Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody získávání zaměstnanců ve vybrané společnosti
Vlková, Martina ; Urbancová, Hana (vedoucí práce) ; Helena, Helena (oponent)
V dnešní době lze řadit mezi nejdůležitější zdroje lidský kapitál. Pro společnost je důležité zachovat svoji pozici na trhu a konkurenceschopnost na dnešním rychle se rozvíjejícím trhu. Společnost je plně závislá na činnostech lidí, kteří v ní pracují, protože lidé tvoří velmi významný prvek společnosti.Metody získávání zaměstnanců aplikuje každá společnost, při níž se snaží získat nejvhodnější potencionálního uchazeče. Cílem diplomové práce je zhodnotit metody získávání zaměstnanců ve společnosti Schneider Electric, a. s. a v personální agentuře Manpower, a v případě zjištěných nedostatků doporučit návrhy na zlepšení metod získávání zaměstnanců. Pro získání informací potřebných k vypracování práce byla analyzována odborná literatura a interní dokumenty společnosti. Výsledků bylo docíleno pomocí kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Byla aplikována tzv. metoda dotazování prostřednictvím dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti a řízené rozhovory s personálním oddělením ze společnosti Schneider Electric, a. s. a s personální agenturou Manpower. Z výsledků dotazníkového šetření bylo zjištěno, že společnost Schneider Electric, a. s. využívá moderní způsoby výběrů zaměstnanců. Společnosti lze doporučit spolupráci se vzdělávacími institucemi, zúčastnit se na veletrzích pracovních příležitostí, uspořádat teambuilding a pravidelné konání meetingu, změnit oficiální webové stránky společnosti (pravidelná aktualizace pracovních míst), zlepšit spolupráci s personální agenturou Manpower a rozšířit inzerci pracovních míst na různé webové portály.
Podnikatelský plán zvolené firmy
Vlková, Martina ; Trachta, Václav (vedoucí práce) ; Musil, Martin (oponent)
Tato práce se zabývá strukturou podnikatelského plánu, a jeho použití v praxi. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje obecnou strukturu podnikatelského plánu. Podává informace o obchodních společnostech a živnosti. Dále se také zabývá finanční analýzou, především horizontální a vertikální analýzou a analýzou poměrových ukazatelů. Závěr teoretické části tvoří informace o prezentaci firmy na Facebooku. Praktická část je zaměřena na vytvoření podnikatelského plánu pro taneční studio. Zpracovává SWOT analýzu, konkurenční analýzu pěti sil a finanční analýzu na závěr. Závěr uvádí informace o realizovatelnosti projektu.

Viz též: podobná jména autorů
18 VLKOVÁ, Michaela
2 Vlková, Marcela
4 Vlková, Markéta
18 Vlková, Michaela
1 Vlková, Miluše
3 Vlková, Miroslava
1 Vlková, Monika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.