| |
| |
| |
|
Analýza možností grantové podpory sportu
Rubáčková, Iva ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
V této bakalářské práci jsou shrnuty možnosti získaní grantové podpory v oblasti sportu na krajské, státní a evropské úrovni. Náplní práce je komplexní příručka pro zájemce o granty v oblasti sportu, popřípadě napomáhá žadatelům v postupu podávání této žádosti, obsahuje důležitá fakta a podmínky, které musí být v jednotlivých dotačních programech splněny.
|
|
Management velkých sportovních akcí
Zich, Lukáš ; Král, Pavel (vedoucí práce) ; Král, Pavel (oponent)
Tato práce se zabývá zkoumáním teoretických aspektů pořádání velkých sportovních akcí. Poté je provedena studie Světového poháru v běhu na lyžích každoročně konaném v Novém Městě na Moravě. Zejména je kladen důraz na organizační stránku celé akce. Závěrem a největším přínosem celé práce je pak pokus o projektový management, který by měl v budoucnu pomoci organizátorům při pořádání tohoto závodu.
|
| |
| |
|
Analýza procesu vstupu firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy
Žáčková, Veronika ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá procesem vstupu španělské firmy Chupa Chups S.A. na mezinárodní trhy s jejími klíčovými produkty - klasickým lízátkem Chupa Chups a bonbóny Smint. V práci je nejprve společnost představena a zasazena do konkurenčního prostředí, poté se práce věnuje formám a chronologii vstupů do jednotlivých zemí a nakonec práce analyzuje mezinárodní marketingovou strategii společnosti Chupa Chups. V práci jsou analyzovány také problémy, se kterými se společnost v procesu vstupu na mez. trhy potýkala.
|
|
Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu
Michaud, David ; Kostková, Hana (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Diplomová práce ?Marketingová strategie Renaultu: výzvy střednědobého plánu? si klade za cíl analyzovat marketingovou strategii společnosti Renault. Práce nejdříve popisuje společnost Renault jako takovou. Zaměřuje se na historii společnosti, firemní strategii a aktuální střednědobé cíle. Následující část popisuje přístup firmy Renault k výzkumu trhu. Zde je popsán jak kontinuální, tak jednorázový výzkum. Poté práce detailně rozebírá segmentaci, targeting a positioning. Všechny tři strategické marketingové přístupy jsou analyzovány teoreticky i prakticky, tedy z pohledu firmy Renault.
|
|
Úloha ČESMADU BOHEMIA při zajišťování mezinárodní přepravy zboží
Chládková, Pavla ; Jelínková, Eva (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Cílem práce je zjistit úlohu ČESMADU BOHEMIA při zajišťování mezinárodní přepravy zboží, dále popsat spolupráci ČESMADU BOHEMIA s českou státní správou i se zahraničními organizacemi. V práci jsou analyzovány jednotlivé mezinárodní projekty, na kterých se ČESMAD BOHEMIA aktivně podílí. Dále jsou zde analyzovány odděleně výkonové charakteristiky členů Sdružení a dopravců v ČR celkově. Práce ukazuje, že ČESMAD BOHEMIA hájí zájmy českých dopravců.
|