| |
|
Návrh podnikového finančního plánu
Dostálová, Šárka ; Kamenský, Petr (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením finančního plánu pro vybranou společnost pro období 2019 až 2022. Finanční plán je postaven na zhodnocení aktuálního stavu a určení strategii, toto bylo provedeno za pomoci využití metod finanční analýzy za roky 2014 až 2018. Finanční plán je sestaven pro plánované období ve dvou variantách a následně je provedeno jeho zhodnocení za pomoci metod finanční analýzy.
|
| |
|
Návrh podnikového finančního plánu
Dostálová, Šárka ; Kamenský, Petr (oponent) ; Karas, Michal (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá sestavením finančního plánu pro vybranou společnost pro období 2019 až 2022. Finanční plán je postaven na zhodnocení aktuálního stavu a určení strategii, toto bylo provedeno za pomoci využití metod finanční analýzy za roky 2014 až 2018. Finanční plán je sestaven pro plánované období ve dvou variantách a následně je provedeno jeho zhodnocení za pomoci metod finanční analýzy.
|
| |
| |
|
Finanční analýza společnosti Megafyt Pharma, s. r. o.
Dostálová, Šárka ; Dufková, Eva (vedoucí práce) ; Marek, Petr (oponent)
Cílem této bakalářské práce bylo analyzovat finanční situaci společnosti Megafyt Pharma, s. r. o. v letech 2011 až 2015 a zhodnotit finanční zdraví firmy pomocí bonitního a bankrotního modelu. Bakalářská práce obsahuje dvě hlavní části. První se týká metodiky, ve které jsou vymezeny metody, postupy a ukazatele, které jsou v práci dále použity pro finanční analýzu. Druhá, praktická, část se skládá z představení firmy Megafyt Pharma a konkurenční firmy Mediate, s. r. o. a ze samotné finanční analýzy. Zjištěné výsledky jsou porovnávány v průběhu práce s konkurenčním podnikem. Další částí práce je spider analýza, kde se porovnávají hodnoty analyzovaného podniku, konkurenčního podniku a odvětví. Praktickou část zakončuje SWOT analýza, která se zaměřuje na identifikaci silných a slabých stránek podniku a jejich příležitostí a hrozeb, po které následuje závěr se shrnujícím hodnocením a nastíněním možného budoucího vývoje.
|
|
Návrh marketingového mixu
Ekerová, Jana ; Dostálová, Šárka (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem internetového obchodu se šperky. Teoretická východiska práce vytváří teoretický podklad pro další část práce, která seznamuje s internetovým obchodem se šperky a jejím marketingovým mixem. Na základě provedených analýz a dotazníkového šetření jsou poté doporučeny zlepšení v nástrojích marketingového mixu za účelem zvýšení počtu objednávek v internetovém obchodě.
|