Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vliv internetu na (vysokoškolské) vzdělávání
Skála, Jan ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce řeší vliv internetu a informačních technologií na vysokoškolské vzdělávání. Ukazuje nám, jaké jsou pozitivní a negativní vlastnosti těchto technologií a jaký mají vliv na studenty v naší informační společnosti. V první části se autor práce zabývá rozborem základních pojmů v kontextu práce. V další části jsou představeny faktory, pomocí kterých bude zhodnoceno zavádění, využívání a odvádění od výuky v souvislosti s internetem a informačními technologiemi. V poslední části práce je využita metoda SWOT analýzy, která se opírá o kritickou analýzu zdrojů a provedené dotazníkové šetření.
Problematika měření návštěvnosti webových stránek
Každan, Michal ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce, Problematika měření návštěvnosti webových stránek je v první polovině zaměřena na teoretické základy webové analýzy a vysvětlení, jak měření návštěvnosti funguje (čili jaké se používají metodiky pro sběr dat a jak pracují). Dále se zde zaměří zejména na nástroj Google Analytics (od krátké historie přes principy fungování), který bude následně v druhé polovině práce konfigurován pro ukázkovou webovou stránku s cílem demonstrace funkčnosti tohoto nástroje pomocí vytvořených reportů a grafů. Cílem práce je tedy získání patřičných informací k problematice z dostupných zdrojů a následné využití v praxi v podobě implementace nástroje Google Analytics. Výsledkem práce bude sada rad a doporučení majitelům podobných webových stránek vyplývajících ze zkušeností práce s analytickým nástrojem a jeho výsledky.
Analýza možností affiliate marketingu
Koucký, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce se zabývá vstupem na finanční online trh pomocí affiliate marketingu v podobě marketingových aktivit k akvizici potenciálních klientů a jejich následné zobchodování. Cílem práce je nalézt optimální kombinaci kanálů vhodných pro oslovení potenciálních zákazníků tohoto segmentu. Použitím statistik běžných zákazníků byly nastaveny a realizovány různé marketingové kampaně. Na základě návratnosti investice jsou identifikovány úspěšné. Nejvýkonnější se ukázala kampaň v platformě Facebook, která díky detailními zacílení dosáhla nejvyšší návratnosti. Stěžejní se ukázalo zjednodušení nákupního procesu pro zákazníka (jednoduchost formuláře a jeho rychlé vyplnění) a kvalitní komunikace s potenciálním zákazníkem. Vyšší efektivity testovaných kampaní lze na základě provedené analýzy dosáhnout vylepšením vzhledu a funkcionality webových stránek a nabídkou souvisejících produktů.
Autorské právo v oblasti digitálních fotografií na internetu
Matějíčková, Lucie ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na autorské právo v oblasti digitálních fotografií na internetu. Cílem práce je identifikovat, zda majitelé webových stránek jednají v souladu s autorským právem, nebo zda naopak autorské právo porušují a v jaké míře, při využívání a získávání fotografií, obrázků a grafiky na internetu. Pro dosažení vytyčeného cíle byl použit sociologický průzkum. V závěru jsou uvedeny výsledky průzkumu, jejich analýza a návrhy řešení. V první části práce je teoreticky přiblížen úvod do autorského práva a jeho vztah k digitálním fotografiím zveřejněných na internetu. Dále organizace zabývající se ochranou autorského práva a zdroje ke stažení fotografií publikovaných na internetu. V druhé části práce, na základě předchozích teoretických poznatků, byly položeny dvě průzkumné otázky a šest hypotéz. Přínosem práce jsou doporučení pro nové i stávající obchodníky na internetu a pro blogery, které vzešly z vyhodnocení provedeného sociologického průzkumu.
User Experience and use knowledge of cognitive science
Blšáková, Daniela ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá kognitivní psychologií a její využitím při tvorbě webových stránek. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část vysvětluje pojem a vznik kognitivní psychologie, obrací se na lidské procesy a jejich aplikování na webové stránky. V práci jsou zmíněny pojmy user experience a usability testing. Praktická část se věnuje vzniku domovské stránky vytvořené na základě výše uvedených principů a podrobně popisuje důvod umístění jednotlivých elementů na stránce. Kvalita návrhu je ověřena usability testem.
CRM systém a jeho implementace v konkrétní společnosti
Stričko, Martin ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Veber, Jaromír (oponent)
V mé práci se věnuji problematice ohledně implementace CRM systému pro konkrétní společnost Cushman & Wakefield, s. r. o. Zaměřuji se zde především na proces od výběru po implementaci CRM systému a výsledek stanovuje dopad celé implementace na společnost a celkový přínos oproti původnímu stavu, který ve společnosti panoval. Přidaná hodnota této práce přináší ukázku postupu, jakým lze proces implementace pojmout a přistoupit k němu. Obsahuje organizační strukturu společnosti Cushman & Wakefield a praktické nasazení Microsoft Dynamics CRM 2013 v oddělení maloobchodních ploch. Poslední část obsahuje zhodnocení dopadu implementace a vyjádření úspěšnosti celého projektu.
