|
Effectivity of banner advertisement
Šandrik, Vladimír ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Procházka, Jan (oponent)
Diplomová práca sa zaoberá reklamou na internete, konkrétne spôsobmi a možnosťami využitia reklamných plôch -- bannerov na webových stránkach. Teoretický úvod zavedie čitateľa do sveta reklamy na internete, od jej začiatkov až po súčasný stav reklamy na internete, detailnejšie priblíži problematiku bannerov popisom spôsobov aplikácie na webových stránkach, typov bannerov a tiež funkcionality grafických prvkov webových stránok. Posledná časť teoretického základu sa zaoberá systémami na správu reklamných kampaní, používanými v praxi a tým ako tieto aplikácie pracujú s dátami, s akými druhmi dát ako a akými spôsobmi merajú, vyhodnocujú a interpretujú účinnosť bannerov na internete. V ďalšej časti diplomovej práce sa autor venuje opisu prostredia na ktorom bude prevedený výskum. Predstaví globálnu spoločnosť realizujúcu svoj obchodný zámer pomocou celosvetovej siete -- internet. Opíše štruktúru webových stránok firmy, spôsoby, akými je na stránky umiestňovaná vnútrofiremná reklama, typy vnútrofiremných bannerov. Detailnejšie je popísaný systém správy reklamných kampaní, ktorý spoločnosť využíva, je uvedená metóda s akou pracuje a hodnotí tento systém dáta získané, a aké výstupy ponúka. Dôležitou časťou práce je výskum. Je rozdelený do kategórií výskumu podľa obsahu, formy a umiestnenia banneru. Je predstavený obsah výberu dát, časový horizont zberu dát, jeho priebeh a vyhodnotenie výsledkov.Vysvetlí, čo bude merané aké veličiny budú do výskumu vstupovať a aké vystupovať, aké nastavenia boli použité, akým spôsobom budú tieto dáta hodnotené a aké závery môžu naznačovať. Posledná kapitola -- Výstupy výskumu a interpretácia výsledkov je záverečným zhrnutím práce. Autor prezentuje výsledky výskumu v grafickej (grafy) a písomne forme a formuluje závery z neho plynúce, ich využitie v praxi, a predloží možnosti smerovania vývoja v oblasti reklamy na internete.
|
|
Analýza trhu průmyslových laserů a návrh marketingové strategie pro společnost MEGAFLEX, s.r.o.
Valterová, Martina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Dušek, Jiří (oponent)
Práce analyzuje trh průmyslových značících laserů v České republice. V teoretické části jsou popsány vhodné metody strategické situační analýzy pro B2B trh. Strategická situační analýza je rozdělena na informační a porovnávací část. V aplikační části je charakterizován trh značících průmyslových laserů a popsáno makro-, mikro- a vnitřní prostředí společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o. Dílčím cílem práce také bylo navrhnout marketingovou strategii společnosti MEGAFLEX spol. s.r.o., která bude sloužit jako podklad pro vypracování konkrétního strategického marketingového plánu.
|
| |
| |
|
Reklamní kampaně na internetu
Bludská, Kateřina ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Škardová, Miroslava (oponent)
Diplomová práce řeší problematiku reklamních kampaní na internetu. Podrobně se věnuje pay-per-click reklamě v internetových vyhledávačích a reklamě ve srovnávačích cen (shopping comparison engines). V práci je popsána tvorba, správa i optimalizace reklamní kampaně v těchto dvou druzích internetové reklamy. Práce poskytuje jak pohled teoretický, tak zahrnuje i praktické zkušennosti z oboru. V závěru práce je nastíněna možná interakce těchto dvou druhů online reklamy.
|
| |
|
Využití internetu v podnikání
Krňák, David ; Stříteský, Václav (vedoucí práce) ; Tangl, Radek (oponent)
Práce se zaměřuje na využití internetu jako prostředí pro podnikání. Pozornost je věnovávána především online marketingovým aktivitám s důrazem na propagaci webu. V práci jsou analyzovány jednotlivé nástroje marketingu na internetu a jejich vliv na návštěvnost a konverzní poměr. Cílem práce je zhodnotit tyto nástroje ve vztahu ke konkrétnímu online projektu a vytvořit efektivní kombinaci internetové propagace danému projektu.
|
| |
| |
|
Sportovní sponzoring
Lutovský, Marek ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Sponzoring je relativně novým nástrojem komunikačního mixu. Nástrojem, který umí zasáhnout cílovou skupinu, vybudovat tzv. ?goodwill?, zefektivnit reklamní kampaně a dopomoci lepším vztahům s klíčovými partnery. Má hodně společného se vztahy k veřejnosti (PR), reklamou a ?Event marketingem?, měl by však pro svou jedinečnost zůstat samostatným a plnohodnotným nástrojem komunikačního mixu. Jeho nejoblíbenější formou je v posledních letech bezpochyby sportovní sponzoring. Sport znamená emoce, boj, vytrvalost, dokonalost, vítězství ? hodnoty, na něž aspiruje každá společnost. Jedním z nejdůležitějších prvků je ale lidský faktor a jeho pocit sounáležitosti a ztotožnění se prostřednictvím daného sportu se značkou sponzora, a to přirozenou cestou emocí. Firmy zde logicky spatřují komunikační potenciál který se dá snadno přetvořit na jednu z konkurenčních výhod. A to nejen díky vytvořenému goodwillu v očích zákazníků, ale také díky relativně novým, dynamickým nástrojům pro firemní marketingovou strategii. Tato práce se věnuje jednomu z největších sponzoringových projektů, které byly v České Republice realizovány a to současnou podporou národního hokejového týmu, společně se sponzorstvím MS 2004 společností Eurotel
|