Žádný přesný výsledek pro Oponent B, nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Oponent B ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 84 záznamů.  začátekpředchozí38 - 47dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.04 vteřin. 
Vývoj tělesných znaků a motorických schopností dětí ve věku 3-6 let
Baboučková, Vendula ; Vedoucí práce, (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Vývoj tělesných znaku a motorických schopností dětí ve věku 3-61et The development of physical characteristics and kinetic abilities of 3-6 years old children Cíle práce: Roční antropometrické sledování somatického vývoje a tělesné zdatnosti ve vybrané skupině dětí 3-6 let. Metoda: U souboru 53 dětí ve věku 3-6 let byly ve 4 měsíčních intervalech během jednoho kalendářního roku měřeny vybrané somatické znaky a byla testována tělesná zdatnost. Rodičům dětí byl dán k vyplnění dotazník pro zjištění sociálního zázemí dětí. Výsledky: Osvětlují korelace antropometrických charakteristik s tělesnou zdatností dětí ve věku 3-6 let. Hodnotí průměrné přírůstky sledovaných somatických znaku. Klíčová slova: antropometrické charakteristiky, tělesná zdatnost, přírůstky, normativní soubor, předškolní věk, motorický vývoj
Srovnání konkurenceschopnosti východočeských lázní se zaměřením na problémy pohybového ústrojí
Kalbáčová, Iva ; Oponent B, (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Název práce: Srovnání konkurenceschopnosti východočeských lázní se zaměřením na problémy pohybového ústrojí Cíle práce: Zjištění konkurenčního postavení čtyř léčebných lázní ve východních Čechách a navržení individuálních příležitostí rozvoje pro slabší účastníky trhu. Metoda: Jedná se o smíšený výzkum, typu případové studie. Byl použit upravený německý model komparativní analýzy lázní s použitím primárních a sekundárních zdrojů dat. Výsledky: Objasňují postavení nejvíce konkurenceschopného a nejméně konkurenceschopného lázeňského místa ve zkoumané oblasti, vyhodnocují hodnotu potenciálu rozvoje a navrhují nové možnosti pro zvýšení návštěvnosti daných míst. Klíčová slova: Lázeňství, historie lázeňství, norma kvality, konkurenceschopnost, komparativní analýza, Lázně Bělohrad, Lázně Bohdaneč, Janské Lázně, Lázně Velichovky, léčebné metody, nabídky pro volný čas, marketingová komunikace.
Založení lyžařské školy na podnikatelské bázi se zaměřením na marketing služeb v cestovním ruchu
Legerová, Hana ; Oponent B, (oponent) ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce)
Název diplomové práce: Založení lyžařské školy na podnikatelské bázi se zaměřením na marketing služeb v cestovním ruchu Cíl práce: Navržení vhodného marketingového mixu pro modelovou lyžařskou školu vstupující na trh v oblasti Harrachova s použitím marketingových metod. Použité metody: Aplikovaný marketingový mix byl realizován na základě předchozích průzkumů­ SWOT analýzy, dotazníkového šetření a popisné analýzy konkurence. Výsledky: Marketingový mix modelové lyžařské školy založené na základě živnostenského oprávnění se zaměřením na jednotlivé složky tohoto marketingového mixu. Klíčová slova: Služby, marketing služeb,cestovni ruch, cestovní kancelář, lyžařská škola, lyžování Title: Establishing a ski school on a business basis with a view to marketing of services in the tourist trade The aim of the study: Project ofappropriate marketing mix for a model ski school entering the market in the area ofHarrachov using the marketing methods. Method: Applied marketing mix was realized on the basis ofprevious research- SWOT analysis, questionnaire and competition analysis. Results: The project ofmarketing mix for a model ski school based on the commercial trade license directed on various parts ofthe marketing mix. Keywords: Serices, marketing of services, tourist trade, travel agency, ski school, skiing
Marketingové a komerční využití elektronických médií ve sportu na příkladu AC Sparta Praha fotbal, a.s.
