Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 65 záznamů.  začátekpředchozí46 - 55další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Identifikace a rozvoj klíčových kompetencí vysoce potenciálních zaměstnanců jako nástroj talent managementu
Eliášová, Barbora ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Identifikace a rozvoj vysoce potenciálních zaměstnanců tvoří součást talent managementu, který v současné době patří mezi priority strategického personálního řízení. Podle relevantních výzkumů tvoří vysoce potenciální zaměstnanci necelých pět procent z celkového počtu zaměstnanců. Nejprve se diplomová práce věnuje talent managementu, jeho teoretickým východiskům a historickému vývoji. Následně se zaměřuje, z pohledu personálních manažerů, na problematiku vysoce potenciálních zaměstnanců s cílem zjistit, které kompetence jsou pro tuto skupinu zaměstnanců klíčové. Dílčím cílem je objasnit, nakolik se vybrané společnosti v České republice shodují či naopak liší v pohledu na vysoce potenciální zaměstnance. K prozkoumání obou cílů je použito kvalitativního šetření, které je tvořeno polostrukturovaným rozhovorem s personálními manažery ve společnostech a bodovou škálou. Cílem práce je popsat soubor klíčových kompetencí vysoce potenciálních zaměstnanců a odlišit je od souboru kompetencí ostatních zaměstnanců.
Personální marketing v získávání pracovníků call center
Švarcbachová, Tereza ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá získáváním pracovníků a personálním marketingem se zaměřením na prostředí call center. Práce vymezuje základní pojmy z oblasti náboru a HR marketingu a zároveň je analýzou specifik a odlišností tohoto typu organizací. Na základě této analýzy a výzkumného šetření je následně vypracován, ověřen a vyhodnocen návrh vhodné personálně-marketingové strategie pro call centra. Vzhledem k aktuálním trendům a době technologického pokroku se práce zaměřuje na digitální a online prostředí. Součástí práce je kvantitativní šetření preferencí a překážek u pracovníků call centra a také kvalitativní analýza firemní dokumentace, statistik a reportů. Cílem kvalitativního a kvantitativního výzkumu je zjištění specifik call center. Klíčová slova získávání pracovníků, personální marketing, call centrum, nábor, employer branding, HR marketing, marketingová strategie, digitální marketing, e-recruitment
Pohled generace Y na společenskou odpovědnost jako součást značky zaměstnavatele
Štorková, Eva ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Vytvořením obrazu organizace jako atraktivního pracoviště mohou společnosti přilákat a udržet kvalitní zaměstnance. Podle výzkumů někteří pracovníci, především z mladších generací, dávají přednost organizacím, jejichž značka je prestižní a má pozitivní společenský ohlas. Diplomová práce se zaměřuje na společenskou odpovědnost (CSR - corporate social responsibility) jako součást značky zaměstnavatele a její aplikaci v systému personálního řízení. Práce vychází z předpokladu, že pro nastupující generaci pracovníků je společensky odpovědné chování firem jedním z faktorů atraktivity zaměstnavatele. Cílem diplomové práce je analýza postojů a preferencí vybraných zástupců generace Y v oblasti společenské odpovědnosti. Vlastní kvantitativní šetření se zaměřuje na pohled studentů Filozofické fakulty Univerzity Karlovy na CSR a pro sběr dat byl využit elektronicky distribuovaný dotazník. Klíčová slova: značka zaměstnavatele, společenská odpovědnost firem, CSR, teorie stakeholderů, atraktivita zaměstnavatele, generace Y, personální marketing, personální činnosti
Transformace personálního útvaru podle Ulrichova modelu poskytování personálních služeb
Krempová, Radka ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce analyzuje Ulrichovu koncepci modelu smíšených rolí a uplatnění modelu poskytování personálních služeb prostřednictvím vybraných teoretických východisek, publikovaných kvalitativních i kvantitativních výzkumů realizovaných zejména v prostředí evropských organizací sekundárního a terciárního sektoru trhu. Prostřednictvím vlastního kvalitativního šetření je analyzován implementovaný model poskytování personálních služeb v personálním útvaru vybrané organizace působící v oblasti rychloobrátkového spotřebního zboží, která se stává součástí nadnárodní organizace. Součástí kvalitativního šetření je deskriptivní případová studie, která sleduje transformaci organizační struktury personálního útvaru, revizi stávajících a implementaci nových personálních procesů, míru přizpůsobení procesů specifickým lokálním podmínkám, identifikuje pozitivní i negativní důsledky transformace v lokálním personálním útvaru. Klíčová slova model poskytování personálních služeb, HR Operating Model, Three-legged Model, model smíšených rolí, HR Business Partner, transformace personálního útvaru
Klíčové faktory interního koučování v organizacích
Květoňová, Markéta ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá identifikací a popisem faktorů, které ovlivňují interní koučování v organizacích. Na základě poznatků z odborných zdrojů jsou představeny cíle, principy a modely koučování, osoba kouče a přínosy koučování pro jedince. Dále je koučování představeno v kontextu organizace jakožto jedna z metod rozvoje. Důraz je kladen na interní koučování a jeho proces a na interní kouče. Součástí práce je empirické šetření ve vybraných organizacích v České republice, na jehož základě jsou představeny klíčové faktory ovlivňující interní koučování v organizacích, a to z pohledu garantů koučování, interních koučů a klientů koučování. Klíčová slova: koučování, interní koučování, rozvoj zaměstnanců, proces koučování, kouč, koučovaný
Nástroje personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol
Král, Jindřich ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá nástroji personálního marketingu z pohledu studentů vysokých škol. Představena je koncepce budování značky zaměstnavatele, tvorba strategie budování značky zaměstnavatele a její přínosy. Dále je pozornost věnována oblasti personálního marketingu, interních a externích nástrojů personálního marketingu, a problematice generace Y ve vztahu k práci. Součástí práce je empirické šetření zaměřené na preference nástrojů personálního marketingu studenty Univerzity Karlovy a studenty Vysoké školy ekonomické v Praze. V rámci šetření jsou zjišťovány faktory, které ovlivňují volbu budoucího zaměstnavatele.
