Název: Analýza marketingových aktivit eshopů ve vybraném segmentu
Překlad názvu: Analysis of marketing activities of e-shops in a chosen segment
Autoři: Horký, Michael ; Sova, Martin (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza marketingových aktivit; Online marketing; PPC; SEO; Slevové portály; Analysis of marketing activities; Daily deals; Online marketing; PPC; SEO

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/50613

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-205319


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-02, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet