Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 488 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
On-line prodej potravin
Kalinová, Zuzana ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce je zjistit postoj českých zákazníků k nakupování potravin prostřednictvím internetu, vyhodnotit povědomí a spotřebitelské vnímání. V teoretické části je popsáno nákupní chování spotřebitelů a díky zvyšujícímu se užívání internetu jeho změny v posledních letech. Internet většina obyvatel využívá denně, další část je tak zaměřena na vysvětlení pojmu e-commerce a zhodnocení výhod a nevýhod nákupu přes internet. Dále je popsán marketingový výzkum, jeho doporučený postup a jeho možné metody se zaměřením na dotazování. Praktická část je zaměřena na popis trhu potravin v ČR a srovnání maloobchodních jednotek v ČR a získání informací o jednotlivých on-line prodejcích potravin. Pro splnění cíle práce jsem využila metod sekundárního výzkumu a primárního výzkumu pomocí vlastního dotazníkového šetření, které bylo zpracováno metodou dotazování.
Privátní značky v retailu
Dytrtová, Michaela ; Zeman, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá problematikou privátních značek na českém trhu a předvším jakým způsobem jsou tyto značky vnímány spotřebiteli. Konkrétně je soustředěna na privátní značky vybraných maloobchodních řetězců působících na území České republiky. Hlavním cílem práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zhodnotit postavení privátních značek maloobchodních řetězců, z jakého důvodu jsou tyto značky spotřebiteli vyhledávány, popřípadě jaké důvody vedou k jejich odmítání. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy a charakteristika sortimentu privátních značek vybraných řetězců. Praktická část obsahuje již samotný výzkum vnímání spotřebitele a také průzkum výrobců, kteří dodávají výrobky privátních značek živočišného původu. Následně jsou uvedena doporučení obchodním řetězcům.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Brabcová, Adéla ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií fotbalového klubu FC Baník Ostrava. Cílem práce je analyzovat marketingovou strategii společnosti a následně navrhnout a doporučit možná zlepšení. Teoretická část je zaměřena na marketing, marketingové strategie, nové trendy v marketingu, marketing ve sportu a na situační analýzu. Součástí praktické části je představení a charakteristika společnosti, její marketingový mix a situační analýza klubu. Pro zjištění povědomí o marketingových aktivitách příznivců klubu proběhlo dotazníkové šetření s následným vyhodnocením. V závěru práce jsou podány návrhy na zlepšení marketingové strategie.
Marketingová strategie vybraného subjektu
Vraštil, Lukáš ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem práce je zhodnocení marketingové strategie fotbalového klubu FC Zbrojovka Brno. Ke zhodnocení strategie jsem využil dotazníkový výzkum a rozhovory se zaměstnanci klubu. Na základě výzkumu jsem zjistil několik nedostatků strategie, které mohou být příčinnou nízká návštěvnosti domácích utkání Zbrojovky. Hodnocení jsem strukturoval podle marketingového mixu 7P. Největší rezervy jsem objevil v kategorii produkt a místo a navrhl jsem opatření na zlepšení těchto ale i dalších nedostatků. Věřím, že má práce bude nápomocna ke zlepšení marketingové strategie FC Zbrojovka Brno a povede k vyšší návštěvnosti utkání klubu.
Sociální reklama
Yudina, Vera ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na sociální reklamu v České republice a v Rusku. Zkoumá se její vliv na mladou generaci a na průběh řešení celospolečenských problémů. Cílem této práce je na základě vlastního dotazníkového šetření zjistit, jak mladá generace vnímá sociální reklamu a do jaké míry je ji ovlivňovaný. Práce je členěna do třech kapitol. První kapitola se zabývá rozdíly a shody sociální a komerční reklamy, cíle a cílovými skupinami sociální reklamy a právními aspekty tykající se této problematiky. Druhá kapitola se zabývá historii sociální reklamy ve světě, v Česku a v Rusku. Ve třetí kapitole jsou popsány a interpretovány výsledky provedeného dotazníkového šetření.
Využití sociálních sítí v B2B marketingu
Bílý, Radim ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce zkoumá možnosti využití sociálních sítí v rámci B2B marketingových kampaní. V teoretické části seznamuje čtenáře se základními pojmy využitými v práci. Jedná se především o pojmy související s B2B marketingem a sociálními sítěmi. V praktické části mapuje možnosti využití jednotlivých sociálních sítí a analyzuje reálné marketingové kampaně probíhající v České republice. Na základě těchto dat posuzuje, zda-li jsou sociální sítě využitelné pro B2B marketingové kampaně, popřípadě které sítě to jsou.
Trh bezlepkových potravin
Lukůvková, Tereza ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá prodejem bezlepkových potravin na maloobchodním trhu s důrazem na maloobchodní řetězce. První kapitola pojednává o charakteristice bezlepkových potravin a o zvýšeném zájmu o tyto potraviny v posledních letech. Druhá kapitola popisuje maloobchodní trhy v České republice a v Německu se zaměřením na maloobchodní řetězce a tyto trhy porovnává. Třetí kapitola se zabývá nabídkou bezlepkových potravin v jednotlivých zemích a tuto nabídku srovnává. Čtvrtá kapitola se věnuje vlastnímu výzkumu na základě dotazníkového šetření mezi spotřebiteli.
Vnímání značky vybrané firmy
Lepková, Tereza ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Tato bakalářská práce se zaměřuje na vnímání značky C&A. Práce je rozdělena na tři části. V první části práce je popsána teorie pojmů značka, prvků značky, znalosti značky, image, brand buildingu a brand managementu. V druhé části je představena značka C&A, jsou zde rozebrány její jednotlivé prvky, strategie na českém trhu, charita a sponzoring. Třetí část se věnuje provedenému dotazníkovému šetření a interpretaci jeho výsledků. Závěr práce popisuje skutečné vnímání značky C&A a přináší návrhy na zlepšení.
Ochrana spotřebitele na příkladu vybraného sortimentu
Suchanová, Kateřina ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Cílem práce bude na základě teoretických znalostí a vlastního průzkumu zjistit, jaký je současný zájem českých spotřebitelů bránit svá práva v případě, že nesouhlasí s jednáním podnikatelů. Protože ochrana spotřebitele představuje široký pojem, zaměříme se na průzkum v oblasti konkrétního sortimentu, a to obuvi. Dále se pokusíme rovněž pomocí průzkumu zmapovat zájem prodejců obuvi dodržovat svoje povinnosti, odpovídající spotřebitelským právům.
Marketingová strategie vybrané firmy
Červinková, Lucie ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií vybrané firmy. Předmětem práce je popis marketingu vybrané firmy a navrhnutí zlepšení marketingové strategie. Práce se skládá ze tří částí. První kapitola je teoretická a shrnuje teoretické poznatky o marketing obecně. V druhé části je představena firma. Druhá část se zaměřuje na prostředí firmy a SWOT analýzu. Praktická část popisuje marketingovou strategii společnosti a zabývá se návrhem marketingové strategie a možnými zlepšeními současné strategie.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 488 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
42 ZEMAN, Jan
20 ZEMAN, Jaroslav
2 Zeman, J.
19 Zeman, Jakub
42 Zeman, Jan
20 Zeman, Jaroslav
3 Zeman, Josef
2 Zeman, Juraj
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.