Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 75 záznamů.  začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Kulturní charakter Austrálie a jeho vliv na obchodní jednání
Blažík, Radek ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Cílem této práce je vytvořit stručného průvodce, který má za úkol popsat kulturní charakter Austrálie, ekonomické podmínky a vývoj a kulturu obchodního prostředí. Tento průvodce je určen pro všechny ty, kteří chtějí vytvořit obchodní vazby s australskými partnery nebo se chtějí obecně seznámit s australskou kulturou jako takovou. Práce je rozdělená do čtyř částí. První část se zabývá teoretickým rámcem, který zahrnuje teorii kultur a interkulturní komunikace. Druhá část se zabývá samotným kulturním charakterem Austrálie. Je důležité si uvědomit, že kultura země je velice komplexní a působí na ní mnoho faktorů. Abychom pochopili proč je kultura taková jaká je, musíme jí chápat v širších souvislostech. Proto je v této části rozsáhle popsána historie Austrálie, imigrační politika, demografické složení společnosti atd. Třetí část práce popisuje ekonomickou situaci země. Jsou zde uvedeny základní makroekonomické informace a informace o daňovém a celním systému, které mohou zajímat především firmy, které chtějí rozšířit svou činnost na australský trh. Poslední část této práce je věnovaná kultuře obchodnímu prostředí. Tato část by měla ukázat, jak australská kultura ovlivňuje australské obchodní prostředí.
Marketingový význam body image
Rašková, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovým významem body image. Práce představuje samotný pojem body image, jeho vývoj v čase a vliv médií na sebepojetí a sebehodnocení lidí. Praktická část se zaměřuje na obsahovou analýzu titulních stran časopisu Květy v rámci stanovené časové osy. Samostatnou kapitolu praktické části představuje analýza spotřebitelů Květů prostřednictvím dat MML-TGI.
Internetová reklama
Popelová, Veronika ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Kováčik, Petr (oponent)
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoj uživatelů internetu k vybraným formátům internetové reklamy. Teoretická část představuje internetový marketing a vybrané formáty internetové reklamy. V praktické části bylo pomocí provedeného dotazování zodpovězeno na předem stanovené hypotézy. Výstupem práce je doporučení pro subjekty podnikající na internetu nebo využívající internet ke svému podnikání.
Analýza trhu s biopotravinami v ČR
Valenta, Ondřej ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Starý, Jiří (oponent)
Tato baklářská práce je zaměřena na trh s produkty ekologického zemědělství v ČR. Po první části by měl být čtenář obeznámen se záklandími fakty o vývoji trhu, jeho současné pozici a předpokládaném vývoji. Druhá část obsahuje spotřebitelský průzkum. Během tohoto průzkumu byly každému respondentovi položeny různé otázky. Po důkladné analýze se jejich odpovědi staly stavebním kamenem celé práce, která díky nim v závěru osvětluje problémy přímo spojené se zkoumaným trhem.
Marketing cílený na děti
Boháčková, Lenka ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Tato bakalářská práce je zaměřena na marketing cílený na dětské spotřebitele. Práce informuje o teoretických aspektech cíleného marketingu a dále o druzích reklam, se kterými se dítě může setkat. V neposlední řadě také upozorňuje na legislativu, vztahující se k tvorbě a působení reklamních sdělení. Dále je práce zaměřena na psychologické aspekty vlivu reklam na děti. Součástí práce je také výzkum,jehož cílem je vyhodnocení vnímání komerčních sdělení dětmi v současné době a jejich postoje a kupní chování.
Multilevel marketing
Trübenekr, Jakub ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Práce se zaměřuje na seznámení se vznikem, vývojem a současnou podobou multilevel marketingu v rámci firmy Amway, corp. V praktické části se věnuje zásadám budování distributorské sítě. V závěru autor popisuje vlastní zkušenosti a zhodnocuje perspektivu síťového marketingu.
Marketingová komunikace turistické oblasti
Žabková, Romana ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Rozbor marketingové komunikace turistické oblasti s ohledem na její historický, ekonomický a kulturní vývoj. Provedu analýzu složek marketingového mixu a analýzu SWOT, se zaměřením na komunikační mix.
