Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 70 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance
Petrovič, Marko ; Čermák, Radim (vedoucí práce) ; Sova, Martin (oponent)
Internetový marketing je v současnosti jednou z nejdůležitějších složek marketingu. Avšak internetový marketing jako celek je mnohem důležitější než pouhý webdesign, pouhá optimalizace pro vyhledávače (SEO) nebo pouhá PPC reklama. Většina firem si donedávna vystačila s webovými stránkami a tím byla jejich prezentace na internetu hotová. Nicméně internet je jednou z nejrychleji se rozvíjející technologií současnosti a každým rokem roste počet jeho uživatelů. Neustále se objevují nové technologie, které umožňují lepší uživatelský komfort a které také přinášejí nové způsoby prezentace a propagace. Většina společností udělá chybu již na začátku a podcení přípravu, neznají své cíle, zákazníky nebo konkurenci. Internetový marketing je proces. Obsahem tohoto procesu je poznání, analýza, návrh, realizace a nakonec i ověření, zda bylo dosaženo cílů organizace. V teoretické části je definován internetový marketing a jeho výhody oproti offline marketingu. Stručně je zde shrnuta historii a hlavní milníky internetového marketingu, které formovaly jeho současnou podobu. Dále jsou popsány současné trendy internetového marketingu a detailněji rozebrány vybrané nástroje internetového marketingu a nástroje pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní. V praktické části se zabývám návrhem marketingové strategie ve společnosti Imperium Finance s.r.o. Hlavním cílem práce je zanalyzovat požadavky společnosti Imperium Finance s.r.o., z analýzy vyvodit konkrétní závěry a navrhnout marketingovou strategii, která podpoří vizi a strategii firmy v následujícím období. Veškeré kroky probíhaly přímo ve společnosti Imperium Finance na reálných datech od aktivních klientů a testovány v ostrém chodu společnosti. Výsledkem je pak návrh marketingové strategie, kterou se bude Imperium Finance řídit, a to v podobě marketingového plánu společnosti. Největším přínosem práce je tak reálné využití teoretických poznatků v praxi.
Návrh a implementace systému pro sdílení a hodnocení zákonů
Zima, Marek ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá vývojem softwarového řešení systému, který uživatelům umožňuje sdílení a hodnocení zákonů. Samotnému návrhu a implementaci předchází výzkumný dotazník a byznys model podle metody Lean Canvas. Autor dále objasňuje důvody pro vývoj takové aplikace a také vysvětluje jednotlivé technologie a techniky použité při implementaci.
Návrh a implementace mashup služby využívající geolokaci
Vacek, Zbyšek ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá tématem geolokace a prací s geografickou polohou uživatele při tvorbě webových aplikací. Téma je zde přiblíženo nejprve pomocí teoretických znalostí. Ty vysvětlí základní principy získání a zpracování polohy pomocí HTML5 geolokačního rozhraní. Dále jsou zde rozebrány druhy a nejznámější zástupci služeb pracujících s polohou uživatele. V praktické části se teoretické znalosti využijí při návrhu a tvorbě vlastní služby využívající polohu. Výsledkem je aplikace, kterou lze použít pro mnoho účelů. Přínosem této práce je obeznámení s principy určení polohy a možnostmi jejího využití při tvorbě aplikací. Po přečtení této práce by neměl být problém realizovat jednoduchou geolokační službu.
Analýza soukromí na sociálních sítích
Tomandl, Luboš ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá otázkou soukromí v prostředí internetových služeb, které se označují jako sociální sítě. Podstatou těchto služeb je především možnost uživatele sdílet informace o svém životě. To samo o sobě může být problémem z hlediska narušování soukromí. Práce v první části popisuje význam pojmu soukromí a následně poukazuje na jeho důležitost a hodnotu pro jedince i společnost. V další části poté na základě vymezené definice soukromí hledá jeho ohrožení na sociálních sítích, konkrétně na Facebooku. Tato ohrožení hledá ve čtyřech rovinách podle aktérů, kteří se na Facebooku nacházejí. Těmito aktéry jsou uživatelé, společnost Facebook, dalších korporace a vládní organizace. Všechny tyto skupiny mohou ohrožovat soukromí uživatele. Tato práce hrozby nejen hledá, ale má také snahu nabídnout i možná řešení vzniklé situace.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Adámek, Petr ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tématem této bakalářské práce je analýza marketingových aktivit e-shopů ve vybraném segmentu. V tomto případě se jedná o oblast internetového marketingu. Zabývá se nástroji internetového marketingu, reklamou na internetu a sociálními médii. Cílem této práce je přiblížení problematiky internetového marketingu a provedení analýzy využívání nástrojů internetového marketingu ve vybraných e-shopech. Na základě této analýzy vytvořit soubor doporučení pro nový subjekt zvažující vstup na trh v daném segmentu. Teoretická část objasňuje samotný internetový marketing, jeho nástroje, techniky a způsoby komunikace. Praktická část začíná představením vybraných e-shopů. Navazující kapitoly jsou věnovány samotné analýze. V poslední části práce je sepsán soubor doporučení pro nový e-shop zvažující vstup na trh v oblasti cyklistiky. Závěr práce shrnuje analýzu a zhodnocuje, zda bylo dosaženo vytyčených cílů z úvodu práce. Za hlavní přínos své práce považuji provedení analýzy potencionální konkurence e-shopů a na základě výsledků podání konkrétních doporučení pro efektivní využívání internetového marketingu.
