|
The importance of factoring for financing the export of Czech enterprises
Ševčíková, Jana ; Jelínková, Eva (advisor) ; Sedláček, Jiří (referee)
Faktoring obecně - smluvní zajištění, průběh, druhy, výhody, nevýhody, náklady, porovnání s bankovním úvěrem. Faktoringové společnosti. Mezinárodní faktoring - řetězce a mez. úmluvy. Vývoj faktoringu - ČR, svět. Příklady z praxe.
|
|
Managing of Foreign Exchange Risk
Holiš, Jakub ; Taušer, Josef (advisor) ; Sedláček, Jiří (referee)
Práce definuje kurzová rizika (transakční, ekonomické a translační). Uvádí obecné důvody zajištění kurzového rizika a dva způsoby jeho kalkulace. Metody zajištění rozděluje na interní a externí. Interním je v práci věnována jen okrajová role. Externí metody zahrnují zajištění pomocí prodeje pohledávky, měnového forwardu, devizových operací na peněžním trhu, futures kontraktů a opcí. Závěrem případová studie na téma českého exportéra, porovnávající zajištění prostřednictvím forwardu a opční strategie.
|
| |
|
International comparison of forms of internet promotion
Crha, Jiří ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Hošková, Eva (referee)
Práce si klade za cíl utřídit a analyzovat jednotlivé formy internetové reklamy a podrobit jednotlivé formáty mezinárodnímu srovnání. Zabývá se rovněž srovnáním internetové reklamy s reklamou v jiných médiích. Zachycuje poslední trendy a tendence na internetovém reklamním trhu v České republice i ve vyspělých zemích, srovnává jednotlivé formy internetové reklamy podle jejich použití na konkrétním trhu. Částečně se zabývá i komparací vyhledávacích služeb na internetu.
|
|
Analýza využití Internetu se zaměřením na konkrétní malou firmu
Jurek, Martin ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Havelková, Michaela (referee)
V práci je uveden obecný úvod do problematiky malých a středních podniků v České republice a informačních systémů. Stěžejními tématy teoretické části jsou Internet a elektronické podnikání. Praktická část je věnována analýze využití Internetu a nejvohodnějšímu uplatnění informačního systému pro hotel Jelínkova vila. Cílem analýzy aplikace Internetu je v první řadě zvýšení ekonomického prospěchu, druhotně podpora image a prestiže.
|
|
Practical use of technical analysis on futures markets
Hába, Viktor ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Taušer, Josef (referee)
The first chapter contains cocenpts of commodity exchanges and aspects of futures trading and speculation. In the second chapter is quite detailed description of methods of technical analysis, which are divided into patterns and indicators. The important factors of developing a trading system are mentioned in the third chapter. These consists of terms, such as money-management, position sizing, stop-loss or necessity of keeping detailed trading diary. In the very last section of my work I am analysing my own trading using historical data. I am precisely indicating the chosen market, system of trading and its rules, used software and of course the results, that has been achieved.
|
|
Postavení letenkových portálů na trhu s letenkami v České Republice
Tůma, Jakub ; Vaško, Martin (advisor) ; Sedláček, Jiří (referee)
Práce se zaobírá distribucí letenek. Důraz je kladen na online distribuci prostřednictvím tzv. letenkových portálů. Analytická část má na problematiku dva pohledy. Prvním je kvantitativní vyjádření velikosti trhu a potenciál z hlediska online distribuce. Druhým pohledem je studie kvality českých letenkových portálů z pohledu zákazníka. Obě analýzy dohromady poskytují ucelený pohled na letenkové portály jako distribuční cestu prodeje letenek a předpovídají budoucí směry vývoje.
|
| |
|
Systémy kontextové reklamy (se zaměřením na ČR)
Ludvík, Radim ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Hložek, Štěpán (referee)
Historie a současný stav internetové reklamy jako celku ve světě a v České republice. Definice, historie a popis současného stavu kontextové reklamy. Popis, srovnání a analýza českých systémů kontextové reklamy na internetu. Podrobněji jsou rozebírány systémy Google AdWords, Sklik, ETARGET, Adfox a BillBoard Media. Praktická ukázka plánování a spuštění kontextové reklamní kampaně.
|
|
Support of internet sale emphasizing the loyalty systems
Šantrůčková, Eva ; Sedláček, Jiří (advisor) ; Wolde, Štěpán (referee)
Práce se zabývá spotřebitelskou podporou prodeje jak v rovině obecné, tak na internetu. Analyzuje výhody a nevýhody jednotlivých forem podpory prodeje, které se ve virtuálním prostředí používají nejčastěji. Každá z těchto forem je doplněna příklady z praxe. Věrnostním programům obecně a na internetu se práce věnuje nejvíce. Dělí je do dvou skupin: věrnostní programy firem podnikajících a nepodnikajících na internetu. Práce je zakončena podrobnou analýzou vybraných věrnostních programů.
|