Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 105 záznamů.  začátekpředchozí96 - 105  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Audit webových stránek neziskových organizací
Biňovec, David ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou, a v praktické části také návrhem, webových prezentací subjektů pohybujících se na trhu letních dětských táborů s výukou angličtiny. A to se zaměřením na neziskové organizace, zastoupené především občanskými sdruženími. Tento trh je velice specifický nejen svou cílovou skupinou a jejich informační potřebou, ale také specifickými nároky na prezentaci organizací, ale i jednotlivců či skupin jednotlivců, kdy je nutné především vyvolat pocit důvěryhodnosti takového subjektu. V rámci praktické části této práce byl realizován návrh, respektive úpravy, webové prezentace Občanského sdružení DreamBox. Na příkladě jejich webové prezentace je demonstrováno na jaké oblasti je nutné si dát pozor, jak by se dělat neměly, proč a jak by naopak měly být pojaty. To vše s cílem zlepšit konkurenceschopnost takové organizace pomocí dobře navržené a implementované webové prezentace.
Státní ingerence v době hospodářské krize: pro a proti
Vítek, Jan ; Janíčko, Martin (vedoucí práce) ; Babin, Jan (oponent)
Tato práce má dva cíle. Prvním z nich je představit přijatá protikrizová opatření během Velké hospodářské a současné finanční a ekonomické krize. A následně tato opatření podrobit kritice z pozice představených ekonomických teorií, a to keynesovství a rakouské školy. Obě školy si jsou vzájemně v opozici, co se týká názorů na státní ingerence. Rakouská škola je jeden z nejliberálnějších ekonomických směrů, kdežto keynesovci patří mezi ekonomické směry, které podporují vládní participaci na poli stimulace agregátní poptávky. Druhým cílem je hledání analogií mezi Velkou hospodářskou a současnou finanční a ekonomickou krizí. Hledané analogie se vztahují k událostem, které oběma krizím předcházely a které na jejich vznik měly přímo vliv.
Možnosti efektivního využití sociálních sítí pro MSP
Král, Marek ; Molnár, Zdeněk (vedoucí práce) ; Vítek, Josef (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou sociálních sítí a možnosti jejich využití pro marketingové účely. V teoretické části jsou rozebrány nástroje sociální sítě Facebook, které je možno využít k marketingovému účelu, jejich přednosti a zápory. V rámci analytické části je analyzován outdoorový segment a v něm současné využití sociálních sítí jako marketingové nástroje. Dále je zhodnocena efektivita a přínosnost současného využití. V poslední praktické části jsou navrženy a realizovány vhodné nástroje sociální sítě Facebook, které společnosti NorthFinder poslouží k marketingovým účelům a zjištění zpětné vazby od uživatelů. Dále jsou v této části zanalyzovány výstupy z Facebookové stránky a možnost využití těchto údajů pro budoucí rozvoj.
Strategický brand management z pohledu mediální agentury.
Vacovský, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vítek, Jiří (oponent)
Tato práce se zabývá mapováním různých přístupů startegického brand managemntu a jejich uvedení do praxe na reálných datech z automobilového průmyslu. Na celou problematiku je nahlíženo z pohledu mediální agentury jako možného partnera a poradce v klíčových otázkách řízení značky.
Diplomová práce
Dušková, Dagmar ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vítek, Jiří (oponent)
Statistické metody segmentace s jejich aplikací a především interpretací v marketingové praxi. Kategorizace již využívaných statistických metod v práci mediální agentury.
Nové trendy marketingovej komunikácie a ich využitie v praxi
Murčo, Dušan ; Vítek, Jiří (vedoucí práce) ; Popel, Stanislav (oponent)
Práca sa zaoberá novými trendami marketingovej komunikácie a ich aplikácií v praxi. V prvej časti je vysvetlená teória a nový prístup k marketingu, tak ako aj téoria marketingovej komunikácie. Po nej už nasledujú spracované vybrané nové trendy marketingovej komunikácie. V praktickej časti je predstavená spoločnosť Student Agency. Nosnú časť tvorí návrh na využitie nových trendov v komunikácií tejto firmy. Sú predstavené 2 varianty možného prevedenia, v závere je finalné odproučenie.
Marketingová komunikácia mediálnej agentúry
Trúchla, Stanislava ; Vítek, Jiří (vedoucí práce) ; Hanzal, Martin (oponent)
DP sa zaoberá problematikou marketingovej komunikácie mediálnej agentúry, ktorá podniká na B2B trhu. V teoretickej časti vymedzuje rozdiely medzi B2B a B2C a zaoberá sa významom značky v B2B. Výsledkom práce je návrh stratégie marketingovej komunikácie pre konkrétnu mediálnu agentúru.
Využití business intelligence ve veřejné správě
Vítek, Josef ; Řepa, Václav (vedoucí práce) ; Sajdl, Bohumil (oponent)
Cílem této práce je navrhnout řešení business intelligence pro Úřad městské části Praha10. Práce úzce souvisí s projektem PARMA který je realizován na Katedře informačních technologií FIS VŠE v rámci kurzu Business Process Engineering a jehož cílem je sestavení jednotného referenčního procesního modelu veřejné správy. Práce se zabývá nalezením vhodných strategických ukazatelů na základě aplikace metody Balanced Scorecard.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 105 záznamů.   začátekpředchozí96 - 105  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
4 Vitek, Juraj
3 VÍTEK, Josef
1 Vítek, Jakub
16 Vítek, Jan
2 Vítek, Jaroslav
24 Vítek, Jiří
3 Vítek, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.