Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy
Marketingová komunikace zvolené nutriční terapeutky
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na vypracování návrhů vedoucích ke zlepšení marketingové komunikace zvolené nutriční terapeutky, zejména v online prostředí. Realizací těchto návrhů by mělo dojít k lepšímu vnímání terapeutky, zvýšení povědomí o jejích službách a následnému zvýšení zájmu nových zákazníků. Diplomová práce se věnuje jak teoretické, tak praktické stránce této problematiky. Hodnocení závěrečné části, vycházející z analýz a přístupů, slouží jako podklad pro následné doporučení návrhů na posílení online marketingové komunikace nutriční terapeutky
Mediální obraz textilního průmyslu v Bangladéši před a po zřícení komplexu Rana Plaza v dubnu 2013
Lešková, Veronika ; Hronová, Tereza (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Když se v dubnu roku 2013 v Bangladéši zřítila budova s pěti textilními továrnami, ve kterých zahynulo 1129 lidí, následovalo dvouměsíční období, kdy média informovala o porušovaní lidských a pracovních práv více, než za celé období osmi let předtím. Cílem práce Mediální obraz lidských práv na příkladu největší textilní katastrofy z dubna 2013 je popsat mediální konstrukt lidských práv v českých seriózních médiích a jejich internetových serverech. K řešení jsem použila kombinaci kvalitativní a kvantitativní analýzy. Analytickou část jsem rozdělila do dvou období. První část analýzy se věnuje období jednoho roku po kolapsu továrny, druhá část analyzuje období od ledna 2005. Podařilo se mi vysledovat a pomocí grafů popsat, jak česká seriózní média dlouhodobě přehlížejí lidskoprávní témata a uchylují se výhradně k suchému zpravodajství bez přidané hodnoty.
Podpora prodeje a reklama konkrétní společnosti
Lésková, Veronika ; Ulč, Jakub (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřená na marketingovou komunikaci společnosti Wellness Atrium s cílem podpořit oblast podpory prodeje a reklamy. Teoretická část je zaměřená na marketing, marketingovou komunikaci a podrobnější popis podpory prodeje a reklamy. Praktická část pojednává o představení společnosti a zároveň analyzuje současnou marketingovou situaci. Následně navrhovaná část vychází z provedených analýz, která obsahuje doporučené návrhy na zlepšení marketingové komunikace v oblasti podpory prodeje a reklamy
Mediální obraz textilního průmyslu v Bangladéši před a po zřícení komplexu Rana Plaza v dubnu 2013
Lešková, Veronika ; Hronová, Tereza (vedoucí práce) ; Macků, Lucie (oponent)
Když se v dubnu roku 2013 v Bangladéši zřítila budova s pěti textilními továrnami, ve kterých zahynulo 1129 lidí, následovalo dvouměsíční období, kdy média informovala o porušovaní lidských a pracovních práv více, než za celé období osmi let předtím. Cílem práce Mediální obraz lidských práv na příkladu největší textilní katastrofy z dubna 2013 je popsat mediální konstrukt lidských práv v českých seriózních médiích a jejich internetových serverech. K řešení jsem použila kombinaci kvalitativní a kvantitativní analýzy. Analytickou část jsem rozdělila do dvou období. První část analýzy se věnuje období jednoho roku po kolapsu továrny, druhá část analyzuje období od ledna 2005. Podařilo se mi vysledovat a pomocí grafů popsat, jak česká seriózní média dlouhodobě přehlížejí lidskoprávní témata a uchylují se výhradně k suchému zpravodajství bez přidané hodnoty.

Viz též: podobná jména autorů
5 Lešková, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.