČR a CEDA) a webových portálů (OREDO, IDOS), část byla získána distančním dotazníkovým šetřením ve vybraných obcích. Byl potvrzen očekávaný negativní vztah mezi stupněm automobilizace a počtem spojů veřejné dopravy. Signifikantními proměnnými vysvětlujícími podíl vyjíždějících veřejnou dopravou jsou...
Optimalizace informačního systému pro sledování spotřeb energií
Hrbek, Martin ; Baštán, Ondřej (oponent) ; Fiedler, Petr (vedoucí práce)
Cílem práce je optimalizovat stávající systém pro sledování spotřeb energií a rozšířit možnosti prezentace naměřených dat tak, aby bylo možné přehledně zobrazovat velký objem dat a dlouhé časové úseky. Optimalizace se týkají především zpracování naměřených dat a jejich prezentace.
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje
Hrbek, Martin ; Marada, Miroslav (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Konkurenceschopnost veřejné hromadné dopravy na příkladu Pardubického kraje Abstrakt Tato diplomová práce je věnována konkurenceschopnosti veřejné hromadné dopravy v obcích Pardubického kraje. Konkurenceschopnost je chápána zejména ve smyslu rozdílu ceny a času jízdy mezi prostředky veřejné a individuální dopravy a také z hlediska skutečné poptávky v obcích, tedy podílu vyjíždějících veřejnou dopravou. Dalšími parametry volby dopravního prostředku, která je v této práci brána jako hlavní indikátor konkurenceschopnosti, je počet spojů veřejné dopravy a stupeň automobilizace. Hlavním cílem této práce je zjistit, jak závisí vyjížďka veřejnou dopravou na ostatních dopravních charakteristikách obcí. Pro výběr signifikantních proměnných byla využita analýza vícenásobné lineární regrese, pro vysvětlení podílu vyjíždějících z obcí metoda geograficky vážené regrese. Většina datových podkladů je z veřejných databází (Katastr vozidel Ministerstva dopravy, Sčítání lidu, domů a bytů, digitální geografické databáze ArcČR a CEDA) a webových portálů (OREDO, IDOS), část byla získána distančním dotazníkovým šetřením ve vybraných obcích. Byl potvrzen očekávaný negativní vztah mezi stupněm automobilizace a počtem spojů veřejné dopravy. Signifikantními proměnnými vysvětlujícími podíl vyjíždějících veřejnou dopravou jsou...
Časová akcesibilita středisek v Pardubickém kraji individuální automobilovou dopravou a její očekávané změny v souvislosti se zprovozněním rychlostní silnice R35
Hrbek, Martin ; Mareš, Josef (vedoucí práce) ; Marada, Miroslav (oponent)
Časová akcesibilita středisek v Pardubickém kraji individuální automobilovou dopravou a její očekávané změny v souvislosti se zprovozněním rychlostní silnice R35 Abstrakt Tato práce je věnována časové akcesibilitě středisek Pardubického kraje v současné době (roky 2011-2012) a v roce 2040, kdy by dle dostupných prognóz měla být plně v provozu rychlostní silnice R35. Pozornost je dále zaměřena na změny časové dostupnosti, které lze na konci sledovaného období očekávat, a také na zhodnocení lokalizace plánovaných sjezdů z R35. Pro komplexnější vhled do sledované problematiky je teoretická část orientována mimo jiné na historický vývoj výstavby R35 jako páteřní komunikace a na současný stav silniční sítě v Pardubickém kraji. Klíčová slova: časová akcesibilita, Pardubický kraj, středisko, sjezd
Učtelé v labyrintu pravidel - případová studie
Hrbek, Martin ; Bittnerová, Dana (vedoucí práce) ; Levínská, Markéta (oponent)
Případová studie, která se inspiruje školní etnografií, se zabývá vztahem učitel-škola a dodržováním a porušováním formálních a neformálních pravidel v prostředí formální organizace, konkrétně v kolektivu učitelů teoretické výuky jedné střední odborné školy. Autor na problematiku nahlíží z několika perspektiv: poznatky z výzkumů formálních organizací, syntéza poznatků o plnění a porušování a změně pravidel, Foucaultův koncept prostoru disciplíny. Sběr dat probíhal za použití zúčastněného pozorování, autopsie a rozhovorů s čtrnácti aktéry-učiteli, které byly analyzovány pomocí otevřeného kódování. Cílem bylo zjistit, jak se dodržují nebo nedodržují formální pravidla organizace, jak se formální pravidla přetvářejí v pravidla neformální a jaká další neformální pravidla v organizaci vznikají. Podle toho lze usuzovat, do jaké míry se aktéři identifikují s formální organizací. Práce tyto procesy ilustruje v oblasti hodnocení a odměňování učitelů, v oblasti udržování řádu na škole a v oblasti pravidel pro komunikaci mezi aktéry. Na střední odborné škole SOU Včela existují formální pravidla, z nichž některá jsou uváděna v život, jiná ne. Některá z těchto pravidel jsou zvnitřněna a přeměněna v neformální pravidla, která jsou posléze dodržována. Proces přemístění cílů ve formální organizaci paradoxně...
Model internetového obchodu firmy
Hrbek, Martin ; Horáčková, Sáša (oponent) ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu součastného stavu internetového obchodu firmy COMPEX spol. s r.o. a vytvoření nového modelu, který bude přehledný, snadno použitelný a optimalizovaný pro vyhledávače.
Konfigurace a diagnostika pro inteligentní sítě
Hrbek, Martin ; Šťastný, Ladislav (oponent) ; Franek, Lešek (vedoucí práce)
Tato práce navrhuje řešení pro konfiguraci a diagnostiku pro inteligentní sítě. Sestavuje diagram případů užití pro diagnostiku a konfiguraci a navrhuje jednotlivé softwarové moduly systému. Práce informuje vývojáře o zařízeních, která jsou vhodná pro konfiguraci a diagnostiku inteligentní sítě, především pak o robustních handheldech. Jsou vybrány vhodné softwarové nástroje pro vývoj navržených modulů a jsou sepsána doporučení pro vývojáře, jak s těmito nástroji pracovat. Realizací jednoho z navržených modulů je ověřena správnost navržených řešení a postupů.

Viz též: podobná jména autorů
7 Hrbek, Michal
1 Hrbek, Milan
1 Hrbek, Mojmír,
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.