|
System for Virtual Items Trading
Sedláček, Lukáš ; Svatoš, Oleg (advisor) ; Svoboda, Jiří (referee)
Cílem této práce je seznámit čtenáře s problematikou systémů pro obchodování s virtuálními předměty. Práce je zaměřena hlavně na virtuální ekonomiky MMORPG (Massive(ly)-Multiplayer Online Role-Playing Game). Pro hlubší pochopení MMORPG světů, je v této práci zpracován jejich vznik, vývoj, historie, psychologické aspekty, náhled do problematiky jejich virtuálních ekonomik, stručná charakteristika elektronických platebních systémů a informace o dvou virtuálních ekonomikách (Entropia Universe a Second Life). Samotný návrh aplikace pak využívá při modelování systému určité prvky metodiky RUP (Rational Unified Process) včetně jazyka UML (Unified Modelling Language).
|
| |
| |
|
Analýza a návrh řešení správy elektronické pošty
Turchich, Dominik ; Kunstová, Renáta (advisor) ; Svoboda, Jiří (referee)
Elektronická pošta je v současné době jedním z nejdůležitějších komunikačních nástrojů. Lidé ho využívají stále častěji a stává se přirozenou součástí našeho života. Smyslem této bakalářské práce je analyzovat a změnit způsob používání elektronické pošty na Úřadě Městské části Praha ? Suchdola a navrhnout možnosti, jak ho zefektivnit. Ta je totiž v současné době používána nejen jako prostředek pro komunikaci s veřejností, ale také jako nástroj pro týmovou spolupráci. Tím se stává obtížnější hledat a uchovávat informace, které jsou v ní obsažené. Proto bylo nejprve třeba se seznámit s chodem a strukturou úřadu a následně analyzovat problémy, se kterými se zaměstnanci při práci s poštou potýkají. Další část práce představovalo hledání různých možností, jak situaci řešit, popsat, jaké varianty existují a určit, které jsou pro úřad nejvhodnější. Práce je uzavřena doporučením, jak by mělo být při řešení dále postupováno.
|
|
Middleware for Massive Multiplayer Online Role Playing Games
Hora, Jan ; Svatoš, Oleg (advisor) ; Svoboda, Jiří (referee)
Cílem této práce je nalézt kvalitní middleware, jež by byl potřebný pro vývoj MMORPG, rozdělit jej do kategorií podle účelu, k němuž slouží a strukturovaně popsat vlastností jednotlivých midleware. Dále je cílem práce porovnat jednotlivé middleware stejného typu a zvolit nejlepší z nich, případně rozhodnout, kde je vhodný vývoj vlastními silami. V práci je popsán pojem MMORPG a jeho historie, obvyklá architektura MMORPG, běhová prostředí, operační systémy, struktura MMORPG a middleware, jež lze pro jejich vývoj nejlépe využít. Obsahuje popis komponent a požadavky, na ně kladené, popis vlastností a možností konkrétních middleware produktů, rozřazených do kategorií, a závěrečné vyhodnocení.
|
| |
| |