Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrat tradičních tuzemských značek a jeho vnímání českými spotřebiteli
Djakowová, Nela ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Jech, Martin (oponent)
V posledních letech se na tuzemský trh začínají úspěšně vracet některé původní tradiční značky výrobků, které čeští spotřebitelé znali a kupovali již v období socialismu. Setkáváme se s retrovlnou, kterou představují vedle obnovených tradičních českých značek také televizní retroseriály, pořady o životě za socialismu, dobové výstavy nebo lokální projekty na podporu původních značek. Téma práce bylo vybráno vzhledem k aktuálnosti návratu českých spotřebitelů k původním tuzemským značkám. Cílem práce je prozkoumat a pospat tento trend, jeho okolnosti a souvislosti a doložit jej na konkrétních příkladech úspěšných návratů tradičních českých značek. Podrobněji se práce věnuje příběhu návratu elektrické pečící mísy Remoska do českých domácností a jejímu rozšíření i do domácností zahraničních. Ve své praktické části práce zpracovává empirický populační výzkum navržený autorkou a analyzuje vnímání výše popsaného trendu českými spotřebiteli.
Podnikatelské prostředí v SRN a zkušenosti českých firem s obchodováním s německými partnery
Djakowová, Nela ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Rozenská, Miroslava (oponent)
Práce pojednává o podnikatelském prostředí ve Spolkové republice Německo, o vzájemném česko-německém obchodu, dále o kulturních a národnostních specifikách Němců a o teorii průběhu obchodního jednání s německými partnery. Praktická část práce popisuje zkušenosti dvou firem z Ústeckého kraje s obchodováním s německými partnery a srovnáná jejich zkušenosti s teorií.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.