Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 98 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení
Chramosil, Lukáš ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Janák, Vladimír (oponent)
Název: Marketingová komunikace společnosti zabývající se prodejem cyklistického vybavení. Cíle práce: Cílem bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace společnosti The Bike pro nadcházející roční období, a to na základě provedených analýz a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníka i vedení společnosti. Metody: V této práci byl použita kvalitativní a kvantitativní metoda výzkumu. Konkrétně je využito hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem společnosti k získání dat od vedení a písemného a elektronického dotazování k získání dat od zákazníků. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je koncept marketingové komunikace na nadcházející roční období. Návrh bude předložen vedení společnosti The Bike. Klíčová slova: Marketing, komunikační mix, reklama, propagace, event marketing, dotazník.
Řízení lidských zdrojů ve vybrané společnosti
Barancová, Magdaléna ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Řízení lidských zdrojů ve vybrané společnosti Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je identifikovat stěžejní problémy řízení lidských zdrojů ve společnosti Decathlon a následně vytvořit návrhy na jejich odstranění. Metody: V práci byla použita metoda analýzy interních zdrojů, metoda kvalitativního polostrukturovaného rozhovoru s personálním manažerem Jiřím Matějovským a metoda kvantitativního dotazníkového šetření se zaměstnanci společnosti. Výsledky: V bakalářské práci byly zjištěné nedostatky v personálním managementu společnosti Decathlon a následně navrhnuta opatření na zlepšení v oblasti vedení zaměstnanců. Klíčová slova: personální management, podnik, personální činnosti, zaměstnanci
Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích
Mařík, Michal ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Komunikační strategie fitness centra F2 ve Strakonicích Cíl: Hlavním cílem předložené diplomové práce je prostřednictvím výzkumu a primárních získaných dat, navrhnout nová opatření komunikační strategie na následující roky. K získání dat byla použita analýza současné komunikační strategie, která souvisí s informovaností populace Strakonic o fitness centru F2 ve Strakonicích. Metody: V předložené diplomové práci byly použity metody spadající do kvalitativního i kvantitativního výzkumu. Z kvalitativního výzkumu se jedná o interview, strukturovaný rozhovor podle návodu, s vedoucím fitness centra, a také o zúčastněné pozorování ve fitness centru F2. Z kvantitativního výzkumu byla využita především metoda osobního dotazování jednotlivých respondentů. Celkový počet dotazovaných respondentů činí 211. Výsledky: Výsledkem diplomové práce jsou návrhy a nová opatření na komunikační strategii fitness centra F2 ve Strakonicích. Opatření, která obsahují určité novinky v oblasti novodobé komunikace, kterými fitness centrum F2 nedisponovalo v době psaní této práce. Jedná se především o digital marketing, který zasahuje sociální sítě se zaměřením na PPC a CPM reklamy a jejich vzájemné interní propojení mezi jednotlivými účty. Nová opatření zahrnují také využití tradičních komunikačních nástrojů, mezi které...
Dobrovolnictví na sportovní akci Jizerská 50
Hořáková, Kristýna ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Dobrovolnictví na sportovní akci Jizerská 50 Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je zhodnocení spokojenosti dobrovolníků s dobrovolnickým programem na Jizerské 50. Dílčím úkolem je navštívení akce, a navržení případných doporučení ke zlepšení pro další ročníky dobrovolnického programu Jizerská 50. Metody: Výzkum byl proveden pomocí kvalitativní formy pozorování a metody interview, tak i kvantitativní výzkumnou formou dotazovaní. Kvalitativní metoda probíhala formou přímého pozorování v celém průběhu dobrovolnického programu, kde autorka vystupovala, jako koordinátor skupiny dobrovolníků. Další formou bylo nestrukturované interview s hlavním koordinátorem a kvantitativní výzkumná metoda byla realizována prostřednictvím elektronických dotazníků. Výsledky: Z výsledků vyplynulo, že dobrovolníci byli spokojeni s dobrovolnickým programem na Jizerské 50. Pomocí výzkumu byly odhaleny i potvrzeny nedostatky, se kterými se potýká dobrovolnický program. Jednalo se o oblast dopravy, občerstvení a nadměrné informovanosti před začátkem akce. Autorka zhodnotila dobrovolnický program za velice zdařilý. V případě, že se firma zastřešující tento program zaměří na nedostatky zmíněné výše, popularita a spokojenost s dobrovolnickým programem na Jizerské 50 bude nadále stoupat. Klíčová slova: dobrovolník,...
Marketingová komunikace Surf Campu
Stejskal, Jan ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace Surf Campu Cíle: Cílem této bakalářské práce je vytvoření návrhu na zlepšení marketingové komunikace Surf Campu pro sezónu 2019, a to za využití analýzy a zhodnocení současné marketingové komunikace z pohledu zákazníků i vedení. Metody: Pro zhodnocení dosavadní marketingové komunikace byly využity jak kvalitativní, tak kvantitativní metody. Konkrétně je využito elektronického dotazování, hloubkového polostrukturovaného rozhovoru s majitelem firmy, analýzy interních dat a zúčastněného pozorování. Výsledky: Výsledkem této bakalářské práce je návrh na zlepšení marketingové komunikace v sezóně 2019. Návrh bude předložen vedení Surf Campu. Klíčová slova: Propagace, reklama, online, sociální sítě, WOM, public relations, event marketing.
