Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Komparace systémů financování sportovních klubů z prodeje televizních práv
Hejl, Jan ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název: Komparace systémů financování sportovních klubů z prodeje televizních práv Cíle práce: Hlavním cílem této práce bylo vytvořit přehledný popis problematiky prodeje vysílacích práv v jednotlivých fotbalových soutěžích Španělska, Itálie, Německa, Francie, Anglie a České republiky a na jeho základě pak porovnat kontrakty s televizními poskytovateli, stejně tak jako rozdělení peněz mezi participující kluby. Metody: Mezi použité metody byla zařazena analýza dokumentů, komparativní analýza a hloubkové interview. Pro popis jednotlivých národních soutěží bylo nutné zanalyzovat množství relevantních odborných článků a oficiálních ligových zpráv. Tato analýza vedla ke komparaci zmiňovaných lig. Hloubkové interview bylo využito k popsání situace v českém prostředí a bylo vedeno se zaměstnancem STES a.s. ing. Tomášem Patou. Výsledky: Hlavním výsledkem práce je přehledný popis vývoje prodeje televizních práv v nejprestižnějších evropských fotbalových ligách a jeho následná analýza z hlediska rovnoměrnosti přerozdělení utržených peněz. Z tohoto pohledu vítězí anglická Premier League, která nejen že inkasuje za prodej svých přenosových práv nejvyšší částku, ale také je nejsolidárněji redistribuuje mezi kluby, které jsou pak schopny finančně konkurovat nejlepším evropským celkům. Situace v Česku je pak velmi...
Marketing ve florbalu
Hejl, Jan ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Název: Marketing ve florbale Cíle práce: Hlavním cílem práce je navrhnout použitelná marketingová doporučení florbalovému klubu FB Hurrican Karlovy Vary. Metody: Mezi metody použité v této bakalářské práci patří rozhovor pomocí návodu, PEST analýza a SWOT analýza. Výsledky: Výsledkem práce je návrh dvou konkrétních reklamních kampaní, které by měl klub zohlednit a použít za účelem získání zájmu karlovarských sportovních fanoušků. K dalším výsledkům lze řadit i popis detailního postupu vedoucího k úspěšnému oslovení potrenciálních partnerů klubu. Klíčová slova: florbal, sportovní klub, marketingový mix, marketingová komunikace, sponzoring, FB Hurrican K. Vary, reklamní kampaň

Viz též: podobná jména autorů
1 Hejl, Jaromír
1 Hejl, Jiří
1 Hejl, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.