Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 68 záznamů.  začátekpředchozí49 - 58další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Generátor křížovek
Pohner, Martin ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce řeší vývoj webové aplikace pro generování švédských křížovek. Je zde popsána a vysvětlena technologie Silverlight od firmy Microsoft, ve které je aplikace vyvíjena, návrh uživatelského rozhraní a implementace generátoru. Výsledná aplikace je spustitelná ve webovém prohlížeči a umožňuje uživateli vytvářet nové křížovky z předlohy např. noviny anebo jejich generování (téměř bez účasti uživatele). Řešení, mazání a různé typy nápověd jsou součástí aplikace.
Detekce gest pro sensor Kinect
Zapletal, Filip ; Šolony, Marek (oponent) ; Žák, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce popisuje způsoby získání dat o poloze jednotlivých částí těla za pomoci různých technologií, se zvláštním zaměřením na Kinect. Na základě těchto poznatků je pak navržena a implementována knihovna sloužící k rozpoznávání dynamických pohybových gest, která je otestována na sadě navržených gest.
"Sci-Fi" hudební knihovna
Holas, Jan ; Šolony, Marek (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá počítačovým viděním jako možností pro interakci člověka s počítačem. Je zde popsána implementace hudební knihovny a přehrávače, který je ovládaný ukazováním CD krabiček hudebních alb a papírových ovládacích kartiček přehrávače na kameru, která je připojená k počítači. Práce popisuje algoritmy sloužící k segmentaci objektu ze scény na základě jeho obdélníkového tvaru a vyhodnocení shody s obrazovou databází (databazí alb) s použitím detektoru význačných bodů SURF. V závěru práce jsou shrnuty dosažené výsledky a nastíněny nápady a možnosti dalšího vývoje.
Modul pro Orchard CMS
Mecháček, Ondrej ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nového modulu pro Orchard CMS. Nový modul vychází z původního modulu Media pro správu souborů, který podporuje jenom velmi omezené množství typů souborů. Dílo bylo vytvořeno v jazyku C# s pomocí Microsoft .NET Framework verze 4. Cílem bakalářské práce bylo zhotovení nového modulu a jeho zveřejnění na webových stránkách projektu Orchard.
Softwarová klávesnice pro Android
Šilhan, Jan ; Šolony, Marek (oponent) ; Zachariáš, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením originální softwarové klávesnice určenou pro platformu Android. První část se zabývá současnými klávesnicemi na trhu a objasní v čem je moje klávesnice jedinečná. V další kapitole popisuji principy služeb a použité komponenty při tvorbě aplikace. Poté vysvětluji postup při implementaci a řešení konkrétních problémů. Nakonec vyvozuji použitelnost, rozšíření klávesnice mezi uživatele a případná vylepšení do budoucna.
Pokročilé poznámky pro Android
Máca, Michal ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a implementací aplikace pro práci s poznámkami na operačním systému Android. Aplikace využívá senzory mobilní platformy pro pokročilejší funkce. Úvodní část práce se zabývá teoretickými informacemi o operačním systému Android a informacemi o tvorbě aplikací pro tento operační systém. Praktická část obsahuje návrh aplikace, její implementaci a testování.
Oprava lichoběžníkového zkreslení projektoru (keystoning problem)
Vrzal, Radek ; Polok, Lukáš (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problémem lichobežníkového zkreslení projektoru. Jsou zde popsány příčiny vzniku a také různé metody korekce tohoto jevu. Cílem práce bylo vytvořit aplikaci, která pomocí webkamery připojené k počítači a minimálního vstupu od uživatele zkreslení opraví. Toho bylo docíleno pomocí analýzy obrazu z webkamery a grafických transformací obrazu, které jsou v práci také popsány.
Stereo Based 3D Face Reconstruction
Falešník, Milan ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
This thesis presents a system for reconstruction of three-dimensional model of human face by using pair of cameras. To solve this problem, depth map calculation is used and then the depth map is transformed into three-dimensional space. It uses Viola-Jones detector for detecting the face. Uses libraries OpenCV and partially PCL.
Distribuovaný rendering na platformě WebGL
Svačina, Lukáš ; Navrátil, Jan (oponent) ; Šolony, Marek (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá studiem a aplikací možností moderních webových prohlížečů z pohledu 3D grafiky a distribuce dat. Jsou využity mnohé technologie nového standardu HTML5, jako je například technologie WebGL pro nízkoúrovňové vykreslování 3D grafiky s využitím přímého programování shaderů grafické karty nebo technologie XHR2 pro asynchronní přenos binárních dat. Cílem práce je návrh a implementace jednoduchého distribuovaného vykreslování 3D grafiky za využití těchto technologií.
Procedurálně generované město
Panáček, Petr ; Šolony, Marek (oponent) ; Kajan, Rudolf (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou procedurálně generovaného města. Jsou zde rozebrány jednotlivé kroky vytváření města. Těmito kroky jsou generování silnic, hledání minimálních cyklů uvnitř grafu tvořeného sítí silnic, dělení stavebních pozemků a generování budov. Silnice i budovy jsou generovány pomocí L-systému. Generování probíhá na základě vstupních map, jako jsou výšková mapa, mapa hustoty zalidnění a mapa vodních ploch. Navržené postupy jsou poté použity jako základ pro implementaci aplikace generující město.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 68 záznamů.   začátekpředchozí49 - 58další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.