Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
PHRASEOLOGISMS IN POLITICAL DISCOURSE (BASED ON PUBLIC SPEECHES OF POLITICIANS IN RUSSIA AND CZECHIA)
Rycheva, Ekaterina ; Rajnochová, Natalie (vedoucí práce) ; Mokienko, Valerij (oponent) ; Stěpanova, Ludmila (oponent)
Předkládaná disertační práce je věnována analýze frazeologických jednotek používaných v současném politickém diskurzu v Rusku a České republice. Popisuje funkce frazémů objevujících se v politickém diskurzu, které slouží jako prostředek ke zvýšení expresivity projevu, navázání kontaktu s publikem a jako prostředek nepřímého ovlivňování komunikačního partnera. Rovněž se zabývá analýzou kognitivních a pragmatických aspektů užití frazémů a metajazykových komentářů vyskytujících se v projevech politiků v porovnávacím pohledu. Práce popisuje specifika užití frazeologických jednotek podílejících se na vytváření jazykového obrazu politika. Klíčová slova: frazeologie, frazeologismus, diskurz, politický diskurz, politická lingvistika, kognitivní lingvistika, image politika, jazykový obraz politika.
PHRASEOLOGISMS IN POLITICAL DISCOURSE (BASED ON PUBLIC SPEECHES OF POLITICIANS IN RUSSIA AND CZECHIA)
Rycheva, Ekaterina ; Rajnochová, Natalie (vedoucí práce) ; Mokienko, Valerij (oponent) ; Stěpanova, Ludmila (oponent)
Předkládaná disertační práce je věnována analýze frazeologických jednotek používaných v současném politickém diskurzu v Rusku a České republice. Popisuje funkce frazémů objevujících se v politickém diskurzu, které slouží jako prostředek ke zvýšení expresivity projevu, navázání kontaktu s publikem a jako prostředek nepřímého ovlivňování komunikačního partnera. Rovněž se zabývá analýzou kognitivních a pragmatických aspektů užití frazémů a metajazykových komentářů vyskytujících se v projevech politiků v porovnávacím pohledu. Práce popisuje specifika užití frazeologických jednotek podílejících se na vytváření jazykového obrazu politika. Klíčová slova: frazeologie, frazeologismus, diskurz, politický diskurz, politická lingvistika, kognitivní lingvistika, image politika, jazykový obraz politika.
Historie farnosti Červený Kostelec v letech 1918-1939
Štěpánová, Ludmila ; Petráček, Tomáš (vedoucí práce) ; Brož, Prokop (oponent)
Jméno: Ludmila Štěpánová Diplomová práce: Historie farnosti Červený Kostelec v letech 1918 - 1939 Resumé Práce zachycuje události ve městě Červený Kostelec se zvláštním zřetelem na náboženské dění v letech 1918 - 1939. Toto období se v práci dělí do čtyřletých nebo pětiletých úseků a jsou v ní popisovány drobné i významnější události, zaznamenané kronikáři a historiky, týkající se náboženského života, politiky, rozvoje města, hospodářství, společenského a kulturního života. Základními prameny jsou Kronika farnosti Červený Kostelec a Pamětní kniha města Červený Kostelec. V letech 1918 - 1939, tedy od konce 1. světové války do začátku 2. světové války, v období tzv. první republiky, vznikl samostatný stát Čechů a Slováků a byly položeny základy parlamentní demokracie. Římskokatolická církev přišla v novém státě o své výsadní postavení, byla tupena i pronásledována. Vnitřní pnutí uvnitř římskokatolické církve vyústilo v církevní rozkol a vznik církve československé. V Červeném Kostelci měla římskokatolická církev pevné základy mimo jiné i díky působení P. Kernera, P. Dvořáčka, P. Baucha, P. Žďárka a katechety P. Řezníčka. Kladně působila i lidová strana, různé organizace a spolky. Přesto byly vztahy katolíků a čechoslováků zpočátku napjaté, až konfliktní a i po uklidnění vzájemných vztahů se tyto církve...
Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu
Štěpánová, Ludmila ; Vaško, Martin (vedoucí práce) ; Valentová, Jana (oponent)
ŠTĚPÁNOVÁ LUDMILA: Možnosti využití mobilních technologií a rozšířené reality v destinačním marketingu. Diplomová práce. Vysoká škola ekonomická v Praze. Katedra cestovního ruchu. Vedoucí práce: Ing. Martin Vaško. Stupeň odborné kvalifikace: inženýr. Praha 2016. 80 stran. Diplomová práce se zaměřuje na nové trendy ve vývoji mobilních technologií a jejich aplikací v cestovním ruchu. Jejím cílem je zmapovat možnosti využití mobilních technologií, advergamingu, rozšířené a virtuální reality v marketingových aktivitách destinace. Praktická část řeší analýzu aktivit agentury CzechTourism v tomto odvětví.

Viz též: podobná jména autorů
1 Stepanova, Larysa
1 Stepanova, Liubov
16 ŠTĚPÁNOVÁ, Lucie
8 Štěpánová, Lenka
16 Štěpánová, Lucie
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.