|
Effectivity of banner advertisement
Šandrik, Vladimír ; Stříteský, Václav (advisor) ; Procházka, Jan (referee)
The thesis deals about banner advertisement. After brief introduction, theoretical basis describes how did banner advertisement go throughout the timeline, what are the possibilities of banner advertisement, which technologies can be used for proper banner advertisement, how is it measured, etc. In practical part of thesis a global company is introduced and there are analyzed ways how it uses banners in its web presentation. In final part a research is made to point out the importance of various factors effecting the efficiency of banner advertising. In conclusion author summarizes findings and tries to give hints how to use powers of effective advertising in bussinnes.
|
|
Market analysis of industrial marking lasers and draft marketing strategy for the company MEGAFLEX
Valterová, Martina ; Stříteský, Václav (advisor) ; Dušek, Jiří (referee)
This master thesis is focuses on a market analysis of industrial marking lasers in the Czech Republic. In the theoretical part are described appropriate methods of strategic analysis for Business-to-Business market. The strategic analysis is divided into two parts, descriptive and comparative one. The application part characterizes the market of industrial marking lasers and describes also macro, micro and internal environment of the company MEGAFLEX. A partial goal of this thesis is to propose a marketing strategy, which can be used as a basis for the development of strategic marketing plan.
|
|
Marketing strategy for E-commerce
Klega, Ondřej ; Stříteský, Václav (advisor) ; Kasan, Ondřej (referee)
This diploma thesis clarifies problems of the marketing strategy in e-commerce. It is generally devote to marketing management of the electronic shop and strategic marketing planning. It describes marketing strategie, their systematization and marketing strategies that can be used by e-shop.
|
| |
|
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (advisor) ; Škardová, Miroslava (referee)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
|
| |
|
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (advisor) ; Tangl, Radek (referee)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.
|
| |
| |
|
Sportovní sponzoring
Lutovský, Marek ; Mottlová, Libuše (advisor) ; Stříteský, Václav (referee)
Sponzoring je relativně novým nástrojem komunikačního mixu. Nástrojem, který umí zasáhnout cílovou skupinu, vybudovat tzv. ?goodwill?, zefektivnit reklamní kampaně a dopomoci lepším vztahům s klíčovými partnery. Má hodně společného se vztahy k veřejnosti (PR), reklamou a ?Event marketingem?, měl by však pro svou jedinečnost zůstat samostatným a plnohodnotným nástrojem komunikačního mixu. Jeho nejoblíbenější formou je v posledních letech bezpochyby sportovní sponzoring. Sport znamená emoce, boj, vytrvalost, dokonalost, vítězství ? hodnoty, na něž aspiruje každá společnost. Jedním z nejdůležitějších prvků je ale lidský faktor a jeho pocit sounáležitosti a ztotožnění se prostřednictvím daného sportu se značkou sponzora, a to přirozenou cestou emocí. Firmy zde logicky spatřují komunikační potenciál který se dá snadno přetvořit na jednu z konkurenčních výhod. A to nejen díky vytvořenému goodwillu v očích zákazníků, ale také díky relativně novým, dynamickým nástrojům pro firemní marketingovou strategii. Tato práce se věnuje jednomu z největších sponzoringových projektů, které byly v České Republice realizovány a to současnou podporou národního hokejového týmu, společně se sponzorstvím MS 2004 společností Eurotel
|