Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Překlad do různých asemblerů
Hranáč, Jan ; Goldefus, Filip (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je vytvořit překladač schopný přeložit vstupní jazyk do více různých asemblerů, dle volby uživatele. Toho bude dosaženo rozšiřitelností o moduly implementujících výstavbu zdrojových souborů konkrétních typů asemblerů. Překladač bude sloužit jako generátor částí asemblerovských zdrojových souborů pro usnadnění práce programátora v asembleru. Vstupní jazyk je odvozen od Pascalu. Má ale blíže k asembleru, než běžný Pascal.
Jazyky a překladače v počítačových hrách
Hranáč, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni středních škol a gymnázií ne vždy poskytuje). Tato idea byla aplikována na vytvořené počítačové hře, která má v sobě integrována několik jazyků, které slouží k vytváření herního obsahu této hry (dobrodružství, kampaně a objekty v nich se vyskytující). Tato hra byla vystavěna na stolní RPG hře Dračí Doupě(TM) od nakladatelství ALTAR(TM).
Překlad do různých asemblerů
Hranáč, Jan ; Goldefus, Filip (oponent) ; Meduna, Alexandr (vedoucí práce)
Cílem tohoto projektu je vytvořit překladač schopný přeložit vstupní jazyk do více různých asemblerů, dle volby uživatele. Toho bude dosaženo rozšiřitelností o moduly implementujících výstavbu zdrojových souborů konkrétních typů asemblerů. Překladač bude sloužit jako generátor částí asemblerovských zdrojových souborů pro usnadnění práce programátora v asembleru. Vstupní jazyk je odvozen od Pascalu. Má ale blíže k asembleru, než běžný Pascal.
Jazyky a překladače v počítačových hrách
Hranáč, Jan ; Zuzaňák, Jiří (oponent) ; Zemčík, Pavel (vedoucí práce)
Tento projekt se zabývá nasazením programovacích jazyků a kompilátorů v počítačových hrách. Cílem tohoto projektu je poskytnout mladým laikům motivaci k programování (kterou běžné programování v jazyce Pascal na úrovni středních škol a gymnázií ne vždy poskytuje). Tato idea byla aplikována na vytvořené počítačové hře, která má v sobě integrována několik jazyků, které slouží k vytváření herního obsahu této hry (dobrodružství, kampaně a objekty v nich se vyskytující). Tato hra byla vystavěna na stolní RPG hře Dračí Doupě(TM) od nakladatelství ALTAR(TM).

Viz též: podobná jména autorů
4 Hranáč, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.