Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Script pro zpracování obrazu
Zuzaňák, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o návrhu skriptovacího jazyka, určeného pro efektivní zpracování obrazu. Úvod této práce se zabývá studiem a osvojením si metod návrhu překladačů a interpretů, včetně jejich následné aplikace při návrhu skriptovacího jazyka a jeho interpretu. Práce dále popisuje metody návrhu a implementace interpretu, včetně automatizovaných metod využitých při návrhu implementovaného programu. Další část práce se zabývá popisem struktury a implementace navrženého programu, určeného pro generování překladače libovolného jazyka, popsaného jako vstup tohoto programu. Konec práce podrobněji popisuje navržený skriptovací jazyk, jehož implementace je založena na výše popsaných metodách.
Rozpoznání kódu z kontrolního obrázku
Růžička, Miloslav ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Práce se zabývá problematikou rozpoznání kontrolního kódu v obrázku. Uvádí související oblasti ze zpracování obrazu, mezi které patří odstranění šumu, prahování, barevné modely, segmentace objektů a OCR. Práce dokumentuje výhody a nedostatky dvou vybraných metod segmentace objektů a navrhuje vlastní systém segmentace objektů. Dále je popsán navržený systém pro segmentaci a klasifikaci objektů.
Rozšířená realita pro platformu Android
Lžičař, Radek ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Tato diplomová práce pojednává o mobilní platformě Google Android, rozšířené realitě a knihovně ARToolKit. V rámci práce byla navržena a implementována aplikace demonstrující rozšířenou realitu na platformě Google Android.
Detekce a sledování malých pohybujících se objektů
Filip, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá detekcí a sledováním malých pohybujících se objektů ze statického obrazu. Je zde uvedený obecný přehled metod a přístupů řešení detekce a sledování objektů. Dále jsou zde popsány i některé jiné celé přístupy řešení. Jsou zde obsaženy základní definice, jako je šum, konvoluce a matematická morfologie. V práci jsou popsány Bayesovská filtrace a Kalmanův Filtr. Je zde popsána teorie Vlnek, vlnkových filtrů a transformací. Práce se zabývá různými metodami detekce blobů. Je zde uveden návrh a implementace aplikace, který je založen na Vlnkových filtrech a Kalmanově filtru. Implementováno je několik metod odečítání pozadí, které se porovnávají při testování. Testování a aplikace je navržena na detekci vozidel jedoucích v dáli (alespoň 200m daleko).
Vytváření shaderů pro systém Mental Ray
Dohnal, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je zmapovat vývoj počítačové grafiky v oblasti realistických zobrazovacích metod, seznámit se s renderovacím systémem mental ray, seznámit se s grafickým nástrojem Autodesk Maya, vytvořit několik shaderů pro mental ray a vytvořit návod, jak tyto shadery psát a jak je zprovoznit v programu Maya.
GUI knihovna pro J2ME
Strouhal, Jaroslav ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je vytvořit nový framework pro platformu J2ME a otestovat jeho použitelnost na demonstrační aplikaci. Stručně je charakterizována samotná oblast J2ME, možnosti vývoje aplikací pomocí stávajících frameworků, popis nově vzniklého frameworku a popis demonstrační aplikace.
L-systémy ve 3D grafice
Marček, Ján ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Láník, Aleš (vedoucí práce)
Modelovaním pomocou L- systémov vzniká veľké množstvo problémov, ktoré sú analyzované a riešené v tejto práci. V práci je rozobratá tematika L - systémov, s využitím jME grafického rozhrania, ktorá vedie k vytvoreniu aplikácie pre generovanie krajinky.
Rozpoznávání gest myší
Král, Jiří ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Hradiš, Michal (vedoucí práce)
Práce se zabývá rozpoznáváním gest myší. Pro modelování gest je v systému využito Skrytých markovových modelů, které popisují gesto jako časovou posloupnost vlastností. V práci je provedeno srovnání různých typů parametrizací trajektorie. Nejlepší parametrizace gest (pozice normalizovaná těžištěm a velikostí) dosáhla sensitivity 98 %.
Jazyky a překladače v počítačových hrách
Hranáč, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni středních škol a gymnázií ne vždy poskytuje). Tato idea byla aplikována na vytvořené počítačové hře, která má v sobě integrována několik jazyků, které slouží k vytváření herního obsahu této hry (dobrodružství, kampaně a objekty v nich se vyskytující). Tato hra byla vystavěna na stolní RPG hře Dračí Doupě(TM) od nakladatelství ALTAR(TM).
Metody pro práci s grafy v databázi
Hovad, Josef ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Jirák, Ota (vedoucí práce)
Práce seznamuje se základními pojmy teorie grafů a dále se způsoby reprezentace grafu jak v matematických úlohách, tak při programování. Dále představuje základní metody a problémy procházení grafů a teorie obecně. Jsou představeny možnosti správy grafových dat v různých typech databázových systémů, včetně systémů přímo vycházejících z teorie grafů. V praktické části práce je navržena efektivní metoda pro procházení grafy v databázi PostgreSQL. Tato metoda je otestována a demonstrována na prostřednictvím grafových algoritmů prohledávání, barvení a izomorfismu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   začátekpředchozí48 - 57  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.