Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Řešení úloh s neurčitostí
Hrdý, Libor ; Martinek, David (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
V dokumentu je popsána implementace logické-deskové hry Vrhcáby (anglicky Backgammon), hry pro dva hráče, přičemž jeden z hráčů je zastoupen počítačem. V dokumentu je rozvedena problematika programování grafického uživatelského rozhraní pomocí toolkitu WxWidgets a dále implementace herního jádra (ovládání hry + UI počítače) s použitím algoritmu ExpectMiniMax, jež se využívá právě pro implementaci her jako Vrhcáby, tedy her, v nichž se vyskytuje prvek náhody, v tomto konkrétním případě hod kostkou.
Christologie v díle Josefa Zvěřiny
Hrdý, Libor ; Vogel, Jiří (vedoucí práce) ; Kolář, Pavel (oponent)
k diplomové práci ,,Christologie v díle Josefa Zvěřiny". Diplomová práce ,,Christologie v díle Josefa Zvěřiny" pojednává o dosud ne příliš zmapované části v díle Josefa Zvěřiny - christologii. Hledisko, ze kterého na tuto disciplínu dogmatické teologie nahlíží, je přitom dvojí - teologické a kulturně sociální. Práce se tedy snaží zmapovat Zvěřinovu teologickou práci v kontextu jeho doby. Součástí práce je stručná Zvěřinova biografie, komprace jeho díla s díly Jana Pavla II., Karla Rahnera a Pierra teilhardta de Chardina. Práce zmiňuje i fungování metody bádání v dogmatické teologii, které bylo doporučeno II. Vatikánským koncilem.
Řešení úloh s neurčitostí
Hrdý, Libor ; Martinek, David (oponent) ; Zbořil, František (vedoucí práce)
V dokumentu je popsána implementace logické-deskové hry Vrhcáby (anglicky Backgammon), hry pro dva hráče, přičemž jeden z hráčů je zastoupen počítačem. V dokumentu je rozvedena problematika programování grafického uživatelského rozhraní pomocí toolkitu WxWidgets a dále implementace herního jádra (ovládání hry + UI počítače) s použitím algoritmu ExpectMiniMax, jež se využívá právě pro implementaci her jako Vrhcáby, tedy her, v nichž se vyskytuje prvek náhody, v tomto konkrétním případě hod kostkou.
Automatické generování okrajové plochy kraniálního implantátu
Hrdý, Libor ; Bartoň, Radek (oponent) ; Kršek, Přemysl (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou automatického generování okrajové plochy kraniálního implantátu. Je zde popsán postup tvorby 3D modelu tkání a následně je rozebrána problematika kraniálního implantátu. Dále dokument obsahuje možné pohledy na řešení automatického generování jeho okrajové plochy. Druhá polovina dokumentu se zabývá implementací nástroje pro automatické generování okrajové plochy. V závěru jsou shrnuty výsledky práce s implementovaným nástrojem.

Viz též: podobná jména autorů
6 Hrdý, Libor
1 Hrdý, Lukáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.