Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 528 záznamů.  začátekpředchozí489 - 498dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj teambuildingu v ČR
Rak, Adam ; Šíma, Jan (oponent) ; Janák, Vladimír (vedoucí práce)
2 Název: Vývoj teambuildingu v České republice Cíl práce: Popsat vývoj teambuildingu na českém území a navrhnout možný směr dalšího vývoje Metody: Elektronické dotazování, Interview s odborníkem, Zkoumání dokumentů Anotace: Kompletně zmapovat vývoj teambuildingu v naší republice, přes druhy programů z minulosti po současnost a poté odhadnout jeho další vývoj. Uvedené předpoklady vycházejí z interview s odborníkem a z odpovědí respondentů v dotaznících. Výsledky: Závěry a doporučení obecně využitelné pro organizace a firmy z oboru. Klíčová slova: Tým, týmové role, skupinová dynamika, zážitková pedagogika, teambuildingový kur
Divácké postoje HC Kladno
Řenč, Štěpán ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Postoje, nazory a navyky divaku HC Kladno Biblioqraficka identifikace Jmeno a pnjmeni autora: Stepan Rene Nazev diplomove prace: Postoje, nazory a navyky divaku HC Kladno Nazev v anglictine: Attitudes, opinions and habits of HC Kladno spectators Katedra: Kinantropologie, obor Management TVS Vedouci diplomove prace: PhDr. Vladimir Janak, CSc. Rok obhajoby: 2009 Anotace - cesky Tema postoju, nazoru a navyku divaku vrcholovych sportovnich akci je velmi uzce spjato s jejich navstevnosti. Predkladana prace definuje pojmy spojene se sportovnim divactvim, prinasi kratky historicky nahled do mistnf situace HC Kladno. Jejim hlavnim cllem je pak analyza postoju, nazoru a navyku divaku. Prakticka cast prace je naplnena vyhodnocenfm dotaznfkoveho setfeni, SWOT analyzou a navrhy na vyuziti zjistenych informaci. Anotace - anglicky The topic of attitudes, opinions and habits of top sport event spectators is very narrowly connected with attendence of these events. This diploma thesis defines terms connected with spectatorism, brings a short historical view to HC Kladno situation. The main goal of the work is the analysis of attitudes, opinions and habits of spectators. The practical part shows the evaluation of the questionaire research, SWOT analysis and suggestions for the use of the found out information. Klicova slova...
Projekt CVICEPROS - pohybové aktivity pro seniory
Měřičková, Magdaléna ; Průdek, Lukáš (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Nazev prace: Projekt CVICEPROS - pohybove aktivity pro seniory. Cile prace: Pomoci zvolenych prostfedku strategickeho managementu, marketingu a analyz prokazat smysl projektu CVICEPROS, jehoz naplni budou pohybove aktivity pro seniory, a pote projekt vytvofit. Metody: Pro analyzu vnejsiho prostfedi byla pouzita PEST analyza, pro analyzu vnitfniho prostfedi SWOT analyza, konkretne jeji casti S a W. Analyza spotfebitele byla provadena dotazovanim na postoje senioru ve veku 60 let a starsich prostfednictvim pfedem pfipravenych dotazniku. Vysledky: Zjisteni soucasne marketingove situace, navrzeni projektu CVICEPROS a vypracovani planu cinnosti nezbytnych k zahajeni realizace projektu. Klicova slova: senior, pohybove aktivity, zdravi, projekt, CVICEPROS.
Problematika financování neziskových organizací v konkrétních podmínkách AC SPARTA Praha - stolní tenis
Stibor, Michal ; Šíma, Jan (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Nazev prace: Problematika financovani neziskovych sportovnich organizaci v konkretnich podminkach ACSparta Praha - stolni tenis Cil prace: Cilem diplomove prace bylo, na zaklade interview, SWOT analyzy a popisne analyzy, zmapovat financovani oddilu stolniho tenisu v ramci organizace obcanskeho sdruzeni AC Sparta Praha. Odhalit slaba mista a navrhnout jejich pfipadna zlepseni. Metody: Interview, SWOT analyza, popisna analyza Vysledky: Prace popisuje podminky pro cinnost nestatnich neziskovych organizaci v Ceske republice a mozne zpusoby jejich financovani. Dale analyzuje a navrhuje zlepseni fmancni situace AC Sparta Praha - oddil stolniho tenisu. Klicova slova: financovani, fmancni zdroje, stolni tenis, AC Sparta Praha, neziskove organizace
Komparace marketingové strategie kamenných a internetových sázkových kanceláří
Hlavina, Jan ; Jaklová, Jana (oponent) ; Šíma, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomova prace se zabyva komparacf marketingovych strategif ,,kamennych" a internetovych sazkovych kancelaff. Je rozdelena na teoretickou a analytickou cast. Vteoreticke casti diplomova prace definuje obecne pojem marketingu, metody hodnocenf marketingu a marketingovych strategif a druhy zakladnfch marketingovych strategii pouzi'vanych podnikatelskymi subjekty. V analyticke casti pak diplomova prace vymezuje legislativni ramec, ktery je zavazny pro sazkove kancelare provozujici sazky a loterie v Ceske republice a obecne popisuje i soucasny stav a budoucf trendy v oblasti sazek, loterif a sazkovych kancelarf v Ceske republice, informuje o Asociaci provozovatelu kurzovych sazek a popisuje zakladnf ekonomicke ukazatele sazkovych her a loterii. Zejmena vsak analyticka cast diplomove prace obsahuje identifikaci nejvyznamnejsfch ..kamennych" a internetovych sazkovych kancelan, komparaci jejich marketingu prostrednictvfm marketingoveho mixu 4P a definovanf aplikovanych marketingovych strategif jednotlivymi sazkovymi kancelafemi. Klicova slova: marketingove strategic, sazky, sazkove kancelare, loterie Summary: This thesis deal with comparation of marketing strategy " stone" and Internet betting office. Is divided on theoretic and practical part. Is divided on theoretic and practical part. In...

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 528 záznamů.   začátekpředchozí489 - 498dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
14 ŠÍMA, Jan
3 ŠÍMA, Jaroslav
30 ŠÍMA, Jiří
7 Šíma, Jakub
3 Šíma, Jaroslav
2 Šíma, Jindřich
30 Šíma, Jiří
2 Šíma, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.