Žádný přesný výsledek pro Šulc, Pavel nebyl nalezen, zkusme místo něj použít ulc Pavel ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.09 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy
Marketingová komunikace zvolené nutriční terapeutky
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhů vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace zvolené nutriční terapeutky, zejména v online prostředí. Realizací těchto návrhů by mělo dojít k lepšímu vnímání terapeutky, zvýšení povědomí o jejích službách a následnému zvýšení zájmu nových zákazníků. Diplomová práce se věnuje jak teoretické, tak praktické stránce této problematiky. Hodnocení závěrečné části, vycházející z analýz a přístupů, slouží jako podklad pro následné doporučení návrhů na posílení online marketingové komunikace nutriční terapeutky
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy

Viz též: podobná jména autorů
1 Šulc, Patrik
24 Šulc, Petr
2 Šulc, Petr, psychologie
1 Šulc, Přemysl
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.