Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 367 záznamů.  začátekpředchozí358 - 367  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání vybraných hledisek kvality života pracovníky podniku střední velikosti ve vztahu k podnikové kultuře
Beranová, Hana Bc. ; Syrovátka, Oldřich (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Práce popisuje koordinaci organizace v členění profesora Trunečka a Vodáčka (prostředí, strategie, struktura a kultura). Jednotlivé bloky jsou teoreticky charakterizovány a v praktické části popsány na příkladu podniku střední velikosti. V tomto podniku bylo také provedeno dotazníkové šetření, jenž zjišťovalo vnímání kvality života a podnikové kultury jednotlivými zaměstnanci. V závěru jsou rady a doporučení, jak problematické okruhy vylepšit.
Analýza postavení orientačního běhu v České republice
Šedivý, Jan ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
V první části práce je zpracován přehled postupů, technik a metod, které se dají při marketingové analýze uplatnit. V další části je zdůvodněn výběr použitých metod a popsán provedený marketingový průzkum. Závěrečná část obsahuje shrnutí výsledků a hlavní závěry a doporučení.
Návrh propagačních materiálů Univerzitního sportovního klubu Fakulta managementu
Vlašínová, Petra ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Cílem práce je návrh souboru propagačních materiálů a strategie jejich využití pro potřeby Univerzitního sportovního klubu Fakulta managementu. Práce předpokládá studium marketingové teorie, analýzu propagačních materiálů sportovních organizací v ČR i v zahraničí a kompletní grafický návrh včetně finanční analýzy.
Analýza možností grantové podpory sportu
Rubáčková, Iva ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
V této bakalářské práci jsou shrnuty možnosti získaní grantové podpory v oblasti sportu na krajské, státní a evropské úrovni. Náplní práce je komplexní příručka pro zájemce o granty v oblasti sportu, popřípadě napomáhá žadatelům v postupu podávání této žádosti, obsahuje důležitá fakta a podmínky, které musí být v jednotlivých dotačních programech splněny.
Management velkých sportovních akcí
Zich, Lukáš ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním teoretických aspektů pořádání velkých sportovních akcí. Poté je provedena studie Světového poháru v běhu na lyžích každoročně konaném v Novém Městě na Moravě. Zejména je kladen důraz na organizační stránku celé akce. Závěrem a největším přínosem celé práce je pak pokus o projektový management, který by měl v budoucnu pomoci organizátorům při pořádání tohoto závodu.
Značková strategie globálních ropných společností: srovnání ExxonMobil, BP a Shell
Houštecký, Petr ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Práce srovnává značkovou strategii společností ExxonMobil, BP a Shell. Důraz je kladen na otázky ekologičnosti a alternativních zdrojů energie.
Využití Internetu při získávání informací pří vývozu z ČR do Francie
Pořádková, Petra ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Statistické údaje o vzájemném obchodu ČR-Francie. Rozhodování o vstupu na francouzský trh (výzkum trhu). Vstup na francouzský trh (nepřímý, přímý). Komunikace českých firem na francouzském trhu. Podpora exportu a Internet.
Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Žáčková, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
Úloha ČESMADU BOHEMIA při zajišťování mezinárodní přepravy zboží
Chládková, Pavla ; Jelínková, Eva (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem práce je zjistit úlohu ČESMADU BOHEMIA při zajišťování mezinárodní přepravy zboží, dále popsat spolupráci ČESMADU BOHEMIA s českou státní správou i se zahraničními organizacemi. V práci jsou analyzovány jednotlivé mezinárodní projekty, na kterých se ČESMAD BOHEMIA aktivně podílí. Dále jsou zde analyzovány odděleně výkonové charakteristiky členů Sdružení a dopravců v ČR celkově. Práce ukazuje, že ČESMAD BOHEMIA hájí zájmy českých dopravců.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 367 záznamů.   začátekpředchozí358 - 367  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
41 KRÁL, Petr
13 Král, Pavel
2 Král, Pavel,
41 Král, Petr
41 Král, Petr
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.