Webová microsite: teorie a tvorba frontendu microsite pro společnost T-Mobile
Vu, Tu Hoanh ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl popsat základní charakteristiku microsite, kterou chápeme jako jeden z důležitých komukačních kanálů současnosti. První část práce se věnuje teorii microsite, zahrnující definice ekonomického pohledu na microsite, použití microsite, analýze jejich hlavních výhod a soupisu hlavních trendů microsite využívaných v současné době. Dále jsou stručně rozebírány technologie používané při realizaci microsite. Praktická část se zabývá popisem vytvoření microsite. S využitím teoretických poznatků byla vytvořena microsite stránka pro společnost T-Mobile. Cílem projektu je zjistit statistiku prokliků na stránce, zobrazení microsite stránky uživateli, ale především představit svůj nový firemní produkt vztahující k mobilnímu internetu.
Analýza současných přístupů k DRM u elektronických knih a návrh alternativního přístupu k DRM
Kolář, Martin ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá představením problémů spjatých s distribucí elektronických knih. Tyto problémy jsou z velké části způsobeny používáním technologií a technik k řízení digitálních práv. Tyto technologie a techniky jsou v práci dále prozkoumány a na jejich základě jsou identifikovány zainteresované strany, které jsou jimi ovlivněny. Je také prozkoumána etická stránka používání těchto technologií a technik, přičemž ta také tvoří jedno z východisek návrhu alternativního přístupu k řízení digitálních práv. Právě návrh alternativního přístupu je primárním cílem této práce.
Platební karty na internetu
Hanzlík, Tomáš ; Matuštík, Ondřej (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá platebními možnostmi na internetu a je zaměřena především na platební karty a to jak z hlediska rizik používání, tak jejich oblíbenosti z pohledu obchodníků i zákazníků. V první části jsou rozebrány dostupné platební metody při placení v českých e-shopech. Druhá část se týká platebních karet a to z hlediska stručného vývoje, současné situace, klasifikace, zabezpečení, bezpečnostních rizik a bezpečnostních zásad. Třetí část obsahuje stručnou definici a klasifikaci elektronických platebních systémů. Čtvrtá část přináší za pomoci dotazníkového šetření analýzu platebních preferencí českých e-shopů s cílem zjistit, jaké platební metody nabízejí, jaké preferují a proč a především zda umožňují platit kartou a co je k tomu vedlo nebo naopak odradilo. Pátá část je založena na výzkumu ze čtvrté kapitoly a jejím cílem je zhodnotit nejpoužívanější platební brány v České republice. Šestá část se zabývá platebními preferencemi zákazníků a to jakou metodou nejčastěji platí, jaká je jejich nejoblíbenější metoda a jaké jsou bariéry při platbě kartou na internetu. Cílem této práce je zhodnotit na základě analýz jak pohled zákazníků, tak i obchodníků z hlediska placení na internetu a platby kartou. Výsledkem je najít shodu mezi zákazníky a obchodníky v tom, jakou platební metodu obě strany preferují a zjistit bariéry v platbě kartou, jelikož na českém trhu stále převládá dobírka.
E-learning jako fenomén informační společnosti
Blahož, Milan ; Řezníček, Václav (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se zabývá problematikou e-learningu a jeho významem v rámci současné informační společnosti. Používání informačních a komunikačních technologií v každodenním životě bylo hlavním důvodem pro zapojení těchto technologií i do edukačního procesu. Cílem této práce je komplexní vymezení elektronického vzdělávání jako dalšího nástroje ve výuce, pohled na faktory s ním úzce spojené a zachycení vývojových směrů a trendů, kterými se ubírá. Poté na základě provedené analýzy poukázat na pozitivní a negativní dopady na společnost a na význam individuální znalosti a kritického myšlení jedince. Teoretický rámec práce primárně vymezuje základní termíny, jakými jsou data, informace, znalost a vzdělání, které jsou ve zbytku práce častěji užívány a bez jejichž jasného vymezení by byla pro potenciálního čtenáře práce zbytečná. Dále se zabývá oběma pohledy na informační a komunikační technologie, popisuje informační společnost a její hlavní charakteristiky, zejména význam informace a její zásadní rolí pro hospodářství. Následuje kapitola, která je zaměřena na rozsáhlé téma e-learningu. Vymezuje elektronické vzdělávání komplexně, od historického vývoje až po dnešní dobu. Zároveň zahrnuje varianty e-learningu, aktéry kterých se týká a jako poslední i moderní trendy, jakými jsou například MOOC kurzy nebo m-learning. Stěžejní část práce tvoří analýza aplikovaná na elektronické vzdělávání a prezentovaná ve formě SWOT, ve které jsou jednotlivé zjištěné faktory popsány. Shrnutím analýzy, ve které jsou vybrané faktory dále diskutovány společně s dostupnými statistikami Českého statistického úřadů, se zabývá následující kapitola, na niž posléze navazuje poslední část, zaměřená na pozitivní a negativní dopady na společnost. Doporučení plynoucí z práce jsou uvedena v závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí51 - 60další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.