|
Problémy postprodukce ve fotožurnalismu na příkladu soutěže World Press Photo
Šedivá, Pavla ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Lábová, Alena (oponent)
Cílem této práce je popsat problém digitální postprodukce na příkladu fotografií soutěže World Press Photo. Teoretická část bakalářské práce se věnuje redefinici standardu fotožurnalismu a vnímání digitální postprodukce konzumenty médií. Praktická část obsahuje případové studie fotografií, které byly ze soutěže vyřazeny nebo se staly předmětem diskuse a rozhovor s Markem E. Johnsonem z NPPA. Součástí jsou také dva dotazníky, které zkoumají vnímání digitální postprodukce ze strany konzumentů médiálních sdělení a z pohledu vítězů soutěže World Press Photo.
|
|
Proměna diváckých návyků při sledování audiovizuálního obsahu s nástupem internetu a nových médií
Šedivá, Pavla ; Slussareff, Michaela (vedoucí práce) ; Malečková, Dita (oponent)
(česky) Práce se věnuje tomu, jakým způsobem internet a nová média mění návyky diváků při sledování audiovizuálního obsahu. V teoretické části práce je stručně zmapován vývoj televize jako média v jeho jednotlivých fázích a rovněž zde jsou kriticky představeny nové způsoby konzumace audiovizuálního obsahu. Praktická část je realizována prostřednictvím kvalitativního sociologického výzkumu - hloubkovými rozhovory u zástupců vybraných sociodemografických skupin. Práce reflektuje rozdíly v mediální praxi mezi jednotlivými sociodemografickými skupinami a popisuje vliv nových médií na konzumaci audiovizuálního obsahu.
|
|
Problémy postprodukce ve fotožurnalismu na příkladu soutěže World Press Photo
Šedivá, Pavla ; Láb, Filip (vedoucí práce) ; Lábová, Alena (oponent)
Cílem této práce je popsat problém digitální postprodukce na příkladu fotografií soutěže World Press Photo. Teoretická část bakalářské práce se věnuje redefinici standardu fotožurnalismu a vnímání digitální postprodukce konzumenty médií. Praktická část obsahuje případové studie fotografií, které byly ze soutěže vyřazeny nebo se staly předmětem diskuse a rozhovor s Markem E. Johnsonem z NPPA. Součástí jsou také dva dotazníky, které zkoumají vnímání digitální postprodukce ze strany konzumentů médiálních sdělení a z pohledu vítězů soutěže World Press Photo.
|
| |