Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Měřicí modul s A/D převodníkem se současným vzorkováním
Křížek, Miroslav ; Beneš, Petr (oponent) ; Havránek, Zdeněk (vedoucí práce)
V práci je navržen modul pro sběr analogových akustických signálů ze snímačů. K digitalizaci těchto signálu je použit přesný A/D převodník ADS1287 od firmy Texas Instruments s rozlišením 24 bitů. K ovládání tohoto A/D převodníku a posílání digitalizovaných dat do PC je využito 32-bitového mikrokontroleru AT91SAM7S64 firmy ATMEL, který má implementováno USB rozhraní. Pomocí vývojových modulů s mikrokontrolerem a A/D převodníkem je vytvořen program pro mikrokontroler ve vývojovém prostředí IAR Embedded Workbench IDE 5.0 a jednoduchá aplikace pro PC v prostředí Borland C++ Builder. Oba programy jsou v jazyce C++. Rychlost vzorkování je 26 kHz. Na základě poznatků je realizován modul USB-ADC s mikrokontrolerem a A/D převodníkem.
Význam obchodních komor pro český zahraniční obchod
Maierová, Věra ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Křížek, Miroslav (oponent)
Práce pojednává o obchodni komorách a dalších institucích na podporu zahraničního obchodu ČR. Je v ní rozebrán význam Hospodářské komory ČR, ICC a dalších státních institucí na podporu exportu. Hlavním tématem práce jsou teritoriální obchodní komory na území ČR jejich funkce a vliv na zahraniční obchod. Práce zkoumá význam obchodních komor pro prohloubení obchodu se státy na území Asie.
Podnikatelský plán - Spodní prádlo Dolly
Hochman, Jiří ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem této práce je analýza současného stavu společnosti Spodní prádlo Dolly a na základě této analýzy navrhnout možné budoucí varianty rozvoje společnosti. Detailní analýza využívá metodu 5C a SWOT analýzu. V teoretické části se práce zabývá podstatnými náležitostmi podnikatelského plánu.
Podnikatelský plán - soukromá mateřská škola
Boráňová, Andrea ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Předmětem diplomové je vytvoření a zhodnocení podnikatelského plánu soukromé mateřské školy. Teoretická část práce se zabývá podnikáním malých a středních podniků a především podnikatelským plánem. Praktickou částí je podnikatelský plán, jehož stěžejními částmi jsou: analýza okolí, analýza konkurence, marketingový mix, finanční plán a analýza rizik.
Podnikatelský plán - internetový portál Gastrosvět.cz
Procházka, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Cílem diplomové práce je popis plánování, vzniku a rozvoje inzertního portálu pohostinských zařízení Gastrosvět.cz, jakožto vlastního projektu realizovaného prostřednictvím Podnikatelského inkubátoru VŠE. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část vysvětluje a popisuje používané pojmy podnikatelský plán, SWOT analýza, bilance, výkaz zisků a ztrát, výkaz cash-flow, analýza bodu zvratu, právní formy podniku, životní cyklus podniku a podnikatelský záměr. Praktická část se již zabývá samotným projektem a obsahuje informace o jeho podnikatelském záměru, know-how, polohové působnosti, segmentaci trhu, časovém plánu, právní formě, podnikatelském cíli, analýze konkurence, SWOT analýze před zahájením projektu, finančním plánování, obchodní strategii, požadavků na systém, marketingu a reklamě.
Franchising a jeho použití v praxi
Zánová, Daniela ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Nováček, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na franchising a jeho využití v praxi. Cílem práce bylo vymezit specifika franchisingu v oblasti jazykových služeb a připravit podklady pro implementaci franchisingu v Jazykovém Institutu Praha s.r.o. Zejména se jedná o popis činností jednotlivých oddělení společnosti, vymezení potencionálních slabých míst a návrh na jejich odstranění. V další části práce jsou rozpracovány podmínky pro udělení franchisy. Součástí práce jsou také doporučení a varování pro úspěšný rozvoj a následné fungování franchisingové sítě.
Komunikační mix a efektivita současné marketingové komunikace společnosti Aviva životní pojišťovna, a.s.
Kocián, Petr ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Hlavním cílem této diplomové práce je provést analýzu komunikačního mixu společnosti působící na českém trhu životního pojištění, posoudit efektivitu marketingové komunikace a vyjádřit praktická doporučení pro optimalizaci komunikačního mixu a zvýšení efektivity marketingové komunikace. V teoretické části jsou uvedena specifika marketingu služeb, je definován komunikační mix jako součást marketingového mixu a dále jsou podrobně popsány jeho jednotlivé nástroje včetně možnosti jejich uplatnění. Praktická část obsahuje analýzu těchto složek komunikačního mixu v kontextu zkoumané společnosti, jsou popsány konkrétní případy využití nástrojů komunikačního mixu včetně srovnání s některými projekty konkurenčních subjektů a posouzení efektivity marketingové komunikace na základě provedeného marketingového výzkumu.
Podnikatelský plán Golf Chau Au cestovní agentura, s.r.o.
Nguyenová, Petra ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Nosným tématem této diplomové práce bylo založení cestovní agentury, zabývající se golfovou turistikou majetných vietnamských občanů do Evropy, pořádáním turnajů a poskytováním dalších doplňkových služeb výhradně pro tuto cílovou klientelu. V teoretické části jsem se zabývala představením golfu jako celosvětového sportu, který každoročně získává na popularitě, seznámením s Vietnamem především z pohledu jeho speciálního vztahu k České republice a dále vymezením podnikání a podnikatelského plánu. Praktická část potom obsahuje zpracování samotného podnikatelského plánu se všemi náležitostmi. Poskytuje informace o tom co, jak, komu a za kolik chce firma nabízet. Cílem práce bylo právě vypracování tohoto nástroje pro založení firmy a na jeho základě rozhodnutí, zda má smysl projekt realizovat.
Komunikační strategie charitativního projektu
Gregová, Alena ; Křížek, Miroslav (vedoucí práce) ; Kešner, Martin (oponent)
Práce se zabývá vymezením základních pojmů, které se vztahují ke komunikační strategii. Dále se věnuje popisu a analýze komunikačního mixu vybraného charitativního projektu. Součástí této práce je i shrnutí výsledků provedeného vlastního výzkumu, který se zabýval efektivitou použitých nástrojů komunikačního mixu. Poté jsou vymezena pozitiva a negativa zvolené komunikační strategie daného projektu. Protože mají charitativní projekty a organizace mnohá specifika oproti komerčním organizacím a protože tato specifika a odlišnosti se samozřejmě projevují také v komunikační strategie, je těmto specifikům a odlišnostem věnována v této diplomové práci patřičná pozornost.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí5 - 14dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 KŘÍŽEK, Miroslav
10 Křížek, Martin
1 Křížek, Matěj
1 Křížek, Michael
28 Křížek, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.