Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 45 záznamů.  začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza faktorů ovlivňujících daňový výnos
Veselý, David ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Kostohryz, Jiří (oponent)
Práce je zaměřena na zpracování analýzy vlivu vybraných faktorů na výnosy daní v České republice. Teoretická část se věnuje vymezení jednotlivých daní podle druhů, jejich úlohou, ale také zásadami dobrých daní. Následně je proveden souhrn již zkoumaných faktorů s potenciálním vlivem na daňové výnosy. Praktická část nejdříve obsahuje komparaci výše a struktury daňového zatížení mezi vybranými státy Evropské unie a Českou republikou. Hlavní část práce představuje korelační a regresní analýzu vybraných faktorů, na základě které je provedeno zhodnocení jejich skutečného vlivu na daňové výnosy.
Reklama v období první republiky na příkladu firmy Baťa
Veselý, David ; Kozmanová, Irena (vedoucí práce) ; Stellner, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza užívání reklamy podniky v poválečném Československu na příkladu firmy Baťa. Úvodem zkoumám, jaký byl vztah státu k reklamě, do jaké míry byla reklama svázána legislativou, a jaké důsledky z regulace pro podniky při tvorbě reklamy vyplývaly. Především se zabývám vývojem legislativy a konkrétními soudními spory na jejím základě vedenými. V druhé části práce analyzuji, jakou roli hrála reklama pro podnik na příkladu firmy Baťa. Zabývám se procesem vzniku reklamy, organizačním zázemím ve firmě Baťa a konkrétními prostředky a strategiemi. Zkoumám, jakou roli hrála reklama v boji s konkurencí, pro překonání odbytové krize v poválečném období nebo velké hospodářské krize. Poslední část práce je věnována vnímání reklamy zákazníky-spotřebiteli, jejich vlivu na podobu a obsah reklamy, mechanismům zacílení reklamy a získávání zpětné vazby. Práce vychází z hypotézy, že reklama byla jedním z klíčových faktorů úspěchu firmy Baťa a zároveň že reklamě byl u Bati, mj. i v důsledku zahraničních inspirací, připisován klíčový význam v rámci podnikové strategie. Paralelně se všemi kapitolami uvádím srovnání se zahraničím, hlavně USA, kde se nechal Tomáš Baťa značně inspirovat.
Podnikatelský plán
Kubeš, Jan ; Pirožek, Petr (vedoucí práce) ; Veselý, David (oponent)
Záměrem bakalářské práce je vypracovat podnikatelský plán, zaměřený na realizaci kavárny. Pro dosažení vytyčeného cíle bude provedna analýza vnějšího a vnitřního prostředí (PEST a SWOT) a finančního plán. Finanční plán bude vypracován na pět let dopředu. V závěru práce budou interpretovány výsledky analýz a zhodnocení proveditelnosti podnikatelského záměru.
Metody sledování daňových úniků
Veselý, David ; Kubátová, Květa (vedoucí práce) ; Schvábová, Andrea (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na zpracování přehledu metod použitelných pro účely zabránění daňovým únikům a to nejen v daňovém prostředí České republiky. Teoretická část se věnuje příčinám vzniku daňových úniků, možnostem jejich prevence a metodám jejich zabránění. Praktická část se pak věnuje konkrétním poznatkům v oblasti metod vyhledávání a kontroly daňových subjektů nejen z prostředí České republiky, ale i příkladům z Austrálie a Francie. Dále se zaměřuje na hodnocení jednotlivých nástrojů omezování daňových úniků, jakožto hlavnímu cíli této bakalářské práce.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 45 záznamů.   začátekpředchozí35 - 44další  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
13 VESELÝ, David
1 VESELÝ, Denis
11 Veselý, Daniel
13 Veselý, David
5 Veselý, Dominik
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.