Analýza možností affiliate marketingu
Voříšek, Lukáš ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
VOŘÍŠEK, Lukáš: Analýza možností affiliate marketingu - Vysoká škola Ekonomická v Praze. Fakulta Informatiky a statistiky. Vedoucí práce: Ing. Martin Sova. Bakalářská diplomová práce se zabývá analýzou možností affiliate marketingu v prostředí obsahových webových stránek, seznámením se s danou problematikou a trendy, zmapováním lokálního i zahraničního trhu s affiliate programy. Teoretická část se zabývá vymezením pojmu affiliate marketing a rozebráním jeho možností. Dále nahlíží na aktuální situaci na trhu. Druhá část rozebírá možnosti affiliate marketingu pro internetové vydavatelství a porovnává dvojici affiliate programů Heureka.cz a Kasa.cz. V závěru se zabývá doporučeními pro majitele obsahových webových stránek, kteří hledají cestu k monetizaci obsahu. Práce odhaluje, jak velký dopad má na úspěšnost internetových kampaní jejich podoba a souvislost s okolním obsahem. Zároveň poukazuje na zajímavé rozdíly, které lze v přístupu provozovatelů affiliate programů spatřit. Za přínos práce je považován ucelený pohled na affiliate marketing pro využití pro monetizaci obsahových webových stránek, zhodnocení jeho vhodnosti pro potřeby vydavatelů internetového obsahu a obeznámení s novými pojmy a informacemi.
Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Horký, Michael ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Abstrakt Cílem této práce je popsat problematiku online marketingu z hlediska jejího praktického využití mezi slevovými portály. V teoretické části jsou definovány pojmy, jejichž pochopení má významný vliv na porozumění zbytku práce a popsány základní nástroje využívané v online marketingu. V praktické části je pak přiblížena situace na trhu slevových portálů a následně jsou analyzovány marketingové aktivity slevových portálů Slevomat.cz, Pepa.cz a Groupon.com. Přínosem práce je poskytnout doporučení pro optimalizaci marketingových aktivit pro analyzované slevové portály a nabídnout souhrn doporučení pro efektivní využití online marketingu pro subjekt zvažující vstup na trh slevových portálů.
Vybrané ICT trendy v Jižní Koreji a Japonsku
Pakandl, Lukáš ; Samec, Marek (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Bakalářská práce se soustředí na aktuální trendy a využívání ICT se zaměřením na asijské země, konkrétně Jižní Koreu a Japonsko. V první části je rozebrána historie ekonomik Japonska a Jižní Koreje, na ní je navázáno popisem současného stavu zemí z ekonomického hlediska. Následující části se soustředí na vybrané ICT trendy, které přímo ovlivňují životy obyvatel a ekonomiky těchto států. Běžný člověk a jeho potřeby jsou důležitou součástí této práce. Trendy jsou dále porovnány se západním světem, tedy Evropou a USA. Mezi trendy, které ovlivňují životy lidí a ekonomiku řadím instant messaging, pokroky v předpovídání kriminální činnosti, robotiku nebo koncept chytrých měst. Cílem závěrečné části této práce je odhad budoucího vývoje analyzovaných ICT trendů.
Koncept výuky současné webové grafiky
Landa, Štěpán ; Vondra, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Cílem práce je navrhnout koncepci kurzu, jenž by jednoduše popsal základní pravidla, trendy a procesy současného vizuálního designu webových stránek, efektivním způsobem informace předal studentům a podpořil tak zvyšování kvality a rozmanitosti studijních možností v rámci oboru Multimédia v ekonomické praxi. V teoretické části text poskytuje vědomostní základ pokrývající danou problematiku z pohledu nezávislého podnikatele od počáteční komunikace s klientem až po zpětnou evaluaci výstupů. Praktická část práce poté navrhuje konkrétní průběh výuky na základě průzkumu provedeného mezi studenty a absolventy Fakulty informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Osnova kurzu byla komponována způsobem, který jeho účastníkům poskytuje zázemí pro vytvoření kvalitního grafického návrhu webových stránek, k němuž se dopracují skrze rešerši prostředí, návrh obsahové struktury a aplikaci získaných poznatků v grafickém editoru.
Systémové řešení brandingu v online prostředí
Rais, Josef ; Sigmund, Tomáš (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Tato práce se zabývá budováním značky na internetu a možnostmi, které do tohoto odvětví může přinést zapojení systémových metodologií. V marketingu je běžně používána SWOT analýza, ta je však zaměřena čistě na zhodnocení současného stavu. Navíc zde chybí rámec pro propojení brandingu s marketingem. Jako doplnění tradičních přístupů byla použita metodologie Critical Systems Heuristics (CSH), ve které je pro nalezení ideálního stavu používáno 12 hraničních otázek. V práci je metodologie CSH použita pro návrh a rozvoj značky Monoe, která má zastupovat poskytovatele fotografických a grafických prací. Na základě získaných informací je pro značku navržen web a zahájena propagace na sociálních sítích. Praktické použití CSH ukázalo, že hraniční otázky jsou pro branding příliš obecné, ale zasahovaly do relevantních oblastí. Proto byly hraniční otázky přepracovány do nové podoby. Přínosem této práce je upravení metodologie CSH tak, aby fungovala jako rámec pro budování značky na internetu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 70 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
6 Čermák, Radek
2 Čermák, Rastislav
2 Čermák, Robin
7 Čermák, Roman
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.