Marketingový mix sportovního studia JOYfit
Palátová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit. Na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: produkt, cena, propagace, procesu a prezentace. V oblasti produktu bylo navrženo zvýšení počtu skupinových lekcí. U ceny jde o zvýšení cen jednotlivých lekcí. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o...
Dobrovolnictví na sportovních akcích
Chaloupka, Martin ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Dobrovolnictví na sportovních akcích Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je identifikace faktorů, které nejvíce motivují dobrovolníky v České republice k jejich účasti na pořádání sportovních akcí. Faktory byly zjišťovány písemným dotazováním mezi dobrovolníky sportovních akcí. Zjištěná data by měla organizátorům ukázat, jací lidé se dobrovolnictví na sportovních akcích věnují a pomoci jim tak při jejich náboru. Metody: Pro tvorbu této diplomové práce byly využity následující metody: případová studie, analýza dostupných dokumentů a písemné dotazování mezi dobrovolníky. Výsledky: Výsledky dotazování ukázaly, že dobrovolnictví na sportovních akcích se věnují nejvíce lidé ve věku do třiceti let a mírně zde převažují ženy. Jako nejdůležitější motivy pro jejich účast na sportovních akcích ohodnotili dobrovolníci tyto tři motivy: chci přispět k tomu, aby akce byla úspěšná, chci být prospěšný, chci trávit svůj volný čas smysluplně. Při srovnání výsledků s výstupy ze zahraničních studií, které jsou v diplomové práci popsány, se ukázalo, že i dobrovolníci v zahraničí hodnotí podobné motivy jako nejdůležitější. Klíčová slova: Dobrovolnictví, dobrovolníci, motivy, motivační faktory, sportovní akce
Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary
Strnad, Daniel ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Marketingová komunikace hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary Cíle: Hlavním cílem práce je na základě analýzy sestavit konkrétní a realizovatelné návrhy na zlepšení marketingové komunikace v klubu HC Energie Karlovy Vary. Metody: V práci bylo využito metod kvalitativních rozhovorů, které byly provedeny formou polostrukturovaného interview. Tyto rozhovory mi pomohly proniknout do problematiky marketingové komunikace ve sportovním klubu, a také k získání názoru diváků na marketingové aktivity klubu. V práci bylo dále využito metod pozorování a analýzy interních dokumentů. Výsledky: Byla provedena analýza, kterou byly zjištěny slabiny hokejového klubu HC Energie Karlovy Vary. Z analýzy vyplývá, že klub má největší problémy ve sponzoringu a v propagaci. Na základě toho byly sestaveny konkrétní návrhy na vylepšení marketingové komunikace. Klíčová slova: Marketing, sponzoring, reklama, diváci, sportovní klub
Marketingový mix sportovního studia JoyFit
Palátová, Kristýna ; Voráček, Josef (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent)
Název: Marketingový mix sportovního studia JOYfit Cíle: Cílem této práce je analyzovat stávající marketingový mix sportovního studia JOYfit a sestavení SWOT analýzy a na základě získaných podnětů pak navrhnout případné úpravy současného marketingového mixu, které by společnosti měly pomoci získat větší počet zákazníků. Metody: V této práci bylo zhodnocení stávajícího marketingového mixu provedeno prostřednictvím marketingového výzkumu. Byla využita kvalitativní metoda - neformální rozhovor a kvantitativní metoda konkrétně formou písemného dotazování. Dále byla použita situační analýza pomocí SWOT analýzy k určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb. Výsledky: Marketingový mix sportovního studia JOYfit byl hodnocen velice kladně. Z výsledků výzkumu vyplynulo, že je zapotřebí provést určité změny jen v některých jeho částech. Na základě zjištěných výsledků byla navržena doporučení pro zlepšení, a to především těchto částí marketingového mixu: propagace, procesu a prezentace. V oblasti propagace byly navrženy změny týkající se aktuálnosti webových, facebookových stránek, venkovní reklamy a benefitu pro zákazníky. V rámci procesu byla navržena změna otevírací doby. U prezentace jde o rozšíření prostoru šaten a sportoviště. Klíčová slova: marketingový mix, 7P, SWOT analýza, JOYfit studio
Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany
Suchánek, Jiří ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent)
Název - Spokojenost zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany Cíl práce - Na základě marketingového výzkumu získat informace o spokojenosti zákazníků se službami Wellness fitness centra Hany Bany a následně tyto informace a poznatky využít k navržení určitých doporučení, která by zvýšila kvalitu poskytovaných služeb. Metody - Celá práce je koncipována na základě teorie týkající se především problematiky spokojenosti. Pro dosažení cíle práce, tedy zjištění míry spokojenosti zákazníků se službami centra, byl proveden marketingový výzkum, který zahrnoval dotazníkové šetření a polostrukturovaný rozhovor s majitelkou centra. Odpovědi respondentů jsou vyjádřeny prostřednictvím grafů a také slovním popisem. Výsledky - Zjištěná data poskytují majitelům centra podstatné informace o spokojenosti zákazníků se službami centra, poukazují na silné a slabé stránky centra, přinášejí informace o názorech zákazníků. Tato bakalářská práce je tak pro centrum důležitým materiálem obsahujícím nejen hodnocení zákazníků, ale též jistá doporučení, která by měla přispět ke zlepšení současné situace centra.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 98 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
7 PECINOVÁ, Markéta
1 PECÍNOVÁ, Marcela Ludmila
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.