Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Towards thread aware component behavior specifications
Poch, Tomáš ; Plášil, František (vedoucí práce) ; Černá, Ivana (oponent) ; Hennicker, Rolf (oponent)
Komponentový přístup je již poměrně zavedenou metodologií používanou při vývoji software. Při komerčním vývoji aplikací, se však ještě nevyužívají modely chování komponent a jejich následná analýza, ačkoliv by to zaručilo, že komunikace mezi složenými komponentami nebude obsahovat chyby. Reálnému použití v praxi brání jkk relativně omezené výrazové prostředky modelovacích jazyků tak i náročnost psaní modelů. Abychom usnadnili použití modelů chování, navrhujeme modelovací jazyk Threaded Behavior Protocols (TBP), který se snaží překlenout rozdíly mezi modelovacími a imperativními programovacími jazyky. Tím, že umožníme programátorům používat koncepty z imperativních jazyků, na které jsou zvyklí, usnadníme přípravu modelů. Teorie TBP de finuje pojem správnosti kompozice komponent jako absenci dvou pevně daných komunikačních chyb a poskytuje relaci zjemňovíní modelu, která zachovává správnost vzhledem k libovolnému prostředí. Díky tomu, přináší analýza TBP podobné výhody jako starší modelovací jazyky, přičemž bere v úvahu i koncepty z imperativních jazyků.
Simulátor obchodních strategií
Helešic, Tomáš ; Šerý, Ondřej (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Předmětem této práce je vytvoření simulátoru obchodních strategií. Výsledný program umožňuje uživatelům stahovat aktuální i historická burzovní data, vizualizovat je pomocí grafů a implementovat na ně prostředky technické analýzy. Tyto komponenty jsou navrženy a propojeny tak, aby vytvořili plnohodnotné prostředí pro psaní, vyhodnocení a zobrazení uživatelských strategií.
Wiki Synchronization Tool
Louženský, Zdeněk ; Poch, Tomáš (oponent) ; Kopecký, Michal (vedoucí práce)
Ucelený přehled existujících wiki engines, jejich architektur, markup jazyků které používají a jejich analýza. Přehled a analýza API poskytovaných wiki engines pro integraci s ostatními aplikacemi. Popis existujících řešení pro migraci wiki obsahu. Návrh možných řešení konektorů pro wiki engines. Popis architektury použité při implementaci tohoto řešení a jejich vlasností. Popis jednotlivých modulů, algoritmů a jejich interfaců. Ukázkové implementace modulu a algoritmu. Diskuze a popis unifikovaného objektového modelu včetně jeho vlastností. Ukázková reprezentace wiki stránky v modelu. Budoucnost tohoto open-source projektu. Uživatelská dokumentace projektu.
Google hacking
Hanuska, Norbert ; Pyrih, Pavel (vedoucí práce) ; Poch, Tomáš (oponent)
Level-of-detail AI pro rozsáhlé simulace
Zíta, Petr ; Poch, Tomáš (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Technika Level Of Detail (zkráceně LOD) známá především z počítačové grafi ky se využívá i na poli rozsáhlých simulací a virtuálních světů (tzv. LOD AI ). Na podobném principu lze zjednodušovat simulaci v místech, které jsou pro uživatele momentálně nedůležitá a významně tak šetřit systémové zdroje. V této práci budou prozkoumány na konkrétních aplikacích rozdílné způsoby fungování LOD technik a zavedeny obecné defi nice pro formalizaci využití LOD AI technik v simulacích. Nastíníme též problémy, které se v simulacích při využití LOD AI technik vyskytují a navrhneme abstraktní algoritmy pro jejich co možná nejobecnější řešení. Představíme přídavné techniky LOD in uencí a LOD expirací i s jejich konkrétní implementací v projektu IVE včetně příslušných měření zátěže a interpretace výsledné kvality.
Editor pro IVE - objekty a lokace
Vorba, Jiří ; Poch, Tomáš (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Hlavním cílem této práce je implementace editoru pro IVE, což je simulátor virtuálních lidí vyvinutý na MFF UK. Editor by měl především zpřístupnit IVE pro potřeby výuky algoritmů pro řízení virtuálních postav. Součástí práce je také rešerše z oblasti nástrojů pro prototypování algoritmů pro řízení virtuálních postav v počítačových hrách a výukových aplikacích. V textu je také představen a přiblížen samotný projekt IVE. V rámci testování editoru byl vytvořen ukázkový svět a vznikly také dva tutorialy, které jsou součástí rozsáhlé uživatelské dokumentace.
