Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 66 záznamů.  začátekpředchozí27 - 36dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Problematika vstupu firmy ABB s.r.o. na vybrané zahraniční trhy
Kán, Matěj ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Martinček, Ivan (oponent)
Práce hodnotí a popisuje postup firmy ABB PPMV Brno při vstupu a působení na katarském trhu. Pojednává o celkové strategii (marketingova strategie, platebni podminky, dopravni podminky, obchodní jednání atd.), kterou společnost zvolila pro úspěšné působení na tomto trhu a nastiňuje hlavní rozdíly vůči evropským trhům. Dále obsahuje informace týkající se investičního prostředí tamějšího trhu a možností uplatnění českých společností v Kataru.
Marketingová strategie firmy Verlagsgruppe Handelsblatt na českém trhu a její porovnání s konkurencí (se zaměřením na denní tisk)
Jankovský, Milan ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šimůnek, Petr (oponent)
Práce popisuje marketingovou strategii mezinárodního vydavatelství na českém trhu se zaměřením na ekonomický tisk. První část stručně nastiňuje teoretická východiska marketingové strategie. Druhá pak představuje společnost Verlagsgruppe Handelsblatt a její zahraniční afilace, významný prostor je věnován vydavatelství odborného tisku Economia a profilu Hospodářských novin. Třetí část detailně popisuje a hodnotí marketingové reálie Hospodářských novin, analyzuje postavení na trhu a konkurenci v oblasti celostátních deníků. V této části také autor hodnotí komunikační a kreativní strategii a formuluje vlastní názory a doporučení.
Obchodní a kulturní zvláštnosti Libanonu
Doleželová, Petra ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Bakalářská práce se zabývá obchodními a kulturními zvláštnostmi Libanonu. Nejprve se věnuje základním charakteristikám, ekonomické situaci a zahraničnímu obchodu země. Následuje pasáž o kulturních zvyklostech a tradicích. Další část popisuje obchodní zvláštnosti, se kterými se mohou cizinci v tomto teritoriu setkat. V práci jsou zahrnuty zkušenosti českých firem, které obchodují s libanonskými partnery.
Strategie společnosti Karosa a.s. při vstupu na zahraniční trhy
Adámková, Tereza ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Lavička, Vladimír (oponent)
Tato práce zpracovává strategii českého výrobce autobusů, společnosti Karosa a.s., na zahraničních trzích a posuzuje vliv zahraničního majitele na zahraniční obchod firmy. Stěžejní částí práce je rozbor mezinárodního marketingového mixu společnosti Karosa, analýza zahraničního obchodu a závěrečná SWOT analýza.
Firma Zara a její vstup na zahraniční trhy
Sokolovič, Martin ; Gullová, Soňa (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práca popisuje stratégiu vstupu na zahraničné trhy konceptu svetového rozmeru produkujúceho módu. Je rozdelená do štyroch kapitol. Po zoznámení sa so Skupinou v prvej kapitole, sa čitateľ dozvedá o procese výroby, distribúcie aj systéme predaja. Firemná kultúra je témou tretej kapitoly, v rámci ktorej je vysvetlená aj spoločenská zodpovednosť skupiny INDITEX. Posledná, štvrtá kapitola pojednáva o konkrétnych dosiahnutých výsledkoch činnosti skupiny, čerpaných z najaktuálnejšieho dostupného zdroja.
Využití mechanismu WTO při řešení obchodních sporů
Zajíček, Jan ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práce popisuje mechanismus řešení sporů ve WTO a rozebírá jeho význam na konkrétním sporu. Stručně rekapituluje historický vývoj obchodně politického mezinárodního systému a vývoj mechanismu řešení sporů. Popisuje jednotlivé fáze průběhu sporů a naznačuje možný vývoj mechanismu s pohledem na probíhající negociace ve WTO. Na příkladu sporu Norska versus EU v otázce antidumpingových opatření vůči dovozům chovaného lososa z Norska ilustruje složitost průběhu sporu i jeho celkovou náročnost a dochází k závěru o přínosu mechanismu při nutnosti uvážení významu chráněného ekonomického zájmu.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Kanady, spolupráce s ČR
Kuchová, Iveta ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Čermák, Daniel (oponent)
Práce se zabývá podnikatelským prostředím Kanady, jejími kulturními specifiky a zdejšími obchodními zvyklostmi. Věnuje se také spolupráci této severoamerické ekonomiky s Českou republikou. Na základě analýzy podnikatelského prostředí a zdejších obchodních uzancí jsou zformulována doporučení pro úspěšný vstup na kanadský trh. V závěru práce je uveden konkrétní obchodní případ, který demonstruje průběh vyjednávání s Kanaďany v praxi.
Obchodní politika USA
Vaculíková, Hana ; Štěrbová, Ludmila (vedoucí práce) ; Sztogrynová, Miroslava (oponent)
Práce se zabývá nástroji a cíli obchodní politiky USA - aktivitami, které liberalizují celosvětový obchod. V první části je popsáno postavení Spojených států amerických v mnohostranném obchodním systému a vývoj zahraničního obchodu v posledních letech. Druhá kapitola je zaměřena na autonomní a smluvní nástroje obchodní politiky ovlivňující import, export a domácí výrobu. O obchodních dohodách uzavřených na mnohostranné, regionální a dvoustranné úrovni pojednává třetí kapitola.
Podnikatelské prostředí v SRN a zkušenosti českých firem s obchodováním s německými partnery
Djakowová, Nela ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Rozenská, Miroslava (oponent)
Práce pojednává o podnikatelském prostředí ve Spolkové republice Německo, o vzájemném česko-německém obchodu, dále o kulturních a národnostních specifikách Němců a o teorii průběhu obchodního jednání s německými partnery. Praktická část práce popisuje zkušenosti dvou firem z Ústeckého kraje s obchodováním s německými partnery a srovnáná jejich zkušenosti s teorií.
Podnikatelské prostředí, obchodní zvyklosti a kulturní specifika Rumunska
Zilvarová, Zuzana ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Bakalářská práce obsahuje souhrnné informace o Rumunsku. Charakterizuje zdejší podnikatelské a investiční prostředí, včetně jeho silných a slabých stránek a také jeho příležitostí pro exportéry a investory. Je zde zachycen vývoj integrace Rumunska do EU a jsou zde popsány kulturní zvláštnosti Rumunska a způsoby tamního obchodního jednání. Část práce se věnuje obchodním a politickým vztahům mezi Českou republikou a Rumunskem a také nejvýznamnějším českým subjektům působícím na rumunském trhu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 66 záznamů.   začátekpředchozí27 - 36dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.