Marketingový výzkum se zaměřením na sexuální výchovu mladistvých
Cabrnochová, Eva ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Prouzová, Zuzana (oponent)
Cílem diplomové práce bylo pomocí dotazníkového šetření zjistit, jaké informační zdroje využívají mladí lidé k získávání informací z oblasti sexuálního a reprodukčního zdraví. Na základě těchto poznatků navrhnout doporučení neziskové organizaci, která v tomto oboru působí. V teoretické části se práce zaměřuje na teorii marketingového výzkumu a sexuální výchovy. Praktická část je zaměřena na vyhodnocení dotazníků, stanovených hypotéz a poté na návrhy pro neziskovou organizaci.
Marketingový výzham body image
Hejdová, Miroslava ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Body image může být považován za velmi užitečný nástroj při formování marketingových strategií. V teoretické části zpracovávám téma body image z pohledu žen a mužů, přičemž jsem se snažila o nastínění aspektů, které lze účinně využít v marketingu. 1) Prvním cílem práce je potvrdit nebo vyvrátit současnou představu o ideálu štíhlosti u žen a svalnaté postavy u mužů a dále snahu mužů a žen buď dietami nebo cvičením tuto představu naplňovat. 2) Druhým cílem práce je zjistit, jak se konkrétně využívá body image v tištěných reklamách dostupných jako letáky v lékárnách a zaměřených na kosmetiku, léčivé přípravky, doplňky stravy a případně zdravotnické prostředky. Metodika: Dotazníkové šetření, analýza reklamních letáků Výsledky: Cíl 1: Z celkového počtu 43 osob bylo zastoupeno více žen (28 osob) a méně mužů (15). Nejčastěji byly subjekty ve věku od 30 do 49 let. Nejvíce zastoupeni byli mezi dotazovanými vysokoškoláci (35 osob), žádný dotazovaný neměl pouze základní vzdělání. Nejčastěji udávali dotazovaní jako své bydliště Prahu (30 osob). Dvě hypotézy byly ve sledovaném souboru statisticky potvrzeny, a to: Hypotéza 7: Ženy si častěji než muži myslí, že je reklama ovlivňuje v tom, jak by chtěly vypadat (p=0,004) a Hypotéza 13: Přání přibrat nebo zhubnout závisí na věku (p=0,002). U žen je dále preferovaná spíše štíhlá, u mužů atletická postava. Cíl 2: Procento plochy věnované na letácích body image se liší řádově o desítky (minimum 4%, maximum 36% plochy letáku). Použití body image je nejvíce vyjádřeno podle očekávání u kosmetických výrobků. Celkově se ale zdá, že plocha věnovaná body image je v mediánu přibližně stejná v jednotlivých kategoriích. Většina reklam obsahovala zobrazení ženského těla nebo jeho částí. Tam, kde byl zobrazen muž, byl spíše v určité sociální roli (otec, dědeček). Závěr: V dotazníkovém šetření byly potvrzeny základní předpoklady o ideálu krásy ženy a muže v naší společnosti. V souladu s publikovanými literárními zdroji je ženským ideálem krásy štíhlá vyšší žena, která o sebe pečuje. U mužů jde o vysokého štíhlého a svalnatého drsňáka s milou povahou. Určitá sonda do problematiky tištěné reklamy ve formě analýzy letáků na různé výrobky prodávané v lékárnách potvrzuje široké užití body image v reklamě na kosmetické přípravky a také volně prodejná léčiva. I v této části práce byla nalezena shoda s poznatky z teoretické části týkajícími se využití body image v reklamě co se týká zobrazovaného ideálu.
Návrh webové prezentace společnosti Pfanner, s.r.o.
Havlíčková, Kateřina ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Skokanová, Dagmar (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci na internetu, na specifika internetu jako prostředku komunikace a ukazuje široké možnosti využití různých online nástrojů v marketingové komunikaci. Praktická část práce popisuje a analyzuje webovou prezentaci společnosti Pfanner, která je hodnocena podle zvolených kriterií. Na základě této analýzy a srovnání s konkurencí jsou navžena doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 75 záznamů.   začátekpředchozí66 - 75  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 SKOKANOVÁ, Denisa
2 Skokanová, Dorota
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.