|
Podnikatelský plán zvolené firmy
Baginová, Jana ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského plánu firmy na výrobu pelet a provedení ekonomického hodnocení metodou finanční analýzy. Práce má dvě části. V teoretické části se zaobírá potřebnou teorií v oblasti sestavování podnikatelského plánu. Praktická část se zaměřuje na zpracování konkrétního podnikatelského záměru a životaschopnosti firmy v daných podmínkách.
|
|
Finanční analýza společnosti JAF HOLZ, s.r.o.
Wágnerová, Irena ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Nový, Jindřich (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá finanční analýzou společnosti JAF HOLZ spol. s r.o. za období let 2010 -- 2012. Práce je rozdělena do dvou částí. V části teoretické se věnuji popisu finanční analýzy a jednotlivých ukazatelů. V části praktické je zpracována finanční analýza a porovnání ukazatelů s odvětvím a konkurencí. Cílem této práce je zhodnocení finanční situace společnosti JAF HOLZ spol s r.o. v letech 2010-2012.
|
|
Podnikatelský plán
Rejmon, Vít ; Kovář, František (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Předmětem diplomové práce je zpracování podnikatelského plánu pro již existující podnik, který hodlá rozšířit své kapacity. Náplní teoretické části je především obecná problematika podnikatelského plánu, vymezení jeho struktury a obsahu. Aplikační část pak je věnována konkrétnímu podniku a projektu, který hodlá firma uskutečnit. Práce by měla posloužit majitelům společnosti jako podklad při realizaci investice.
|
| |
|
Vliv reklamy na spotřebitele
Vnoučková, Monika ; Hajdíková, Taťána (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem bakalářská práce "Vliv reklamy na spotřebitele" je získat povědomí o předvolebních prezidentských kampaních. A to z hlediska ovlivňování mínění občanů České republiky během předvolebního období a také z pohledu marketingových odborníků. V práci jsou rozepsané způsoby propagace a komunikační mix. Následně je popsán postup při tvorbě reklamní kampaně.
|
|
Strategická analýza podniku
Riegelová, Lucie ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Tato diplomová práce s názvem "Strategická analýza podniku" se zabývá teorií a praxí strategického řízení rozvoje podniku. Její součástí je obecná charakteristika strategického plánování a řízení, strategické analýzy a jednotlivých druhů strategií. Dále je v ní provedena kompletní strategická analýza konkrétního podniku. V závěru diplomové práce jsou rozebírány konkrétní výstupy strategické analýzy spolu s návrhem doporučení, která by měla přispět k úspěšnému rozvoji nové pobočky popisované personální agentury.
|
|
Strategická analýza podnikatelského záměru
Svoboda, Jan ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Trachta, Václav (oponent)
Cílem této práce je zhodnotit podnikatelský záměr. Práce je rozdělena na dvě části. V teoretické části jsou popsány důležité pojmy a jednotlivé analýzy. Praktická část seznamuje se záměrem investora. Dotazníkové šetření zjistilo požadavky potenciálních zákazníků. Ze získaných údajů je sestavena nabídka hotelu. V diplomové práci jsou externí a interní analýzy. Z nich vychází SWOT analýza.
|
|
Podnikatelský plán
Shvets, Anna ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Cílem této bakalářské práce je sestavení podnikatelského planu pro založení společnosti Health Life s.r.o., jejímž předmětem podnikání bude provoz solné jeskyně. Práce je roz-dělena do dvou častí. První část práce se bude zabývat teoretickým výkladem základ-ních pojmů, týkajících se podnikaní a struktury podnikatelského plánu. Druhá část prá-ce je praktická a zabývá se zpracováním veškerých informací, potřebných pro založení reálné firmy. Výsledkem těchto časti je vypracovaný podnikatelsky plán, který pomůže posoudit, zda je projekt založení společnosti Health Life s.r.o. realizovatelný.
|
|
Podnikatelský plán
Bekesheva, Karina ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Dvořák, Jiří (oponent)
Táto bakalářská práce je podnikatelským plánem event agentury. Je složena z dvou čás-tí: praktické a teoretické. Teoretická část je zaměřena na teorie z knih a jiných zdrojů. V teoretické části jsou definice pojmů podnikání, podnikatelského plánu a některých strategických nástrojů. Je tam navíc zahrnuta historie podnikání v Kazachstánu. Prak-tická část zaměřená na tvorbu samotného podnikatelského plánu. Ona zahrnuje externí a interní analýzu, marketingovou strategie a finanční plán. Na základě podnikatelského plána musí být stanoveno, jestli podnik bude ziskový.
|
|
Podnikatelský plán zvolené firmy
Vlková, Martina ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá strukturou podnikatelského plánu, a jeho použití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje obecnou strukturu podnikatelského plánu. Podává informace o obchodních společnostech a živnosti. Dále se také zabývá finanční analýzou, především horizontální a vertikální analýzou a analýzou poměrových ukazatelů. Závěr teoretické části tvoří informace o prezentaci firmy na Facebooku. Praktická část je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro taneční studio. Zpracovává SWOT analýzu, konkurenční analýzu pěti sil a finanční analýzu na závěr. Závěr uvádí informace o realizovatelnosti projektu.
|