Videodotazník jako metoda předvýběru uchazečů o zaměstnání
Švandová, Michaela ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá videodotazníkem jako novou metodou předvýběru uchazečů o zaměstnání. Představuje alternativní metody předvýběru a problematiku elektronického personálního řízení. Pozornost se zaměřuje na důvody využívání videodotazníku a dopady na personalisty, kandidáty i organizaci. Součástí práce je kvalitativní šetření zjišťující názory a zkušenosti českých personalistů, kteří videodotazník využívají ve své každodenní práci. Klíčová slova videodotazník, předvýběr uchazečů o zaměstnání, metody předvýběru uchazečů, elektronické personální řízení, ICT v předvýběru uchazečů, preselekce, e-selekce
Využití pracovního lékařství v personálním řízení
Pazderová, Barbora ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Bakalářská práce se zabývá spoluprací personálního řízení a pracovního lékařství. Pozornost je věnována oboru pracovního lékařství, pracovnělékařské a pracovněprávní legislativě, bezpečnosti a ochraně zdraví při práci. Součástí práce jsou statistiky a výzkumy týkající se bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, nemocí z povolání a pracovních úrazů. Cílem bakalářské práce je vymezení oblastí spolupráce pracovních lékařů s personalisty a analýza možností a omezení této spolupráce. Klíčová slova pracovní lékařství, bezpečnost a ochrana zdraví při práci, pracovní podmínky, nemoci z povolání, pracovní úrazy, pracovnělékařská péče
Využívání alternativních pracovních úvazků
Borutová, Denisa ; Kocianová, Renata (vedoucí práce) ; Běhounková, Olga (oponent)
Diplomová práce se zabývá využíváním alternativních pracovních úvazků. Představuje téma flexibility práce a alternativních pracovních úvazků. Pozornost zaměřuje především na využívání čtyř hlavních alternativních forem zaměstnání podle Mezinárodní organizace práce, kterými jsou dočasné zaměstnání, práce na částečný úvazek, agenturní zaměstnání a samostatná výdělečná činnost. V práci jsou porovnávána data využívání těchto čtyř alternativních pracovních úvazků v Evropské unii. Součástí práce je kvalitativní šetření realizované ve velkých organizacích v Praze zjišťující formy využívaných alternativních pracovních úvazků, důvody společností pro využívání alternativních pracovních úvazků, a identifikující nejpřínosnější formy alternativních pracovních úvazků, skupiny pracovníků a typy pracovních pozic, pro které jsou alternativní pracovní úvazky využívány. KLÍČOVÁ SLOVA flexibilita trhu práce, alternativní pracovní úvazky, flexibilní pracovní úvazky, dočasné zaměstnání, práce na částečný úvazek, agenturní zaměstnání, samostatná výdělečná činnost
Možnosti využití mentoringu ve vzdělávání a rozvoji pracovníků v organizaci
Čmochová, Markéta ; Běhounková, Olga (vedoucí práce) ; Gruber, Jan (oponent)
Bakalářská práce podává přehled o možnostech využití mentoringu ve vzdělávání a rozvoji pracovníků v organizaci, specifikuje situace, ve kterých lze užití mentoringu definovat jako efektivní. Obsahem práce je identifikace těchto možností na podkladu analýzy vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci. Nejprve jsou definovány hlavní pojmy, vymezeny cíle, formy a metody vzdělávání a rozvoje v organizaci, blíže jsou specifikovány a podrobně rozpracovány možnosti vzdělávání a rozvoje pracovníků. Dalším zdrojem informací pro identifikaci možností využití mentoringu je vymezení mentoringu, jeho podstatných principů a znaků, fází, forem užívaných v organizaci. Stanoveny jsou také přínosy a limity mentoringu. Na tomto základě jsou následně definovány možnosti vzdělávání a rozvoje pracovníků v organizaci, pro které je vhodnou a efektivní metodou mentoring. Klíčová slova: mentoring, mentor, mentee, mentoringový vztah, vzdělávání a rozvoj pracovníků organizace, kariérní růst

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 65 záznamů.   začátekpředchozí46 - 55další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.