Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 521 záznamů.  začátekpředchozí519 - 521  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití internetu v oblasti cestovního ruchu
Šíma, Jan ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vaněk, Tomáš (oponent)
VYUŽITÍ INTERNETU V OBLASTI CESTOVNÍHO RUCHU UTILIZATION OF THE INTERNET IN THE AREA OF TOURIST INDUSTRY Cíl práce: Cílem práce je prozkoumat vztah mezi Internetem a cestovním ruchem a poskytnout výčet informací a služeb, které lze získat prostřednictvím celosvětového systému propojení počítačových sítí k plánování a organizaci cesty do zahraničí. Metody práce: Metodologická studie, jejíž podstatou bude zkoumání Internetu jako nové metody v cestovním ruchu, jeho potenciálních předností proti ostatním metodám a analýza a srovnání jeho výhod a nevýhod. Výsledek práce: Zmapování poskytovaných služeb v cestovním ruchu, které je možné nalézt na Internetu a představení významných internetových prezentací s krátkým zhodnocením. Klíčová slova: Internet, cestovní ruch, cestovní kancelář, doprava, ubytování Target ofthesis: The work is aimed at research ofthe relations between the Internet and tourist industry and provides a list ofinformation and services which are available on the global system ofinterconnectioned computer network to plan and organize travelling abroad. Methodology: A methodological study which is based on the research ofthe Internet as a new method in tourist industry, its potential, preference to other metods and analysis of comparison of its advantage and disadvantage. Result of thesis: Mapping...
Hodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb
Vlásková, Nikola ; Krbová, Jana (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Předmětem této diplomové práce je vyhodnocení kvality sportovních a tělovýchovných služeb v ženském volejbalovém klubu Madeta České Budějovice a v německém týmu Allgäu Team Sonthofen za pomocí dotazníku SERVQUAL. V teoretické části práce jsou prezentovány teoretické poznatky, týkající se služeb, kvality služeb, služeb v oblasti sportu a je zde také zaměření na metody měření spokojenosti zákazníka. V praktické části práce jsou prezentovány výsledky provedeného dotazníkového výzkumu a navrhnuta konkrétní opatření pro zlepšení v oblasti služeb volejbalových klubů.
Sponzoring jako forma marketingové komunikace
Francke, Michal ; Pešek, Ondřej (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
V první teoretické části práce popisuje sponzoring jako pojem, věnuje se tedy jeho přípustným definicím a základním informacím. Práce v této části přiřazuje sponzoring do nástrojů marketingové komunikace a popisuje jeho možné druhy. V druhé polovině teoretické části práce aplikuje sponzoring do praxe a věnuje se sponzorství z praktického hlediska. Praktická část se věnuje případové studii, ve které je vyhodnocována sportovní akce International Swimming Championship Mosconi cup 2008 z hlediska sponzoringu a sponzorů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 521 záznamů.   začátekpředchozí519 - 521  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.