Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zákaznické tiskoviny obchodních řetězců a jejich užití mimo jiné z pohledu teorie kreativní spotřeby
Borovičková, Lucie ; Reifová, Irena (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Diplomová práce se věnuje zkoumání užití zákaznických tiskovin ze strany jeho publik mimo jiné také z pohledu teorie kreativní spotřeby. Teorie kreativní spotřeby předpokládá aktivní roli konzumenta v procesu spotřeby. Věří, že spotřebitel svým spotřebitelským chováním má možnost vědomě ovlivňovat vývoj a jednání společnosti jako celku. Praktická část práce je doplněna teoretickým rámcem historie spotřeby a vývoje spotřebitele a jeho postavení v současné konzumní společnosti. Nechybí stručné představení českého retailového trhu, vybraných obchodních řetězců a jejich zákaznických tiskovin a segmentace zákazníků s ohledem na teorii kreativní spotřeby. První kvantitativní analýza zkoumá, jaké procento obyvatel jednoho pražského sídliště si nepřeje dostávat reklamu do schránky a z jakého důvodu si aktivně označilo schránku se žádostí o nevhazování obchodních sdělení. Hlavní výzkumná část se věnuje užití zákaznických tiskovin mimo jiné právě z pohledu teorie kreativní spotřeby. Na základě kvalitativní analýzy zkoumá, jak čtenáři tiskovin přistupují ke spotřebě, jak vnímají média obchodních řetězců, jaké informace v nich vyhledávají a zda se v užití tiskovin nějak projevuje kreativní spotřební chování.

Viz též: podobná jména autorů
1 Borovičková, Lenka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.