Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vstup českých malých a středních podniků na rakouský trh na příkladu firmy Cockyshop.cz
Kolářová, Hana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Galan, Tomáš (oponent)
Hlavním cílem práce je návrh vhodné marketingové strategie pro českou firmu Cockyshop.cz, která plánuje vstup na rakouský trh internetového prodeje kontaktních čoček. Práce je koncipovaná tak, aby mohla sloužit i jako obecný návod pro další české malé a střední podniky, které se chystají vstoupit na některý z trhů členských zemí Evropské unie. Navrhovaná opatření jsou založena nejen na důkladné analýze veřejně dostupných zdrojů, ale také na vlastních šetřeních provedených přímo na rakouském trhu.
Analýza a strategie firmy AGROSPED, spol. s r. o. na domácím a zahraničním trhu
Marešová, Lucie ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Abrhám, Josef (oponent)
Společnost AGROSPED, spol. s r. o. podniká v oboru nákladní silniční dopravy, vnitrostátní i mezinárodní (zejména SRN). Byla provedena analýza firmy pomocí analýzy SWOT, finanční analýzy, personální analýzy, PEST analýzy českého a německého trhu a analýzy konkurence. Na základě výsledků analýz byla vytvořena strategie firmy. S ohledem na požadavky majitele byly vytvořeny nabídky v českém a německém jazyce, logo firmy v elektronické podobě a webové stránky společnosti. Firma byla zanesena do databází firem na serverech Seznam, Atlas a Centrum. V rámci strategie čerpání dotací a řízení lidských zdrojů byly naznačeny možné způsoby řešení.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Mongolska, spolupráce s Českou republikou
Prostredná, Eva ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Ďurkovská, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím Mongolska, přičemž se zaměřuje na analýzu politických, ekonomických, sociálních a technologických ukazatelů. Dále se rovněž věnuje základním podmínkám vstupu a podnikání na mongolském trhu. V další části se práce zabývá kulturními specifiky a jejich vlivy na obchodní jednání s mongolským partnerem. V poslední části práce je analyzována vzájemná spolupráce mezi Mongolskem a ČR s přihlédnutím na exportní a investiční příležitosti v Mongolsku.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Ghany, spolupráce s Českou republikou
Kyslinger, Martin ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Obsahem diplomové práce je analýza podnikatelského prostředí Ghany, jejích obchodních zvyklostí a kulturních specifik a dopadů těchto specifik na podnikání v zemi; kromě toho se práce zabývá i obchodní spoluprací této subsaharské země s Českou republikou. Hlavním cílem je analyzovat podmínky obchodu mezi těmito zeměmi a nalézt příležitosti pro další prohloubení a rozvoj vzájemných obchodních vztahů. V závěru se práce dotýká i problematiky obchodních vztahů EU a subsaharské Afriky.
Specifika podnikatelského prostředí Arménie, srovnání s Ázerbájdžánem
Chačaturov, Viktor ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kříž, Martin (oponent)
Diplomová práce se zabývá obecnou charakteristikou, podnikatelským prostředím a obchodními zvláštnostmi Arménské republiky. Cílem této práce je především analýza makroprostředí Arménské republiky, s nepatrným srovnáním se sousedícím Ázerbájdžánem. V první části se práce věnuje všeobecné charakteristice jako jsou důležité historické události během vývoje těchto států, geografickou a demografickou charakteristikou. V dalších částech se práce zabývá politickým a ekonomickým vývojem obou zemí, ale také současnou situací. Další část popisuje samotné podnikatelské prostředí včetně charakteristiky trhů a jejich perspektivou pro zahraniční investory. Závěr prace popisuje obchodní zvyklosti obou zemí a rozdíly mezi nimi.
Podnikatelské prostředí na Ukrajině
Zabolotna, Svitlana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Kopecká, Jana (oponent)
Cílem této diplomové práce je být objektivním informačním zdrojem, který umožní zahraničním podnikatelům lépe se na ukrajinském trhu orientovat a vytvořit ucelený obraz o současných možnostech investování a podnikání na Ukrajině. Autorka pochází z Ukrajiny a proto má praktické znalosti a zkušenosti z tohoto teritoria. Informace uvedené v této publikaci jsou z dubna 2007, což má zásadní význam pro dynamicky měnící se ekonomické a právní prostředí Ukrajiny.
Specifika podnikatelského prostředí Ukrajiny a její zapojení do mezinárodních vztahů
Solovyova, Tetyana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Holas, Jiří (oponent)
Diplomová práce charakterizuje podnikatelské prostředí Ukrajiny, popisuje existující překážky obchodu (tarifní, netarifní), ekonomickou a politickou situaci. Práce hodnotí, jaké jsou příležitosti pro zahraniční podnikatele. Součásti práce je také popisování obchodních zvyklostí ukrajinských podnikatelů a znalostí, které jsou nezbytné při uzavírání obchodních smluv. Dále jsou analyzovány zahraniční vztahy Ukrajiny, její zapojení do mezinárodního obchodu, účast v mezinárodních organizacích a regionálních seskupeních. Pozornost je věnována vztahům České republiky a Ukrajiny ? vzájemný obchod mezi ČR a Ukrajinou, možnosti pro české podnikatelské subjekty. Na příkladě konkrétní české firmy jsou popsány problémy, se kterými se lze potkat při vstupu na ukrajinský trh.
Čína jako obchodní partner pro české dovozce
Nosrätiová, Aneta ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Vávra, František (oponent)
Práce se zabývá problematikou dovozu z Číny z pohledu českého importéra. Věnuje se postavení Číny a Hong Kongu v mezinárodním obchodu a jejich vztahům k České republice. Analyzuje podmínky dovozu, průběh dovozních operací, interkulturální rozdíly v obchodním jednání a další náležitosti s dovozem související. Na základě této analýzy jsou zformulována doporučení pro úspěšný import zboží z Číny. Závěr práce je věnován konkrétnímu obchodnímu případu, který demonstruje průběh dovozu z Číny v praxi.
Zahraniční obchod České republiky s Argentinou
Sixtová, Barbora ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Bakalářská práce se zabývá zahraničním obchodem České republiky s Argentinou. Zahrnuje stručnou charakteristiku vybraného teritoria. Dále se věnuje dosavadní ekonomické spolupráci ČR s Argentinou. Hlavní část práce je zaměřena na konkrétní podniky, které již na daném trhu operují. Detailněji je rozebrán projekt elektrárny Río Turbio. Obsahem poslední kapitoly je strategie ČR v Argentině včetně analýzy silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb obchodních relací.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Bolívie
Murárik, Tomáš ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Představení Bolívie, analýza země, historie, ekonomika, obchod, zahraniční vztahy a budoucnoust včetně spolupráce s Českou republikou.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.