Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 61 záznamů.  začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Strategie vybraných firem při vstupu na zahraniční trhy
Kadlec, Tomáš ; Zamykalová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lodr, Jakub (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vytvořením nové mezinárodní strategie, která má za cíl připravit konkrétní firmu ke vstupu na nové trhy Slovenska a Jordánska. Součástí práce je analýza makro a mikroprostředí zmíněných trhů a následně jsou vypracována jednotlivá doporučení pro oblasti mezinárodního marketingového mixu. V úvodu práce je také popsána situace firmy na českém trhu, odkud hodlá mezinárodní expanzi zahájit.
Právní aspekty ochranné známky jako součásti goodwillu
Kadlec, Tomáš ; Boháček, Martin (vedoucí práce) ; Čada, Karel (oponent)
Tato práce se zabývá termínem goodwill a jeho rozborem v právním systému České republiky. Porovnává vztah pojmů "dobrá pověst" a "goodwill". Rozebírá také vztah goodwill a ochranných známek. Poukazuje na moderní pojetí goodwill právě ve vztahu k ochranným známkám. V této práci je také představen systém passing off (neoprávněné uţívání označení) v právu Spojeného království. V passing off je goodwill důležitým elementem pro posouzení, zda k passing off došlo nebo ne. Také rozebírá chápání goodwill v anglo-americkém právním systému. Popisuje jednotlivé teorie goodwill, podle právně-historického vývoje. Zabývá se také možností převoditelnosti goodwill
Market structure when consumers switch randomly between products
Kadlec, Tomáš
In this paper I assume that consumers choose between products randomly.
Do Czech TV channels coordinate their commercial breaks?
Kadlec, Tomáš
I examine the coordination of three Czech TV channels using two techniques different from Epsein's.
Optimal timing of TV commercials: symmetrical model
Kadlec, Tomáš
In this paper I study the behavior of free-good producers on a market where every consumer perpetuallly makes a decision whether to consume and which product.
Analýza účinnosti kampaní na podporu produktů firmy na českém trhu
Kadlec, Tomáš ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Křížková, Jana (oponent)
Tato diplomová práce poskytuje čtenáři ucelený pohled na problematiku jedné z části komunikačního mixu a to podporu prodeje, neboli sales promotion. Důležitost využívání tohoto nástroje v posledních letech nebývale narostla a některé tržní segmenty jsou na něm doslova závislé. Příkladem může být FMCG trh, kde je jedním z dominantních hráčů také společnost Procter & Gamble. Ta se k této problematice snaží přistupovat velice inovativně a díky tomu přináší na trh mnohdy velice zajímavé iniciativy jakou je například Pampers UNICEF. Právě tato iniciativa, jakožto i běžné promoce jsou z pohledu efektivity analyzovány v závěru mé práce.
Finanční analýza stavební firmy KBO, s.r.o.
Kadlec, Tomáš ; Boukal, Petr (vedoucí práce) ; Vávrová, Hana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá finanční analýzou stavební firmy KBO, s.r.o., ve které jsem byl 2,5 roku zaměstnán. Cílem práce je zhodnotit finanční zdraví podniku a poukázat na hlavní faktory jejího vývoje, dále pak navrhnout možná řešení a nastínit směr, kterým by se společnost mohla vydat. V první části se věnuji teorii a osvětlení použitých metod, v aplikační části pak dochází k odhalení hlavních příčin špatného ekonomického vývoje společnosti. V práci jsem se také krátce věnoval porovnání tradičně používaných metod a těch méně využívaných (např.metoda Pollak).V závěru vyplývají pak možné kroky potřebné ke zlepšení současného vývoje.
IT governance a jeho praktická aplikace
Petržilka, Tomáš ; Svatá, Vlasta (vedoucí práce) ; Kadlec, Tomáš (oponent)
Práce obsahuje popis oblasti IT governance v širších souvislostech, její vývoj a současný stav, dále uvádí hrubý přehled současných nejpoužívanějších metodik, obecně uznávaných praktik a právních regulací v evropském regionu. Dále pojednává o historii zavádění IT governance do firem působících po roce 2000 na českém trhu. V rámci tohoto tématu obsahuje případovou studii o zavádění nástroje pro podporu procesu ?Change management? dle knihovny obecně uznávaných praktik ITIL.
Srovnání finanční výkonnosti významných výrobců nealkoholických nápojů v ČR
Fischer, René ; Kislingerová, Eva (vedoucí práce) ; Kadlec, Tomáš (oponent)
Mezipodnikové srovnání významných výrobců nealkoholických nápojů v ČR - Coca-Cola Beverages Česká republika s.r.o., Karlovarské minerální vody a.s., Kofola a.s., GENERAL BOTTLERS CR s.r.o. Finanční výkonnost je porovnána na základě dodržování bilančních pravidel, poměrových ukazatelů a bonitních modelů. Srovnání je doplněno o situaci v odvětví, Spider analýzu a DuPontův rozklad.
ANIZ 1. generace
Kadlec, Tomáš ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Práce se soustředí na analýzu ekonomického vývoje ANIZ 1. generace po asijských finančních krizích. Hlavní důraz je kladen na analýzu vývoje makroekonomických veličin, společně s působícími vlivy. Práce je rozdělena do tří částí. První část se soustředí na obecnou charakteristiku celého regionů a náslůedně každé země zvlášť. Drůhá čast popisuje východiska, průběh a překonání finanční krize. Poslední část je částí, kde je provedena analýza makroekonomických indikátorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 61 záznamů.   začátekpředchozí52 - 61  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
34 KADLEC, Tomáš
2 Kadlec, Tadeáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.