Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 25 záznamů.  začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Degradace zvukové kvality jako prostřede k zvukové dramaturgie
Richtr, Jan ; MELCHER, Jiří (vedoucí práce) ; ČENĚK, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá degradací zvukové kvality a jejím využitím ve filmové zvukové dramaturgii. Pomocí úvodního historického exkurzu zkoumá genezi vzniku zvukového zkreslení a proměny vnímání této složky zvuku v kontextu světové kinematografie. V dalších částech pak na konkrétních příkladech rozebírá roli zvukového zkreslení jako formotvorného prostředku vycházejícího jak z daných technických možností, tak z uměleckých záměrů autorů díla. Cílem této práce je v souvislostech nastínit fenomén zvukového zkreslení, spjatého se záznamovým a reprodukčním řetězcem. Ukázat jakým způsobem zprvu nezamýšlená, později i záměrná přítomnost této zvukové složky ovlivňuje filmovou estetiku a dramaturgii.
Zvuková dramaturgie v hraném filmu s autentickými výrazovými prostředky
Müller, Richard ; Čeněk, Jan (vedoucí práce) ; Kubec, Tomáš (oponent)
Ve své diplomové práci se budu zabývat zv. dramaturgií a technickými aspekty zvukové složky hraných filmů (realizace natáčení, postprodukce apod.), jejíž podstatou je důraz na autentičnost s výrazovou neformálností, která vede k sugestivnímu pocitu filmové pravdivosti.
Pojetí zvukové dramaturgie tanečních filmů Carlose Saury
Klouzová, Sandra ; Čeněk, Jan (vedoucí práce) ; Skall, Vladimír (oponent)
V bakalářské teoretické práci se zaobírám zvukovými formotvornými prostředky v rámci tanečních filmů Carlose Saury. Práce je rozčleněna do kapitol zaměřujících se na jednotlivé významotvorné audiovizuální prvky, jakými jsou například užití kontrastu, hudební či ruchové dramaturgie nebo zvukových přechodů.
Sound Design: Walter Murch
Broum, Ivo ; Moudrý, Jiří (vedoucí práce) ; Čeněk, Jan (oponent)
Walter Murch je filmovým zvukařem a střihačem, který obohatil filmový slovník o pojem Sound Design. Jeho filmografie zahrnuje legendární filmy, jako například The Godfather, Apocalypse Now, THX1138 a další. Tento text se zabývá zvukovou dramaturgií nejen těchto děl a zvukařskou tvorbou Waltera Murche obecně. Murch také obohatil zvukovou tvorbu o pojem worldizing, proslul kreativní prací s filmovou hudbou a je jedním z pionýrů vícekanálového zvuku ve filmu. Další prostor je věnován samotnému pojmu Sound Design, vzniku, vývoji a sou- časnému významu. Na přiloženém DVD jsou obsaženy ukázky Murchovy práce. Na nich demonstruji Murchův styl práce jak s jednotlivými zvukovými kategoriemi, tak s celkovou zvu- kovou dramaturgií.
Postsynchron jako tvůrčí metoda utváření nové zvukové reality AV díla
Musil, Marek ; Čeněk, Jan (vedoucí práce) ; Skall, Vladimír (oponent)
Postsynchron - plnohodnotná tvůrčí metoda při realizaci zvukové složky AV díla.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 25 záznamů.   začátekpředchozí21 - 25  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
8 Cenek, Jakub
1 Čeněk, J.
8 Čeněk, Jakub
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.