|
Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen
Šulc, Vojtěch ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Opelík, Daniel (oponent)
Název: Využití Instagramu v marketingové komunikaci české fotbalové reprezentace žen Cíle: Cílem této práce je najít doporučení ke zlepšení marketingové komunikace české ženské fotbalové reprezentace na sociální síti Instagram. Metody: Hlavní metodou v práci použitou je analýza příspěvků ženské fotbalové reprezentace publikovaných na Instagramu během předem definovaného období - tzv. "reprezentačního srazu". Dalšími užitými metodami jsou analýza sekundárních dat a provedení hloubkového rozhovoru s expertem v oboru marketingové komunikace na sociálních sítích. Výsledky: V práci bylo zjištěno, že aktuální marketingová komunikace ženské fotbalové reprezentace je na dobré úrovni. I přesto byly ale odhaleny určité chyby a nedokonalosti různého charakteru, kterým je třeba se v rámci zachování kvality komunikace vyvarovat. Na základě tohoto poznatku byla navržena konkrétní doporučení, která mají potenciál úroveň komunikace vylepšit. Klíčová slova: sociální sítě, sport, marketing, ženský fotbal
|
|
Proces reálné a nominální konvergence v ČR
Šulc, Vojtěch ; Nečadová, Marta (vedoucí práce) ; Kulbakov, Nikolay (oponent)
Cílem práce je analýza procesů reálné a nominální konvergence České republiky k průměru Evropské unie (EU-27). Text využívá komparace s ostatními evropskými tranzitivními ekonomikami (Slovensko, Maďarsko, Polsko a Slovinsko). Práce zahrnuje analýzu vývoje reálného HDP na obyvatele, srovnatelné cenové hladiny, produktivity práce, zaměstnanosti, mzdových nákladů a dalších ukazatelů. Diskutována jsou i další témata jako např. alternativní ukazatele konvergence nebo možný vstup České republiky do Evropské měnové unie.
|
| |