Zpracování audia - audiofiltry a editace
Keznikl, Jaroslav ; Kofroň, Jan (oponent) ; Poch, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozebrat a implementovat některé metody používané v programech pro zpracování zvuku. Práce se skládá ze dvou částí. Teoretická část obsahuje popis jednotlivých metod, postupů a datových struktur používaných v této oblasti. Popisuje proces vzorkování zvuku, strukturu WAVE formátu a vysvětluje principy základních digitálních audio filtr. Praktická část je tvořena implementací některých rozebíraných metod v programu pro vizuální editaci zvuku. Vlastní program nazvaný AEditor umožňuje zobrazování editované stopy v hlavním okně aplikace, její přehrávání, editaci a aplikaci digitálních fi ltrů s možností náhledu nastavení fi ltru v reálném čase.
Webový systém pro prodej předplacených služeb
Kafka, Tomáš ; Poch, Tomáš (oponent) ; Kofroň, Jan (vedoucí práce)
Software jako služba je moderní zpusob monetizace software, kde aplikace je hostována poskytovatelem a zpoplatnena mesícními poplatky. Vyvinuli jsme platformu pro prodej predplacených služeb po internetu, jako webovou aplikaci na LAMP (Linux, Apache, MySQL, PHP 5) serveru. Dále byly vytvoreny znovupoužitelné objektové komponenty pro tvorbu, príjem a validaci formuláru a pro zacházení s tabulkami. Aplikace je internacionalizována a umožnuje i ruzné cenové plány pro ruzné zeme. Nakonec jsme analyzovali výkonnostní dopad použití ORM frameworku, porovnali dva soucasné PHP ORM frameworky, vybrali MyActiveRecord jako vhodnejší pro práci, a benchmarkovali ho, abychom zjistili vliv SQL cachování na pocet databázových dotazu. Namerili jsme 29% zmenšení poctu dotazu.
Episodická paměť pro postavy z IVE
Reidinger, Josef ; Poch, Tomáš (oponent) ; Brom, Cyril (vedoucí práce)
Paměť je důležitou součástí každého člověka a na jejím fungování je závislý nejen rozvoj osobnosti, ale i každodenní chování. Je důležitá i pro věrohodné chování umělých bytostí. Tato práce má za cíl navrhnout model paměti, implementovat ho do projektu IVE a následně ověřit chování této paměti. Model má dvě oddělené části. Jedna slouží pro aktuálně spatřené nové předměty a druhá pro již déle známé předměty. Model má schopnost na požádání přesunout platné věci z první paměti do druhé, odstranit neplatné vzpomínky a ty, které se nevešly do kapacity paměti. Výběr odstraňovaných vzpomínek používá výpočet hodnoty vzpomínky na základě četnosti, posledního spatření, počtu podobných předmětů a statické zajímavosti objektu vzpomínky. Vzpomínky s nejmenší hodnotou se odstraní. Výsledný model se ukázal být vhodnýza normálních podmínek a nepřesvědčivý při velkém množství předmětů stejného druhu.
4-kanálový mixážny pult s real-time efektamy
Zábušek, Gabriel ; Poch, Tomáš (oponent) ; Kofroň, Jan (vedoucí práce)
Tento text je určen jako doprovod k softwarovému dílu Organ-100. Práce popisuje problematiku zpracování signálů v reálném čase na stolních počítačích a poskytuje její softwarové řešení v oblasti hudební zábavy. Toto řešení je ve formě softwarového mixážního pultu, který funguje v reálném čase a podporuje řadu efektů na čtyři vstupy ze souborů různých formátů a na jeden vstup z mikrofonu. Dále vysvětluje použité efekty, analyzuje jejich charakteristiky a popisuje jejich implementaci fungující v reálném čase. Práce by měla sloužit hlavně profesionálním DJ, všem kteří se zajímají o digitální hudbu a digitální audio efekty nebo o vývoj softwaru pracujícím s audio signálem. Celá práce je doplněná názornými obrázky, které jsem vytvořil za pomocí aplikací Matlab2007a, Adobe Photoshop 7 a Microsoft Word.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.