National Repository of Grey Literature 75 records found  beginprevious56 - 65next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
Legal regulation of advertisement and its harmonization with EU law
Ondřejová, Eva ; Munková, Jindřiška (advisor) ; Tichý, Luboš (referee)
Téma regulace reklamy lze jen stěží označit za oblast, kterou by se odborná literatura nezabývala. Právě naopak. Už sama o sobě reklama vzbuzuje v lidech zájem a stala se atraktivním tématem pro mnoho vědních oborů, které tento fenomén nezkoumají odděleně, jako samostatný jev, nýbrž jej zasazují do širšího kontextu. Takto jsem pojala i tuto práci. Reklamu, v této práci především rozpracovanou klamavou reklamu, lze považovat za průnik oblasti nekalé soutěže, reklamy a ochrany spotřebitele. Cílem této práce je vytvořit stručný a ucelený náhled na úpravu reklamy napříč právním řádem a na harmonizaci této oblasti s právem komunitárním. Reklama jako projev nekalé soutěže je po dlouhé době předmětem národní úpravy, nicméně při budoucím společném trhu je třeba k odstranění různých forem překážek jisté harmonizace předpisů v této oblasti, protože reklama je přeshraniční záležitost způsobem svého šíření a omezující právní předpisy v jednotlivých státech by mohly bránit volnému pohybu zboží. Vzhledem k tomu, že jde o problematiku dvojího druhu, nebyla volena úprava přímo platným právním předpisem, nýbrž úprava směrnicová, která zajišťuje harmonizaci, která na druhé straně ovšem reklamu, která se týká určitých škodlivých látek a je předmětem zákazu, směřuje do oblasti práva veřejného, které lze tímto způsobem nejlépe...

National Repository of Grey Literature : 75 records found   beginprevious56 - 65next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.