| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|
Vykazování finančních derivátů dle IFRS
Novotný, Jan ; Procházka, David (vedoucí práce) ; Vašek, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vykázáním finančních derivátů v souladu s pravidly, která stanovují Mezinárodní standardy finančního výkaznictví. Zaměřuje se převážně na zajišťovací vztahy, ale obsahuje i příklady spekulace. V práci jsou využity skutečné historické sazby a kursy. Pro výpočty související se stanovením hodnoty nástrojů jsou použity finančně matematické postupy, jejichž principy jsou vysvětleny. Práce se u zajišťovacích vztahů věnuje zajištění fair value a zajištění peněžních toků. Ze zajišťovaných rizik se věnuje převážně měnovému a úrokovému riziku.
|
|
Analýza veřejné dopravy v Praze
Novotný, Jan ; Pova, Patrik (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám veřejnou dopravou v Praze. Na úvod všeobecně charakterizuji veřejnou dopravu a zmiňuji nejdůležitější mezníky vývoje městské hromadné dopravy v Praze. Dále zmiňuji možné druhy dopravy a uvádím seznam všech dopravců operujících v Praze. Praktická část práce začíná popisem metodologie a pokračuje samotnou analýzou. Data o pražské hromadné dopravě jsou seřazeny do časové řady, která začíná rokem 2001 a končí rokem 2009. Porovnávám také údaje o Praze s jinými českými (Brno a Ostrava) nebo evropskými městy (Paříž, Moskva, Londýn). V neposlední řadě se věnuji aktuálním tématům, která se v souvislosti s hromadnou dopravou v Praze objevují.
|
|
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.
|