Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová analýza trhu profesního vzdělávání dospělých
Hradil, Zbyněk ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
Tato bakalářská práce popisuje marketingového analýzu trhu profesního vzdělávání dospělých. Marketingová analýza či marketingový výzkum zahrnuje přípravu před počátkem podnikatelských aktivit vzdělávacích institucí, ale i průběžné zjišťování aktuální stavu trhu. Celkový proces marketingového výzkumu zahrnuje následující části marketingových činností: výzkum tržního prostředí (demografické, ekonomické, právní, výzkum přírodního prostředí a socio-kulturní prostředí), výzkum tržních subjektů (dodavatelé, konkurence, prodejci, zákazníci, veřejnost, stát), tržní analýzu (SWOT), sběr dat, nastavení výzkumných činností a metod, dotazování, provedení výzkumu a vyhodnocení. Marketing je jednou z hlavních činností moderních vzdělávacích institucí. Aby přežily a uspěly, musí tyto společnosti znát tržní prostředí, získat dostatečné zdroje, přeměnit je na odpovídající vzdělávací programy a efektivně je předat trhu a veřejnosti. Trh profesního vzdělávání dospělých je však natolik specifický segment trhu, že je zapotřebí obecné marketingové principy upravit a nastavit dle kritérií vycházející z potřeb tohoto trhu. Tato práce z těchto potřeb vychází a nabízí řešení.
Vzdělávací instituce: Podnikání v turbulentní době
Hradil, Zbyněk ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
"Vzdělávací instituce: podnikání v turbulentní době". Diplomová práce s názvem "Vzdělávací instituce: podnikání v turbulentní době" je zaměřena na aktuální problémy týkající se fungování institucí vzdělávání dospělých v turbulentním období. Tímto obdobím je myšlena doba během a po ekonomické krizi, která se vyznačuje neustálými změnami, nejistotou a chaosem. V diplomové práci jsou popsány vlivy turbulence na trh České republiky a naznačeny cesty, kudy se mohou vzdělávací instituce ubírat, aby obstály v novém tržním prostředí. Představeny jsou nové koncepce týkající se řízení vzdělávacích institucí z hlediska strategického, obchodního, finančního a marketingového. Teorie je podpořena převzatým průzkumem, týkajícím se aktuálních problémů a trendů. Hlavní praktickou částí diplomové práce je ekonometrický model, který poukazuje na vztah mezi investicemi do vzdělávání dospělých a některými makroekomickými veličinami. Zásadním zdrojem dat pro výpočet modelu byly data Českého statistického úřadu. Zde byly využity údaje o výdajích domácností na vzdělávání dospělých (rozlišeny na výdaje na pomaturitní a nadstavbové studium, VOŠ a VŠ a výdaje na vzdělávání dále nedefinované), které zastupovaly endogenní (vysvětlované) proměnné. Mezi exogenní (vysvětlující) proměnné patřily hlavní makroekonomické ukazatele...
Vzdělávací instituce: Podnikání v turbulentní době
Hradil, Zbyněk ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tureckiová, Michaela (oponent)
"Vzdělávací instituce: podnikání v turbulentní době". Diplomová práce s názvem "Vzdělávací instituce: podnikání v turbulentní době" je zaměřena na aktuální problémy týkající se fungování institucí vzdělávání dospělých v turbulentním období. Tímto obdobím je myšlena doba během a po ekonomické krizi, která se vyznačuje neustálými změnami, nejistotou a chaosem. V diplomové práci jsou popsány vlivy turbulence na trh České republiky a naznačeny cesty, kudy se mohou vzdělávací instituce ubírat, aby obstály v novém tržním prostředí. Představeny jsou nové koncepce týkající se řízení vzdělávacích institucí z hlediska strategického, obchodního, finančního a marketingového. Teorie je podpořena převzatým průzkumem, týkajícím se aktuálních problémů a trendů. Hlavní praktickou částí diplomové práce je ekonometrický model, který poukazuje na vztah mezi investicemi do vzdělávání dospělých a některými makroekomickými veličinami. Zásadním zdrojem dat pro výpočet modelu byly data Českého statistického úřadu. Zde byly využity údaje o výdajích domácností na vzdělávání dospělých (rozlišeny na výdaje na pomaturitní a nadstavbové studium, VOŠ a VŠ a výdaje na vzdělávání dále nedefinované), které zastupovaly endogenní (vysvětlované) proměnné. Mezi exogenní (vysvětlující) proměnné patřily hlavní makroekonomické ukazatele...
Marketingová analýza trhu profesního vzdělávání dospělých
Hradil, Zbyněk ; Tureckiová, Michaela (oponent) ; Mužík, Jaroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce popisuje marketingového analýzu trhu profesního vzdělávání dospělých. Marketingová analýza či marketingový výzkum zahrnuje přípravu před počátkem podnikatelských aktivit vzdělávacích institucí, ale i průběžné zjišťování aktuální stavu trhu. Celkový proces marketingového výzkumu zahrnuje následující části marketingových činností: výzkum tržního prostředí (demografické, ekonomické, právní, výzkum přírodního prostředí a socio-kulturní prostředí), výzkum tržních subjektů (dodavatelé, konkurence, prodejci, zákazníci, veřejnost, stát), tržní analýzu (SWOT), sběr dat, nastavení výzkumných činností a metod, dotazování, provedení výzkumu a vyhodnocení. Marketing je jednou z hlavních činností moderních vzdělávacích institucí. Aby přežily a uspěly, musí tyto společnosti znát tržní prostředí, získat dostatečné zdroje, přeměnit je na odpovídající vzdělávací programy a efektivně je předat trhu a veřejnosti. Trh profesního vzdělávání dospělých je však natolik specifický segment trhu, že je zapotřebí obecné marketingové principy upravit a nastavit dle kritérií vycházející z potřeb tohoto trhu. Tato práce z těchto potřeb vychází a nabízí řešení.

Viz též: podobná jména autorů
2 Hradil, Zdeněk
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.