Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 109 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Butko, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o grafických intrech s omezenou velikostí a o technikách založených na principu sledování paprsku. Slouží jako teoretický úvod do problematiky, ze kterého následně přechází ke popisu návrhu a implementace grafického intra s obmezenou velikostí spustitelné aplikace na 64kB a využívající metodu sledování paprsku. Práce taky shrnuje získané poznatky, závěry zhodnocení výsledné aplikace. Proto může tento text sloužit pro případné studijní účely nebo jako pomoc při řešení stejně zaměřených úkolů.
Vertex/Pixel shadery v realtime renderingu
Ligmajer, Jiří ; Havel, Jiří (oponent) ; Švub, Miroslav (vedoucí práce)
Moje bakalářská práce se zabývá vertex a pixel shadery. Jejich vznikem, jak fungují a jakým programovacím jazykem se dají implementovat. Součástí této práce je i tutoriál, který popisuje teorii a implementaci tří mnou zvolených realtime zobrazovacích technik. Na závěr jsou zhodnoceny dosažené výsledky u každé techniky.
Sledování paprsku pomocí k-D tree
Musil, Petr ; Jošth, Radovan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem a implementací programu pro syntézu obrazu pomocí sledování parsků. Cílem je ověření vlastností optimalizační metody dělení prostoru pomocí KD stromu. Práce porovnává metody prostorového mediánu, objektového mediánu a cenového modelu použité pro určování dělících rovin při výstavbě KD stromu. Pro vyhodnocení je použito několik testovacích scén.
Knihovna pro práci s tetraedrální sítí
Hromádka, David ; Havel, Jiří (oponent) ; Španěl, Michal (vedoucí práce)
Mnoho inženýrských aplikací v architektuře, medicíně a strojírenství potřebuje vytvářet modely prostoru pro potřeby různých numerických výpočtů (např. FEM simulace). Tetraedrální sítě jsou jednou z perspektivních reprezentací těchto modelů. V této práci jsou popsány různé možnosti reprezentace tetraedrálních sítí vhodné pro jejich generování a zpracování. Je navržena knihovna pro zpracování sítě, která může být charakterizována úspornou reprezentací tetraedrální sítě se zachováním možnosti aplikovat na ni efektivně topologické a geometrické algoritmy. Knihovna je implementována v jazyce C++ s použitím šablon. Časová a prostorová složitost byla porovnána s knihovnou CGAL a podle  výsledků měření má navržená knihovna nižší paměťové nároky než CGAL.
Android IP kamera
Chvála, Jan ; Havel, Jiří (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout systém, který by umožnil odesílání dat z videokamery mobilního zařízení a jejich zobrazení v reálném čase prostřednictvím webového prohlížeče. Součástí práce je popis použitých technologií a také popis cílové implementační platformy Android.K řešení získání a přenosu multimediálních dat byla využita technologie Web Real Time Communications (WebRTC), která je nativně podporovaná novými prohlížeči a komponentou WebView (Android verze 5.0 a výše). Zasílání push notifikací ze strany serveru na mobilní zařízení pro spuštění streamu je řešeno pomocí Google Cloud Messaging technologie.Výsledný systém umožňuje uživateli pomocí webového prohlížeče spustit aplikaci na mobilním telefonu a tím zahájit přenos multimediálních dat. Ten je možné parametrizovat a zabezpečit pomocí hesla.Přínosem práce je seznámení s technologií WebRTC a demonstrace jejího snadného využití implementací IP kamery na platformě Android.
Knihovna pro efektivní záznam videa v 3D aplikaci
Pospíšil, Petr ; Navrátil, Jan (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se věnuje knihovně pro záznam videa na pozadí v 3D aplikacích. Podporovány jsou operační systémy Microsoft Windows a Linux. Zaznamenává se obraz i zvuk. Záznam obrazu je podporován v programovacích rozhraních OpenGL, Direct3D9, Direct3D10 a Direct3D11. Obraz lze volitelně komprimovat pomocí MJPG kodeku. Zvuk je zaznamenáván pro celý počítač pomocí rozhraní WaveForm audio, Windows Core Audio a ALSA. Tato rozhraní zaznamenávají zvuky pro celý počítač. Celkem lze zaznamenávat a mixovat až dva zvukové proudy. Výsledné video je uloženo do AVI souboru. Součástí knihovny je i možnost překrytí obrazovky aplikace vlastními textovými informacemi.
Ray-tracing s využitím SSE
Kučera, Jiří ; Herout, Adam (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá využitím SSE instrukcí k akceleraci výpočtů probíhajících při ray-tracingu. Aby bylo možné SSE instrukce co nejefektivněji použít, bylo zvoleno současné sledování čtyř paprsků uzavřených v jednom svazku. Byla provedena vektorizace algoritmů použitých v ray-tracingu a také bylo navrženo a implementováno řešení rozpadu svazku paprsků. Provedenými testy pak byla sledována doba renderování obrazu pro případ, kdy jsou všechny paprsky pohromadě, ale také pro případ, kdy se ve svazku nachází pouze jeden paprsek.
Hodnocení porezity u tlakově litých odlitků z Al slitin
Havel, Jiří ; Nová, Iva (oponent) ; Čech, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo vyhodnocení porezity tlakově litých odlitků, které byly odlity ve slévárně Škoda auto Mladá Boleslav ze slitiny AlSi9Cu3. K vyhodnocení a porovnání vzorků sloužilo jak moje vlastní měření, tak navázání na předešlé diplomové práce zabývající se touto problematikou a vyhotovené na škole Vysoké učení technické v Brně. Všechny měření byly také statisticky testovány.
Point to Line Mappings and Other Line Parameterizations not only for Hough Transform
Havel, Jiří ; Kälviäinen, Heikki (oponent) ; Lefevre, Sebastien (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
This works focuses on the Hough transform (HT). The HT is mostly used for the detection of lines or curves, but was also generalized for detection of arbitrary shapes. The main theme of this work are line parameterizations, especially the Point-to-Line mappings. These parameterizations share the property, that a point in the image maps onto a line in the parameter space. This work presents proofs of some properties of PTLMs, notably the existence of a practical pair of PTLMs for line detection and the effect of a convolution in the image space on the contents of the parameter space. Two realtime implementations of HT are presented in this work. Both accelerate HT using graphical hardware. One uses GPGPU API CUDA and the other the rendering API OpenGL. As an application of the line detection, this work describes part of the detection of checkerboard marker usable for the augmented reality.
Zobrazení stínů skrze průsvitné materiály
Mátl, Roman ; Havel, Jiří (oponent) ; Navrátil, Jan (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá výpočtem stínů skrze průsvitné materiály pomocí metody zvané Barevné stochastické stínové mapy a její praktickou implementací v knihovnách OpenGL. Na začátku této práce je představena metoda Stínových map. V další části jsou zkráceně popsány vybrané způsoby řešení zobrazování průhledných objektů ve scéně. Následuje detailnější vysvětlení metody Barevných stochastických stínových map. V poslední části je popsána implementace demonstrační aplikace v jazyce C++, zhodnocení dosažených výsledků a návrh možností pokračování projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 109 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
21 HAVEL, Jan
5 HAVEL, Jaroslav
12 HAVEL, Jiří
1 Havel, J.
5 Havel, Jakub
21 Havel, Jan
5 Havel, Jaroslav
1 Havel, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.