|
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Haasová, Veronika ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix“ se zabývá analýzou marketingového mixu a zákaznické spokojenosti poskytovatele dlouhodobých ubytovacích služeb Chillhills Apartments. V první kapitole práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu a hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí Evropského indexu spokojenosti zákazníka ECSI. Hlavním cílem druhé kapitoly je analýza současného marketingového mixu a kvantifikace spokojenosti zákazníků pomocí provedeného marketingového průzkumu a výpočtu ECSI. Ve třetí kapitole práce jsou navrženy a doporučeny konkrétní změny marketingového mixu, které by vedly zvýšení klientské spokojenosti. Poslední kapitola je věnována ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn a jejich přínosům pro podnikatelský subjekt.
|
| |
| |
|
Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix
Haasová, Veronika ; Dufek,, Ondřej (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce „Dopady hodnocení spokojenosti zákazníků na marketingový mix“ se zabývá analýzou marketingového mixu a zákaznické spokojenosti poskytovatele dlouhodobých ubytovacích služeb Chillhills Apartments. V první kapitole práce jsou shrnuty základní pojmy z oblasti marketingu a hodnocení spokojenosti zákazníků pomocí Evropského indexu spokojenosti zákazníka ECSI. Hlavním cílem druhé kapitoly je analýza současného marketingového mixu a kvantifikace spokojenosti zákazníků pomocí provedeného marketingového průzkumu a výpočtu ECSI. Ve třetí kapitole práce jsou navrženy a doporučeny konkrétní změny marketingového mixu, které by vedly zvýšení klientské spokojenosti. Poslední kapitola je věnována ekonomickému zhodnocení navrhovaných změn a jejich přínosům pro podnikatelský subjekt.
|