Křivda, Tomáš ; Oponent B, (oponent) ; Malecha, Petr (vedoucí práce)
Prohlášení Prohlašuji, že jsem svou diplomovou práci vypracoval samostatně a použil jsem pouze podklady uvedené v přiloženém seznamu. Nemám závazný důvod proti použití tohoto školního díla ve smyslu § 60 Zákona č.l21/2000 Sb., o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů (autorský zákon). V Praze dne 5. q z..ooJ y-;___- ~-~ podpis 2
Řešitelnost zvýšení sezónního rozpočtu vybraného hokejového klubu
Marx, Antonín ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název: Řešitelnost zvýšení rozpočtu hokejového klubu Anglický název: Solvability of increase season~s budget in hockey club Cíle práce: hlavním cílem diplomové práce je sestavit návrh, který bude obsahovat kroky vedoucí k posílení sezónního rozpočtu prvoligového hokejového klubu. Dalším úkolem je pomocí popisné analýzy rozebrat současnou komunikační strategii, najít v ní hlavní nedostatky a ty posléze eliminovat při tvorbě nové. V práci bude představen obsah nového nabídkového listu klubu. V analytické části bude také provedena SWOT analýza hokejového klubu. Posledním cílem práce je představení nových možností spolupráce se stávajícími či novými partnery klubu, a také uvedení doporučení pro klub, které by vedli ke stabilizaci klubu. Metoda: popisná analýza, SWOT analýza, interview, komparace. Výstupy: nabídkový list, komunikační strategie, analýza současné komunikační strategie. Klíčová slova: sportovní reklama, sponzorování, rozpočet, nabídkový list. Antonín Marx, 28.8.2008
Marketingový plán tanečního centra
Stodolová, Pavla ; Malecha, Petr (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Název práce: Marketingový plán tanečního centra Cíle práce: Vytvoření návrhu nového tanečního centra v Praze, zhodnocení konkurenčních center, návrh na propagaci vlastního tanečního centra. Metoda: Použití analýzy S-W, marketingového výzkumu, analýzy zákazníka a analýzy konkurence. Výsledky: Vytvoření návrhu rozvrhu tanečních lekcí ve vlastním tanečním centru, umístění centra, vytvoření konkrétní reklamní kampaně a finančního plánu. Klíčová slova: Marketingový plán, podnik, marketingový výzkum, marketingový mix, cílové skupiny, propagace, taneční centrum, open class.
Povětrnostní vlivy jako faktor ovlivňující přesnost střelby
Lodr, Jan ; Brych, Jan (vedoucí práce) ; Oponent B, (oponent)
Střelba na velké vzdálenosti v otevřeném prostoru a v zastavěné oblasti je dosti problematická právě z důvodu změny povětrnostních vlivů, které zásadně mění rychlost a směr střely. Střelba na velké vzdálenosti je v policejní a armádní praxi určena jako podpůrný prostředek pro operující skupiny nebo jednotky, které nejsou schopny vlastními silami zabezpečit prostor, ve kterém operují dále při ochraně VIP osob a vyhraněných objektů. A v neposlední řadě také k likvidaci pachatele(ů), kteří svým jednáním naplňují skutkovou podstatu zvlášť nebezpečného trestného činu a nelze zasáhnout jinak. Summary Lang-distance shooting in open space and built-up areas is rather problematic, particularly for the reason of climatic influences which substantially impact on the velocity and direction ofthe bullet. Lang-distance shooting in police and army applications is used mainly to support operating groups or units that are not capable of securing the space in which they operate by their own means, further to protect VIP persons and objects ofthe state's interest. And last but not least, it is used for the neutralisation ofmalefactors committing first-degree crimes and no other means ofneutralization can be used. I

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 84 záznamů.   začátekpředchozí38 - 47dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.