Žádný přesný výsledek pro Puchner,, Josef nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Puchner Josef ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.05 vteřin. 
Průmyslová hala
Jílek, Josef ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem nosné ocelové konstrukce jednolodní průmyslové haly v souladu s prostorovým uspořádáním objektu o rozpětí 30 m, délky 84 m a výšce odpovídající skladebné výšce konzoly 9,0 m. V hale jsou uvažovány dva mostové jeřáby o nosnosti 50/12,5 t a 32/8 t. Hlavním nosným prvkem je příčná vazba tvořená příhradovým vazníkem uloženým na plnostěnných sloupech dole příčně vetknutých. Vzdálenost příčných vazeb je 12 m a jsou mezi nimi navrženy zavěšené vaznice. Konstrukce je navržena pro oblast Brno.
Lávka mezi budovami.
Chaloupka, Petr ; Ing.Karel Sýkora (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem vhodné nosné ocelové konstrukce lávky pro chodce. Lávka slouží k propojení dvou samostatných budov (budovy D a Z na Fakultě stavební Vysokého učení technického v Brně). Byly vypracovány čtyři varianty řešení nosné ocelové konstrukce. Výsledná varianta byla podrobně zpracována a bylo provedeno statické posouzení jednotlivých prvků a vybraných detailů. Hlavní nosnou konstrukcí této varianty jsou dva příhradové nosníky. Diagonály těchto nosníků jsou navrženy systémem táhel Macalloy 460. Mostovka lávky je ocelobetonová spřažená s příčníky. Lávka je navržena o jednom poli s převislým koncem. Délka pole je 34,8m, délka převislého konce 5,8m. Celková délka lávky je 40,6m. Šířka lávky je 2,8m. Šířka průchozího prostoru je 2m. Výška lávky nad terénem je 4,43m v místě osy místní komunikace. U budovy Z je lávka uložena na betonové opěře, u budovy D je uložena na ocelové rámové podpěře. Lávka je uložena na elastomerových ložiscích. Lávka je chráněna před povětrnostními vlivy. Opláštění lávky je navrženo systémem Wictec 60. Diplomová práce obsahuje také výkresovou dokumentaci navrženého řešení.
Dvoukolejný železniční most
Loučka, Miroslav ; Karmazínová, Marcela (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem železničního mostu v Ústí nad Labem. Délka mostu je 200,00 m, výška nosné konstrukce je 32,61 m a šířka nosné konstrukce je 12,10 m. Hlavní nosný systém je tvořen prostorovou příhradovou konstrukcí. Most převádí významnou železniční trať mezi nádražími Ústí nad Labem Západ a Ústí nad Labem Střekov. Součástí návrhu je lávka pro pěší.
Lávka přes kolejiště
Mojžíš, Jan ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce lávky pro pěší přes kolejiště v Havířově. Celková délka lávky je 101,6 m. Lávka se skládá ze čtyř částí. Základní konstrukční systém první části je trám ztužený obloukem. Ostatní části jsou tvořeny příhradovými nosníky. Volná šířka lávky je 3,2m. Lávka bude sloužit pro spojení místní části Havířov - Šumbark s vlakovým nádražím.
Lávka pro chodce a cyklisty
Pupík, Antonín ; Sýkora, Karel (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá návrhem a posouzením lávky pro chodce a cyklisty v městě Hranice, část města Rybáře. Lávka bude sloužit jako přechod přes řeku Bečvu a bude propojovat zdejší cyklostezku s ulicí Rybářskou. Obsahem této práce je návrh dvou odlišných variant konstrukcí. Na základě jejich ekonomického zhodnocení je jedna z těchto variant vybrána a dále podrobněji zpracovávána. Délka přemostění je 50m.
Pavilon šelem v zoologické zahradě Lešná
Petrík, Tomáš ; Puchner, Josef (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je zpracovaný návrh ocelové konstrukce pavilonu ve tvaru kulových segmentů. Pavilon má výstavní účel jako součást zoologické zahrady Lešná a je určený pro africké šelmy. Návrh splňuje architektonické požadaveky – oblost a prosvětlenost. Tvar pavilonu tvoří průnik tří kupolí s čelním obloukovým vykrojením pro prosklenou fasádu. Konstrukce pavilonu sestává z radiálně uspořádaných obloukových žeber s průsečnými pruty doplněními vodorovnými vaznicemi. Čelo pavilonu je tvořeno sloupy a paždíky. Plášť pavilonu je navržen v kombinaci: hliníkový profil, izolační sklo. Součástí práce je i variantní srovnání alternativních řešení ocelové konstrukce.
