Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 470 záznamů.  začátekpředchozí429 - 438dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Židovská tématika v české televizní hráné tvorbě
Aronová, Alice ; Novotný, Jan (vedoucí práce) ; Dutka, Edgar (oponent) ; Šmíd, Milan (oponent)
Práce se zabývá vývojem židovské tématiky v české televizní tvorbě
Vykazování finančních derivátů dle IFRS
Novotný, Jan ; Procházka, David (vedoucí práce) ; Vašek, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá vykázáním finančních derivátů v souladu s pravidly, která stanovují Mezinárodní standardy finančního výkaznictví. Zaměřuje se převážně na zajišťovací vztahy, ale obsahuje i příklady spekulace. V práci jsou využity skutečné historické sazby a kursy. Pro výpočty související se stanovením hodnoty nástrojů jsou použity finančně matematické postupy, jejichž principy jsou vysvětleny. Práce se u zajišťovacích vztahů věnuje zajištění fair value a zajištění peněžních toků. Ze zajišťovaných rizik se věnuje převážně měnovému a úrokovému riziku.
Analýza veřejné dopravy v Praze
Novotný, Jan ; Pova, Patrik (vedoucí práce) ; Květoň, Viktor (oponent)
Ve své bakalářské práci se zabývám veřejnou dopravou v Praze. Na úvod všeobecně charakterizuji veřejnou dopravu a zmiňuji nejdůležitější mezníky vývoje městské hromadné dopravy v Praze. Dále zmiňuji možné druhy dopravy a uvádím seznam všech dopravců operujících v Praze. Praktická část práce začíná popisem metodologie a pokračuje samotnou analýzou. Data o pražské hromadné dopravě jsou seřazeny do časové řady, která začíná rokem 2001 a končí rokem 2009. Porovnávám také údaje o Praze s jinými českými (Brno a Ostrava) nebo evropskými městy (Paříž, Moskva, Londýn). V neposlední řadě se věnuji aktuálním tématům, která se v souvislosti s hromadnou dopravou v Praze objevují.
Marketing turistické nabídky města Žatce
Novotný, Jan ; Černá, Jitka (vedoucí práce) ; Válka, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketing turistické nabídky města Žatce se zaměřením na jeho stěžejní produkt Chrám Chmele a Piva. Hlavním cílem práce jsou návrhy konkrétních marketingových opatření pro zatraktivnění celkové turistické nabídky města Žatce a Chrámu Chmele a Piva pro poslední čtvrtletí roku 2011 a rok 2012. Po vymezení základních atraktivit cestovního ruchu města Žatce je v případě celkové turistické nabídky postupováno od analýzy SWOT k marketingovému mixu z pohledu 5P. V případě produktu Chrám Chmele a Piva je zpracován návrh marketingového plánu, včetně marketingového přístupu 5C, který se zaměřuje na produkt ze širšího návštěvnického pohledu. Oba přístupy jsou řešeny v úzké vazbě na rozpočtové možnosti a systém řízení v oblasti veřejné správy. Výstup diplomové práce bude sloužit jako podklad pro subjekty cestovního ruchu v Žatci s ohledem na přijaté rozvojové strategie na místní, regionální i celostátní úrovni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 470 záznamů.   začátekpředchozí429 - 438dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
50 NOVOTNÝ, Jakub
146 NOVOTNÝ, Jan
7 NOVOTNÝ, Jaromír
26 NOVOTNÝ, Jaroslav
50 NOVOTNÝ, Jiří
22 NOVOTNÝ, Josef
2 Novotný, J.
50 Novotný, Jakub
1 Novotný, Jan Philipp
2 Novotný, Jan,
7 Novotný, Jaromír
26 Novotný, Jaroslav
3 Novotný, Jindřich
50 Novotný, Jiří
1 Novotný, Jonáš
22 Novotný, Josef
2 Novotný, Jáchym
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.