Silniční most
Doležal, Martin ; Barnat, Jan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem ocelové nosné konstrukce silničniho mostu o rozpětí 48,5m s dolní mostovkou převádějící místní komunikaci přes řeku Dyji ve městě Znojmě. Byly navrženy tři varianty řešení obloukového mostu. Nejekonomičtější byla vyhodnocena a detailně provedeno statické posouzení jednotlivých částí a detailů. Podrobně řešená varianta je most s volně stojícími oblouky a dolní mostovkou se spřaženými příčníky. Rozpětí mostu je 48,5m, šířka mostu je 11,5m, volná šířka hlavního dopravního prostoru je 6,5m. Vzepětí oblouku 8,0m
Vícepodlažní budova
Jetonický, Pavel ; Puchner, Josef (oponent) ; Sýkora, Karel (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je statický návrh a posouzení nosné ocelové konstrukce administrativní budovy. Jedná se o osmipodlažní budovu s půdorysnými rozměry 54x15m. Návrh je řešen ve třech variantách. V jedné z nich se jedná o ocelový skelet s kloubově připojenými prvky. Jedná se o sloupy, průvlaky, vazníky, stropnice a vaznice, které jsou spřažené s plechobetonovou deskou a tím je zabezpečena stabilita polohy ve vodorovném směru. Ocelová konstrukce je umístěna mezi železobetonovými věžemi.
Lávka pro chodce
Štelcl, Jan ; Šmak, Milan (oponent) ; Puchner, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na návrh dřevěné lávky pro chodce přes želizniční trať. Nosná konstrukce se skládá z příhradového nosníku a z vícevrstvých desek. Most je zastřešen. Půdorysné rozměry mostu jsou 49.0 m x 4.8 m.
Vliv účinků poddolování na volbu typu nosné konstrukce mostu v km 332,420 trati Dětmarovice - Č. Těšín
Chaloupka, Martin ; Puchner,, Josef (oponent) ; Kmošek, David (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo vypracovat varianty řešení nosné ocelové konstrukce železničního mostu na poddolovaném území. Rozpětí jednotlivých polí bylo zvoleno na základě polohy stávající spodní stavby. Zmenšování šířky mostních otvorů nebylo dovoleno. Na základě geodetického zaměření byly zpracovány přehledné výkresy stávajícího stavu. Na základě zadávacích podmínek pro vypracování byla pro podrobnější zpracování zvolena varianta Gerberův nosník se středním polem vyztuženým obloukem. Pro tuto variantu byl proveden statický výpočet hlavních částí NK mostu, kdy bylo počítáno i s účinky od poddolování. Pro variantu Gerberův nosník byly zhotoveny přehledné výkresy nového stavu a výkres vybraných detailů ocelové konstrukce mostu. Dále byla provedena detailní analýza vybraného konstrukčního detailu. Konkrétně napojení táhla na hlavní nosník, kdy byl navržen optimální tvar a tloušťka styčníkového plechu s vhodným poloměrem výpalu pro zamezení plastifikace materiálu v této oblasti. Zpracována byla i varianta spojitého nosníku bez kloubů. Bylo sledováno, jaký má vliv poddolování na napětí v konstrukci mostu – bylo konfrontováno s účinky na Gerberově nosníku. Pro omezení napětí v konstrukci mostu a dodržení MSP hlavního nosníku byla navržena rektifikace ložisek a po zvážení více variant i její provádění. Provedlo se ekonomické srovnání obou variant. Postup montáže byl navržen pro oba typy nosné konstrukce mostu. V technické zprávě se dočteme o důvodu záměru výstavby nového mostu a najdeme zde další důležité technické informace. Závěrem diplomové práce byla doporučena pro výstavbu konkrétní varianta, a to jak z pohledu investora, tak i z pohledu statika projektanta.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.